Raivostuttavaa.. (valitan miehestäni)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrr

Vieras
Mieheni oli eilen terassilla/baarissa käymässä.. Oli kyllä kotona jo klo 5.00.. Hirmusessa tuiterissa. Vaelteli pitkin kämppään tuli puhumaan ihan norm. äänellä mulle (vaik yritin kyl nukkua) ja muksukin sai nukkua mun vieressä.. Oli ensin aamuyöstä lähdössä taksilla mökille (ei sit kumminkaa lähtenyt).

Kun sain tuon ukon 7 aikaan sänkyyn nukkumaan, heräsi hän tunnin päästä ja pissasi sit meidän makkariin.. Siis oli mennyt vaan sängyn reunalle istumaan ja siit pissas..
Sain vietyä hänet vessaan.. Vessan ovelle päästyämme meinas ruveta sit uudestaan pissaa siis pöntön viereen..

Vähänkö joutuu mainitsee tuolle ku on saanut pääsän selväksi, et tajuukin jostain jotain.

ÄRSYTTÄVÄ!!!

Mun ex on rekkakuski ja se teki kaljapäissään sitä et noisi istuun ja kusi lattialle(jollen ehtinyt potkia sitä hereille). Sen jotenkin ymmärsin, kun se asu viikot siina kopissa(rekan nupissa) ja nukku ties missä tien poskessa ja siellä niillä on tapana yöllä nousta vaan siihen auton ovelle ja kusta siitä maahan ja painua takasin maate. Mutta voimia ja vittuile vaan!!

tiedän aika monta saman tehnyttä miestä oma exäni teki monet kerrat millon mihinkin mm kerran ihan uusiin rattaisiin se oli kyllä liikaa jo.kaikki äijät alle 30v jotka sitä harrastanut n.25v lieneekö joku nuorten miesten syndtrooma.koita kestää tiedän kuinka raivon partaalle tuo vetää.

se on muuten kumma kun ukot alkaa kuseskeleen kännissä tie minne.. meikäläisen ukko kusi joskus eteiseen kun tultiin baarista kotiin. kysyin vaan et hei mitäs teet... no aamulla sitten kun heräs niin sanoin että mee siivoamaan jälkes eteisestä. siellä se sitten luutas lattiaa ja häpes... oon hiukan monta kertaa sen jälkeen asiasta maininnut.

mun mies kerran baari-illan jälkeen nukkuessaan heränny ja noussu ovea vasten eikä osannu avata ovea kahvasta:laugh: siveli vaan oven pintaa ja voihki harmissaan.

mä vähän aikaa katselin ja ihmettelin.- lopulta mies ihan pienellä äänellä sanoi pissan tulevan housuun'ni mä sit avasin hänelle oven.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mun mies kerran baari-illan jälkeen nukkuessaan heränny ja noussu ovea vasten eikä osannu avata ovea kahvasta:laugh: siveli vaan oven pintaa ja voihki harmissaan.

mä vähän aikaa katselin ja ihmettelin.- lopulta mies ihan pienellä äänellä sanoi pissan tulevan housuun'ni mä sit avasin hänelle oven.

:laugh: :laugh: Vaikka en mä tiedä oisinko itkenyt vai nauranut jos sattuis omalle kohdalle...

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:

:D :D

Minä antaisin kenkää moiselle ukolle! Että mut saa raivoihini pelkkä ajauskin! Tosin minun mieheni ei ole ikinä kuseksinut mihinkään ei-toivottuun paikkaan. Ja jos kusisi, vääntäisin pilin solmuun!!!

Yhteistyössä