Rakastelua julkisissa tai muuten jänskissä paikoissa

  • Viestiketjun aloittaja Camel Toe
  • Ensimmäinen viesti
Camel Toe
Monikin on varmasti harrastanut seksiä metsässä puuta vasten, rakastellut heinikossa, nurmikolla tms. Onko kukaan harrastanut seksiä esim tavaratalon sovituskopissa, lentokoneen wc:ssä?

Yksikin pari rakasteli vappuna julkisessa keskellä päivää ja yleisö hakkasi käsiä yhteen parittelun tahdissa.

Itse olen saanut hyvää suuseksiä ajaessani autolla moottoritiellä. Paras paikka lienee ollut keskellä päivää auton takapenkillä yhden hotellin parkkipaikalla.

 
big cojones
Kerran panin yhtä neitiä tyttöjen puolella koulun vessassa. Baaritiskillä olen myös saanut eräältä missukalta käsityön oluttani juodessa.. meinasin tosin imaista pilseneriä myös nenään, kun sitten tuli sen orgasmuksen vuoro. Lentokoneen vessaan en mienaa mahtua yksinkään, kun tuota elopainoa on 130 kiloa.. ;-) toiset tykkää muhkummasta!
 
Naanuska
Näköalatasanne...ja vaarana tietty että joku yllättää.
Ei tosin vilkkaimpaan aikaan, mutta kuitenkin.
Yleisen uimarannan laituri, myöhemmin illalla.
Levähdyspaikalla, vasten autoa.
Parkkihallissa takapenkillä.
Ja se ison ostarin sovituskoppi. Hiukka vaikeuksia olla
äännähtelemättä liikaa.
Ravintolan WC. Pienessä sievässä aamuyön tunteina.
Ei niin kummoisia paikkoja, mutta ovat jääneet syystä tai toisesta mieleen ;)
 
Kokemusta on...
Julkisella rannalla keskellä päivää, meressä, työpaikalla, kävelykadulla illan hämärissä, veneessä, bussissa, metsässä sammalten päällä, halkopinoa vasten, saunassa, autossa, junassa, ravintolan wc:ssä...pesukoneen päällä, keittiön työpöydällä, toimiston pöydällä..
 
Vários lugares
Autossa. Takapenkillä takuapäin, etupenkillä edestä päin ja ajaessa olen saanut suihinottoa. Vaikee ajaa, kun lentsaa. Sotalaivassa (kahdessa eri), risteilylaivassa, Ruotsin lautalla, saunassa, uima-altaassa kesken bileiden kaikkien keskellä eikä kukaan huomannut, uimapaikalla laituria vasetn vedessä kaikkien keskellä, parvekkeella, autossa diskon parkkipaikalla, kuppilan vessassa, ulkoilmaravintolan vessassa, valtatien P-paikalla, kellarissa, hotellissa, lentokoneen vessassa yölennolla Brasiliassa, keittiön pöydällä takaa päin, Ruis rockissa, junan vessassa ja jopa sängyssä. Omassa ja monen muun sängyssä. Mummon sohvalla, kun tytön mummo nukkui makuuhuoneessaan kuulematta tytön vikinää.
 
oli pakko saada
Tuli jokunen vuosi sitten rakasteltua Turussa Samppalinnanmäen portaissa keskellä kesäpäivää takaapäin kaunista naistani. Onkohan siellä kameroita? Väkeä oli jonkin verran liikkeellä, joten en tiedä näkikö joku lehdissä olleiden puskien takaa.
 
Nuoripari
Olimme vaimon vanhepien pihalla aurinkoa ottamassa alkoi tekeen mieli,vaimo sanoi varmasti joku tulee kun tehdään sitä kuitenkin lähetyssaarnaaja asennossa naitiin kesken leikin lensi pienkone ylitse en katsonut vaimo sanoi että oli heilutellut siipiä,hoidettiin homma loppuun vaimon vanhemmet tulivat kotiin aika nopeasti.
 
Janica
Jännin paikka (vaikkei kuitenkaan niin jännä..) oli metsässä, miehen kanssa.
Hinkkasin itseäni puuta vasten, ja kyllä täytyy myöntää, että se oli joskus alkusyksystä.
Sen jälkeen sitä sitten oltiin kuumeessa.. :D
 
joo vain on
- invavessassa laivalla (joku hakkasi oveen),
- koulun näyttämöllä verhojen välissä,
- hotellisaunan pukkarissa (ei ollut oma varattu vuoro)
- metsässä monta kertaa,
- autiossa talossa,

muuta ei nyt just tule mieleen ...
 
theman
oon nainut mm. ravintolan ja laivan vessassa, toimistossa, koululuokassa, parkkipaikalla autossa... kiihottavinta oli sovituskopissa, kun viereisissä kopeissa naiset kävi sovittamassa vaatteita
 
Sunlight
Koulun vessassa kun alko haluttaa tunnilla piti pyytää vessaan lupa.No aattelin et kun halutti eikä poikakaveriikaan ollu, pitäis ite sitten tyydyttää. Mutta joku jätkä sit tuli sieltä, ja kysy miks sun käsi on rinnoissa. En pystyny vastaan kun olin vahingossa sinne miesten/poikien puolle. Änkytin jotain et rintaa kutittaa. Poika tuli varoen lähemmäs ja sano: Eiku en mä sitä, vaan miks sun oma käsi on siellä, kun siellä pitäis olla mun käsi? Ja sanoin että niin haluttaa.. poika: vittu, kui et heti sanonu? Ja sitte koppii mentiin ja riisuttiin niin thats it. Se boy oli ihana ja edelleen suuseksiä välillä annetaaan. Puhelinkoppi on ehkä toinen kun oltiin lontoossa:-*
 
Pyyhkeen etsijät
Panin seuraavan päivän luennoitsijaa liinavaatevarastossa kun seinän takana oli firman info- tilaisuus. Nainen sanoi ettei me voida lähteä kesken tilaisuuden varastosta pois, tilanne karkasi käsistämme :).
 
moiiii
Näköalatasanne...ja vaarana tietty että joku yllättää.
Ei tosin vilkkaimpaan aikaan, mutta kuitenkin.
Yleisen uimarannan laituri, myöhemmin illalla.
Levähdyspaikalla, vasten autoa.
Parkkihallissa takapenkillä.
Ja se ison ostarin sovituskoppi. Hiukka vaikeuksia olla
äännähtelemättä liikaa.
Ravintolan WC. Pienessä sievässä aamuyön tunteina.
Ei niin kummoisia paikkoja, mutta ovat jääneet syystä tai toisesta mieleen ;)
 
Viimeksi muokattu:
haaveksin vaan
Nuorena kollina landella erään talon tytärtä maakellarin katon alla. Pieni ja ahdas tila, mutta kyllä sujui.

Lukioaikaan loukan pikkuhuoraa kimpassa kolmen kaverin kanssa tytön kotipihalla semmoisessa orapihlaja-aitauksessa. Taisi olla heti koulun alettua syksyllä, sillä oli lämmin ja pimeää.

Seurusteluaikaan tulevaa vaimoa hänen kotirapussaan saattaessa häntä kotiin minne ei silloin itsellä vielä ollut asiaa. Pantiin usein ja kunnolla. Joskus myös fillarivarastossa, mutta se oli pölystä hommaa.

Siihen on omituisuudet jäänyt. Nyt on kyllä ajatuksissa ollut, että olisi kiva koitaa tuossa takapihan trampoliinilla. Sitten kun lapset nukkuu.
 
Panohirmu
oon 13 koht 14 ja just ennen kesälomaa Mul oli jääny kortsui reppuu. Koulu alko 10.00 ja olin paikal 9.00 ja sillo ovet oli auki. No sit soitin yhdelle tytölle et tuu koululle Mul on yllätys se tuli ja mentii vessaa panee :D Ei ollu eka kerta. Ja muit hyvii paikkoi Mis oon pannu esim. Junan vessa, mettä, ihan koti, faijan auton takakontti ja eeppisin: ostarin iso roskis. Oli vähä ahast mut ei se mitää
 
Panohirmu
oon 13 koht 14 ja just ennen kesälomaa Mul oli jääny kortsui reppuu. Koulu alko 10.00 ja olin paikal 9.00 ja sillo ovet oli auki. No sit soitin yhdelle tytölle et tuu koululle Mul on yllätys se tuli ja mentii vessaa panee :D Ei ollu eka kerta. Ja muit hyvii paikkoi Mis oon pannu esim. Junan vessa, mettä, ihan koti, faijan auton takakontti ja eeppisin: ostarin iso roskis. Oli vähä ahast mut ei se mitää
 
halukas
Niin hullulle kuin tuntuukin, niin eilen illalla viimeksi kerrostalomme roskakatoksessa. Ikkunasta näin, että naapurin mies oli autoaan putsaamassa ja ilmoitin olkkarin puolelle meneväni viemään roskia. Eteisessä sipaisin pikkarit pyykkikoriin, sillä tiesin mitä tulee tapahtumaan. Avasin roskakatoksen oven ja menin sisään. Naapuri tuli perään sekunneissa ja olin pylly pystyssä heti ja sisään solahti se kova. Eikä ollut ensimmäistä kertaa. Ei siinä pitkiä sessioita otettu, vaan pikaisesti meni. Pelkokin, että jos joku vielä tulee. Se naapurin mies on kauan ollut minun salainen. On oltu saunan pukuhuoneessa ja verkkokellarissa. Koskaan ei sängyssä.
 

Yhteistyössä