Rakastan Vanish tahranpoistoainetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tehokasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tehokasta

Vieras
Eilen meni 2 Espritin valkeaa paitaa pilalle mustikkatahrojen takia. Tahrat kuivui ja tänään laitoin tahrojen päälle Vanish-suihketta. Ja simsalabim! Tahrat katosivat kun annoin vaikuttaa noin 20min. Uskomatonta myrkkyä! Aivan suu auki ihmettelin tätä taikatemppua! :D

Mäkin tykkään. Vauvan keltaiset froteepotkarit oli ihan kauttaaltaan kuivuneessa marjasoseessa. Ruiskin reippaasti vanishia ja koneeseen, ei ehtinyt edes kauaa vaikuttaa. Niin ne vaan lähti puhtaaksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
maitokakkatahrat? meillä on yhissä jos toisissaki vaatteissa keltasia läikkiä eikä poistu vaik kuinka liottaa..

?
Mä olen pistänyt heti koneeseen pyörimään, ihan tavallisella pesuaineella ja hyvin ovat lähteneet.

maitokakkatahrat? meillä on yhissä jos toisissaki vaatteissa keltasia läikkiä eikä poistu vaik kuinka liottaa..

Lähtee varmasti, kun sillä on meidän perheessä saatu kaikki tahrat pois jo useita vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Ai, ei meillä vaan lähtenyt sillä yhtään mitään. Haisee kanssa turhan karskille, roskiin meni koko pullo.

Mitähän ainetta sulla on, kun meidän suihkepullon Vanish ei ainakaan haise yhtään miltään. Lähes hajuton siis. Muisteletkohan Tabort-pulloa? SE haisee järkyttävältä! Eikä edes tehoa mihinkään:(

Alkuperäinen kirjoittaja loiou:

?
Mä olen pistänyt heti koneeseen pyörimään, ihan tavallisella pesuaineella ja hyvin ovat lähteneet.

Meillä taas joihinkin vaatteisiin on jämähtänyt myös keltaiset tahrat, eivät lähde tavan pesussa pois vaikka pesisi monesti. Kannattaa kokeilla tuota vanishia tai sitten sappisaippuaa, se on toiminut meillä.

Mustikka nyt lähtee ihan normaalisti pesussa muutenkin. Eikä tarvi läträtä moisten myrkkyjen kans, kun omistaa sappisaippuan. Sillä lähtee kyllä.

Isäni kaatoi mustikkakeitot kauluspaitansa päälle. Oli tuhrannut siihen jos jonkinmoista tahranpoistoainetta, pessyt paidan viisi kertaa. Ei mitään. Minä nakkasin sille sappisaippuan ja jo oli paita puhdas.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Ei meilläkään toimi tuo Vanish. Mulla sitä joka tulee pesuaineen sekaan. Pettymys oli!

Se täytyy olla sitä suihkutettavaa, sillä jauheella ei tosiaankaan tee mitään. Mutta koita suhkupulloa, anna vaikuttaa hetki ni oikeasti toimii!
Paremmin toimii kuin sappisaippua.
Mä sain sillä valkoiselle pyykille tarkoitetulla aineella 30 v. vanhan kellastuneen kastemekon kirkkaan valkoiseksi, liotin päivän. Simsalabim ja tuli valkeus!

Oikeastaan tahra ku tahra lähtee suihkutettavalla.

Mulla tuota suihkutettavaa kans.
Jotkut tahrat irtoo mutta ei kaikki.
Mulla toi pullo varmaa ollu alusta asti rikki, kun ei sieltä mitään suihkua, pitää hieroa suoraan tahraan sillä suulla ja painaa että ees jotain tulee...
Eikä oo tukossa.
Löytyy myös jauhetta mutta en oo kyllä huomannu et olis toiminut.

Toimii joo. Meillä lapsi veti isot mustikkaoksennukset meidän sänkyyn. Tein jauheesta "liemen", jonka levitin sijauspatjalle tahrojen päälle, annoin vaikuttaa muutaman tunnin ja tahrat olivat hävinneet jo ennen varsinaista patjan pesemistä. Mitähän myrkkyä siinä oikein on...

Rasvatahroille riittää tiskiaine ja tuoreisiin ruokatahroihin tavallinen pyykinpesuneste, mutta se, miksi olen rakastunut nestemäiseen vanishiin on, että sillä lähtee kakkaläntit ja ruuat myös villavaatteista. Ja turha tulla puhumaan mitään sappisaippuasta, kun sillä ei lähde niin ei tai ainakin vaatii turhan paljon työtä.

Yhteistyössä