Rakastavan miehen saaminen näyttää olevan mahdotonta. Nyt luovutan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piikki sydämessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piikki sydämessä

Vieras
En jaksa enää sinkkuutta, kohta tulee 30 mittariin ja en ole ikinä seurustellut tai rakastellut. Häpeän itseäni, ei minussa mitään vikaa pitäisi olla. Sattuu kun miehet torjuu ja työpaikalla sekä sukulaiset haukkuvat lepakoksi. :'(

Vaatimukset miesten suhteen pudotin jo aikoja sitten, joten siitä ei voi olla kysymys. En myöskään ole liian innokas enkä tyrkky.

Haluan vain joskus naimisiin rakastavan miehen kanssa. Pyydänkö liikaa?

[QUOTE="vieras";28570646]No jopas sulla on törkeitä sukulaisia ja työkavereita! Oletko treffaillut kuitenkin miehiä?[/QUOTE]

Olen yrittäny muttei siitä tullut mitään. Kemia ja yhteiset asiat puuttuivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Piikki sydämessä;28570699:
Mitä yrität sanoa?
Yritän sanoa, että standardien puuttuminen tarkoittaa vain sitä, että tapaat standardien alapuolella olevia miehiä. Jos etsit rakastavaa kumppania, et voi kelpuuttaa ketä tahansa. Itse en ole varsinaisesti mitään kaunotar, mutta olen kyllä aina löytänyt häkellyttävän hyviä kumppaneita, koska katson ansaitsevani sellaisia. Epävarmuus ja epätoivo heijastuvat helposti käyttäytymiseen.

No ei tasoa kannataa varmaan pudottaa, siis luonteen suhteen. luonne ykkössijalle ulkonäkö ei niin tärkeä. itsella on kyllä myös ikäviä kokemuksia,. ensin mies vaikuttaa kivalta, huumorintajuiselta ja sopivalta. Ajan kuluessa paljastuukin vähemmän miellyttäviä asioita ja huonoja tapoja, esim alkoholinkäyttö ei olekaan hallinnassa.

Yhteistyössä