V
vieras
Vieras
Välillä tuntuu että monilapsisena perheenä ei viitsi missään kyläillä kun aina joku valittaa (täällä jatkuvasti joku valittaa, ei meille kukaan ole suoraan sanonut) milloin melutaan, milloin sotketaan, milloin ei pestä käsiä, milloin mitäkin.. meidän lapset nyt käyttäytyy aina suht kivasti ainakin mun mielestä, mutta silti välillä tuntuu että ei tee mieli mennä kylään paikkoihin missä ei lapsia ole tai on vaan yks vauva..kun neljästä pienestä kuitenkin jonkun verran lähtee ääntä ja murusia tippuu pöydän alle ja ei ne kuitenkaan niin rauhallisia ole että ne kädet ristissä istus sohvalla kuuntelemassa aikuisten puhetta...
Onko aikuiset oikeasti noin ahdasmielisiä???Mä ainakin sanon suoraan vieraillekin lapsille että käykääs peseen kädet tai siivotkaa lelut pois tai niihin ei saa koskea tai........ Jos mua siis haittaa. Mutta musta on typerää ja lapsellista tulla tänne haukkuun ja valittaan kuin jonkun laps ny käyttäytyi niin ja näin..Sanokaa suoraan jos joku haittaa ja asiat voi esittää nätistikin ei niin että vieraat loukkaantuu.....
ARGH!!!! Sekavaa mutta mua raivostuttaa tällainen asia!!!!!!!!!!!!!!!
Onko aikuiset oikeasti noin ahdasmielisiä???Mä ainakin sanon suoraan vieraillekin lapsille että käykääs peseen kädet tai siivotkaa lelut pois tai niihin ei saa koskea tai........ Jos mua siis haittaa. Mutta musta on typerää ja lapsellista tulla tänne haukkuun ja valittaan kuin jonkun laps ny käyttäytyi niin ja näin..Sanokaa suoraan jos joku haittaa ja asiat voi esittää nätistikin ei niin että vieraat loukkaantuu.....
ARGH!!!! Sekavaa mutta mua raivostuttaa tällainen asia!!!!!!!!!!!!!!!