Rakastin sua, peitin sen kiukulla,koska olin pettynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin pettynyt ja turhautunut. En vihannut sua. Vaan koin että en kelpaa sulle, ethän halunnut kanssani seksiä, et sanonut että rakastaisit. Et katsonut enää edes silmiin. En ollut rakastettu, haluttu/hellitty.

Lähdit , särjit sydämmeni, koit että vihaan sua, en vihannut, enkä vihaa nytkään. Ikävöin ja suren sitä että en ollut viisaampi, en jaksanut kannatella yksin suhdetta. Yritin aiemmin monta kertaa, kerroin sulle kuinka muhun sattuu kun et ikinä kehu ulkonäköäni ( et edes persettä). Tiesit mitä tarvitsin, etkä välittänyt. Se oli se valinta mikä johti siihen että minä olin vihainen.

Niin pettynyt ja turhautunut. En vihannut sua. Vaan koin että en kelpaa sulle, ethän halunnut kanssani seksiä, et sanonut että rakastaisit. Et katsonut enää edes silmiin. En ollut rakastettu, haluttu/hellitty.

Lähdit , särjit sydämmeni, koit että vihaan sua, en vihannut, enkä vihaa nytkään. Ikävöin ja suren sitä että en ollut viisaampi, en jaksanut kannatella yksin suhdetta. Yritin aiemmin monta kertaa, kerroin sulle kuinka muhun sattuu kun et ikinä kehu ulkonäköäni ( et edes persettä). Tiesit mitä tarvitsin, etkä välittänyt. Se oli se valinta mikä johti siihen että minä olin vihainen.

Aina jaksaa hämmästyttää, miten tärkeäksi moni nainen kokee tuon ulkomuodon kehumisen. Ymmärrän katkeruuden, jos seksi on loppu eikä silmiin katsota, mutta pahinta oli se, ettei persettä kehuttu? :confused:

"Kyllä se on ihan ok, kulta!"
4C6CF2048E06A5D79BB50A53BBF63BA63832CCEA

On miehiä, joilla ei ole tapana kehuja jaella kellekään. Mut voi välittämisen silti huomata vaikka katseesta tai kosketuksesta.

Mutta, mitä ihmettä, aapee, teille sit tapahtui ellei mies enää edes katonut? Katsoiko ja kehuiko aikaisemmin?

Yhteistyössä