Rakastuin eilen mieheeni - taas kerran.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Ensimmäisen kerran rakastuin mieheeni 26 vuotta sitten. Rakkauden ensihuuma oli nuorta ja tulista. Oli ihanaa tutustua yhdessä kiihkeän lemmen saloihin. Vuosien myötä suhde arkipäiväistyi ja tunteet laimenivat alun hurmiosta tasaiseksi kaurapuuroksi.

Muutaman kerran tässä vuosien aikana olen kuitenkin rakastunut mieheeni uudelleen. Viimeksi eilen sain kokea taas tämän ihanan tunteen. Muistelimme pitkästä aikaa seurustelumme alkuaikoja ja mukavia tapahtumia suhteemme eri vaiheissa. Kumpikin muisti eri asioita ja tietenkin löytyi myös paljon yhteisiä muistoja. Rakastelimme pitkästä aikaa tunteella ja toisistamme nauttien.

Pikkulapsiaikana vieraannuimme toisistamme pahasti ja elimme pitkään kuin veli ja sisko pelkästään arkea suorittaen. Nyt olemme löytäneet taas rakkauden ja yhteyden välillämme. Olen niin onnellinen.

Onnea teille :) Minäkin olen kokenut saman tässä 18 vuoden yhdessä olon aikana muutaman kerran. välilläon ollut niin kuivaa että olisin ollut valmis lähteen kävelemään mutta onneksi aika on parantanut suhdetta. Mutta miksi se tunne ei tule houkuttelemalla silloin kun haluaa. Yleensä se tapahtuu odottamatta ja ihan puskista

Minä puolestani vihastuin eilen mieheeni niin että mietin kuinka tekisi mieli häipyä muutamaksi päiväksi (jos ei olis lapsia). Ihanaa että joillakin rakkaus vielä roihahtaa uudelleen liekkiin!

[QUOTE="vaimo";28961260]Oletteko muut rakastuneet miehiinne monta kertaa uudestaan?[/QUOTE]

Meillä on vasta viisi vuotta takana, joten teidän aikapuulle mitattuna se ei ole paljoa.
Silti, kyllä. Meillä oli se kuuluisa kahden vuoden kriisi, kun kaikki arkistui ja sen arkistumisen päälle mies päätti lähteä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle.

Sen päätöksen kanssa sitten kärvisteltiin huonoin tuloksin pari vuotta, kunnes muutin tänne miehen opiskelupaikkakunnalle ja kaikki on ku oltais just tavattu :) :heart:

odotan sitä ekaa kertaakin vielä.

Jep, järkiavioliitto. Enkä olut raskaana ennen vihkmistä. Tarvitsin vaan kunnollisen ukon ja kunnollisen sain.

Mä veikkaan että se ei ole vielä huomannut sitä, vasta on 15 vuotta menny.

Yhteistyössä