Rakas pikkuiseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
paljon onnea isolle miehelle miunkin puolesta :flower: itse rupesin miettii yksi päivä että se on kohta vuosi hujahtanut ja NOPEESTI. meidän neiti vajaan 3kk:n päästä vuoden. Tuntuu että vastahan sitä sairaalasta kotiuduttiin. Niin se aika vaan menee. Toista jo kovasti kuumeilen. =)

Jotenkin haikealta tuntuu, kuinka nuo pojat kasvaa niin kauheata vauhtia.
Nuorimman kohdalla tietysti haikein olo, kun vauvasta on kasvanut niin iso jo.
Vuoden ,kun täytti niin muuttui kyllä heti silmissä jotenkin isoksi. Tietysti ottaa isoista mallia ja käyttäytyy sen mukaisesti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Vuoden ,kun täytti niin muuttui kyllä heti silmissä jotenkin isoksi. Tietysti ottaa isoista mallia ja käyttäytyy sen mukaisesti ;)

Onnea pojalle!

ja pitää teidän alkaa kutosta puuhata, niin on sit taas vauva :D

*itse vitosta kuumeilee*

Toi 10v vaan sanoi, että oon ihan mamis, kun haikelen sen pienen käärön perään, joka syntyi 10 vuotta sitten ;)
Ei kuulemma oo käärö enään :D

kyllä ne lapset taitaa tulla aina olemaan äitin omia pikku "vauvoja" tai "pikku kääröjä" =) vaikka olisivat kuinka isoja.

Muistan vielä niin selkeästi ,kuinka lähdettiin synnyttämään ja mulla oli sinapin keltainen toppapuku päällä.
Loput onkin hataraa muistikuvaa synnytyksestä, ollut aina, ei niin mukavia muistoja.
Osastolla sitten kaikki oli hyvin ja ihanan vauvantuoksuista :heart:
Senkin muistan, kun kotiin lähdön hetkellä hain jostain "arkistosta"kaapista vaatteeni ja kävin puntarilla samalla, 10kg oli pudonnut painoa synnytyksessä ja sairaalassa. 70kg painoin synnytysvastaanotossa ja 60kg pois lähtiessä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja mama07:
Toi 10v vaan sanoi, että oon ihan mamis, kun haikelen sen pienen käärön perään, joka syntyi 10 vuotta sitten ;)
Ei kuulemma oo käärö enään :D

kyllä ne lapset taitaa tulla aina olemaan äitin omia pikku "vauvoja" tai "pikku kääröjä" =) vaikka olisivat kuinka isoja.

Onhan ne :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Raisa:

Onnea pojalle!

ja pitää teidän alkaa kutosta puuhata, niin on sit taas vauva :D

*itse vitosta kuumeilee*

Joo, kyllä mä kuumeilenkin :D
Mutta pelkäämpä, että meidän lapsiluku jää tähän tai katsotaan sitä sitten 5 vuoden päästä, miltä sitten tuntuu.
Mies sanoo, ettei oo varaa ostaa 5 mopoo/vuosi + tarvikkeet ja kaikki muu päälle, joten enempää ei voi tulla lapsiakaan :laugh:

Onnea "pikkuiselle" :)
Palsta tökkii vai mun kone hajoo?
En saa aloitettua uutta keskustelua ja tää eka sivu toimii mut kun yrittää
mennä eteenpäin niin näyttö valkenee kokonaan??

Uusimmat

Yhteistyössä