Rakastunut kaverin avopuolisoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut..

Vieras
Olen aivan järjettömän rakastunut kaverini avovaimoon. Heillä on yksi yhteinen lapsi ja he ovat vieläkin järjettömän rakastuneita toisiinsa. Mies kehuu aina avovaimoansa ja kehuu esim. Seksielämäänsä. Mies ei edes ikinä vilkuile kovinkaan paljon muita naisia, sillä hänen mimminsä on järjettömän sexy. Ongelmani on että elän itsekin avoliitossa ihanan naisen kanssa mutta jos pitäis valita niin omani olisi no2. Enkä voi olla ajattelematta että entäs jos joskus.. Auttakaa, kuinka pääsen yli!

Ehdota salasuhdetta. On mielestäni elämäsi hukkaan heittämistä, jos et kuuntele sydämesi ääntä. Kerran täällä vain eletään.
Voit sitten vähitellen alkaa toimimaan avoimemmin ja tavallaan paljastaa miehelle teidät. Hän kyllä heittää avovaimonsa sinulle.

Ihanaa kuulla miten on vielä tunteita, anna palaa!

Se tässä hassua onki et kaverin avolla tuskin on hajuakaan et mä oon siihe ihan hulluna.. Me ollaan sen kans tosi hyvät kaverit ja oon vaan ohimennen kehunu sen ulkonäköö tms.. Mut se ottaa mun kohteliaisuudet vaan huumorilla.. Ja se nainenkin on ihan hulluna omaan mieheensä.. En usko et mikään vois niit erottaa, mut silti mä en vaan voi olla ajattelemat sitä..

Päästä nyt ainakin se tyttökaverisi etsimään itselleen sellaista miestä jolle hän olisi ykkönen.
Löydät kyllä jonkun muun ihastuksen tuon varatun naisen tilalle, mutta toimii hyvänä mittarina kuinka paljon on mahdollista tykätä, jos omasi ei herätä oikeanlaisia tunteita niin ole ainakin rehellinen hänelle.
Ihmisellä on lyhyt elämä- jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä faktoihin perustuva päätös siitä kenen kanssa olla, myös tyttöystävälläsi. Ja jätä syyllisyys vähemmälle, tulet tarvitsemaan hyvää itsetuntoa kun naisesi alkaa pommittaa ; misi? miten? milloin? kuinka kauan?miksi et ole sanonut mitään?

Ei ole nössöjen hommaa seurustelu. Ja opettele kuitenkin ensin erottamaan erektion ja rakkauden välinen ero.

Taidat olla kateellinen kaverisi hyvästä suhteesta. Pidä vaan haave haaveena, jos tosiaan teet jonkun liikkeen kaverisi avovaimon suuntaan, lopputulos on todennäköisesti pelkkää paskaa teille kaikille.

Jokainen meistä varmaan ihastuu toiseen jossain vaiheessa elämäänsä. Nauti nyt vaan siitä tunteesta, se menee luultavasti jossain vaiheessa ohi. Älä vaan tee mitään asian suhteen! Pilaisit vain kaikkien välit lopullisesti, eikä kaverisi avopuolisokaan välttämättä ilahtuisi tunteistasi... Eli fantasioi ihan rauhassa, mutta pidä suusi kiinni ja näppisi kurissa.

Rakastan omaa naistani, on upea ihminen. Vihaan itteeni tunteitteni takii.. Helpointa oiskin jos tunteet olis vaan seksiä.. Mut tunnen jotain muutakin.. Oon täs koht kuutisen vuotta ootellu et menis ohi.. Ja kun tän naisen äijä on mun parhaita ystäviä,enkä haluis tuntee näin.. Tää on ihan perseestä!

Jos alkuperäinen kirjoittaja olisi ollut nainen ja ilmoittanut olevansa rakastunut kaverinsa mieheen, hänet olisi aikaa sitten haukuttu huoraksi ja kivitetty tällä palstalla kuoliaaksi.

Tasa-arvo on mukava asia. Ainakin teoriassa.

Kuusi vuotta?

Tämä sen ratkaisi; Provo!Provo!

Joko olet täyskaheli stalkkaaja tai sit provoilija..
Kannattaisiko olla norkoilematta niiden kavereiden kanssa, kun kerran ruokit sillä vain turhaa ihastusta. Kyy olet heidän povellaan.

Kysymyksessä on kait jonkinlainen mielenhäiriö, koska kerrot olevasi järjettömän rakastunut. Sinulla on elämäsi nainen, muttaa siitä huolimatta etsit ""elimesi naista"".

Oli muuten liian läpinäkyvä provo, että koita seuraavaksi keksiä uusi ja perempi.

Sanotaanko nyt sit vaikka näin et aina kun nään tän kyseisen mimmin niin viimeistään sillon tunteet taas herää, oon yrittäny pysyy pois kuvioista,mut nää molemmat on kavereita ni ei sitä nyt voi ihan kadotakaan.. Soittelee perään.. Se on ihan uskomatonta mitä se nainen saa mussa aikaan..

Kyllä hän aina käy joskus mielessä. Ja kuitenkin kaveruus on arvokas asia ja arvostan sitä tosissani.tiedän kaverini rakastavan häntä 120% sti. itselleni kävi sellainen homma noin 14 vuotta sitten että oma serkku sotki valit silloiseen naiseeni en ole vieläkään antanut hänelle anteeksi eikä hän tule ikinä saamaan anteeksi silloin minut tallattiin täysin

Laita kullis solmuun ja jäitä hattuun. Mies: tuo on silkkaa himoa. Ajattele moniko kärsisi, jos vahinko tulis. Lapsi ja kaikkea. Kunnioita omaa avokkia ja kaveria senverran. Rakkaus on muuta, ei himojen seuraamisesta tule kuin surua ympäristöön.

Muista se, että tunnet kaverisi avovaimon suhteessa olevana onnellisena naisena. Hyvä suhde antaa ihmiselle tilaa olla oma itsensä ja tuoda parhaat puolensa esiin, flirttaillakin, jos oma todellinen rakkaudennälkä on tyydytetty.

Sinulla ei todennäköisesti ole mahdollisuutta tuoda ko. naisesta samoja puolia esiin, jos hänen suhteensa katkeaa. Varsinkaan, jos se katkeaa sinun toimiesi seurauksena.

Puhumattakaan ap, omasta tyttöystävästäsi . mistä tietää mikä ihana onnellinen nainen hänestä puhkeaisi, jos hänen miehensä rakastaisi häntä kuten sitä varattua tyttöä rakastetaan.
VARMASTI tuo tilanne heijastuu siihen miten tyttökaveri suhteenne ja itsensä kokee. VAIKKA yritätkin olla ""normaalisti"". Olisit takuuvarmasti ihan eri mies, jos et olisi rakastunut toiseen, ja suuntaisit senkin energian omaan suhteeseesi.
Puolet ihmisen viestinnästä on SANATONTA, eli kehon kieltä.
Alitajuisesti tyttöystävä tietää varmasti totuuden. Miehet varsinkin LUULEVAT olevansa niin hyviä salaamaan asioita.
Alkaako muisti pätkiä- äidillä- ja vaimolla on silmät selässäkin!!

Olin järjettömän ihastunut mieheni kaveriin ja tunne tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta alunpitäen. Olin täysin hämilläni, sillä koin olevani hyvässä parisuhteessa mieheni kanssa; asiat olivat mallillaan, lämpöä ja läheisyyttä riitti. Silti tuollainen tilanne voi aiheuttaa sen, että nk. fiksukin ihminen on täysin pallo hukassa.

Tilannetta jatkui vuoden päivät. Mieheni kaveri oli eronnut ja tunteemme olivat molemminpuolisia. Sen tunsi jo silloin ensinäkemältä. Olen aina hieman naureskellut näille ""rakkautta ensi silmäyksellä"" -jutuille, mutta odottakaas kun sattuupi omalle kohdalle. Ei paljon enää naurattanut. Kuten ""rakastunut"" kuvaa, asia voi olla ja onkin erittäin piinaava. Sisareni neuvoi minua menemään pakastimeen jäähtymään, kun kuumeisesti spekuleerasin, mitä tehdä ja kuinka saada ""asiallinen"" yhteys mieheni kaveriin mahdollisimman hienotunteisesti. Tässä joku puhui siitä sanattomasta viestinnästä; se on todellakin totta ja jos se on molemminpuolista ihastumiseen liittyvää, kyllä sen ulkopuolisetkin huomaavat.

Itselleni kävi niin, että mieheni järjesteli asiat siten, että en päässyt näkemään hänen kaveriaan, koska ymmärsi tilanteen. Kestin kaiken, koska kokonaiskuvio ts. minä ja mieheni kaveri yhdessä oli ulkoiset olosuhteet huomioiden ""mission impossible"". Ihastumisen taustalla voi olla hyvän ja syvän ystävyyden siemen; eikä me sitäpaitsi tiedetä, miten tää elämä heittelee meitä - ihastuminen voi johtaa suhteeseen joskus myöhemmin toisenlaisissa olosuhteissa. Kehottaisin kuitenkin rohkeuteen; oma juttuni tyssäsi siihen, että totesimme elämäntilanteen nyt olevan huono suhteen aloittamiselle. Silti tunne on niin vahva, että siitä ei todellakaan pääse yli ennenkuin tekee jotain konkreettista - kertoo toiselle tunteensa tavalla tai toisella, mutta kannattaa miettiä tarkoin asian mahdollisia seuraamuksia kaikkien osapuolten kannalta. Itselläni asian läpikäyminen vei noin puolitoista vuotta eikä se pakastin-ajatus nyt jälkikäteen ajateltuna ole lainkaan huono vaihtoehto. Valoisaa kevättalven alkua sinulle ""rakastunut"" ! ps. vaikka rintaa repii, kannattaa muistaa kuinka katoavaisia me ihmisolennot ollaan, me vanhetaan jne. ts. onko ruoho sittenkään vihreämpää aidan toisella puolen...

Olen myös rakastunut erääseen mieheen. Aivan toivottoman rakastunut. Hän täyttää ajatukseni joka hetki.

Jäi mieleeni sinun kirjoituksestasi, että kun tunne on niin vahva niin täytyy tehdä jotain konkreettista että se helpottaisi. Uskaltaisinko vaikka kirjoittaa tunteistani tälle miehelle? pelottaa. Että miten hän suhtautuu, reagoi. Pelästyykö. Vai kertooko sitten myös omista tunteistaan..

Kertokaapa kokemuksia; onko kukaan kirjoittanut joskus tunteistaan ihastuksensa/rakkautensa kohteelle ja miten kävi?

Mielestäni kirjeet ovat sairaiden ihmisten purkautumiskeino.
Kannattaa noudattaa sitä kultaista sääntöä, että jos et uskalla sanoa sitä ääneen, jätä sanomatta kokonaan.

Kerran kirjoitin ihastukselleni tekstiviestin; seuraus oli aivan hirveä olo seuraavat päivät kun jäin odottamaan vastausta- ja sitä ei tullut.

Jälkeenpäin käsitin, kun minulle itsellleni tuli postikortissa rakkaudentunnustus, että miten pervo vaikutelma sellaisesta vuodattamisesta jää.

Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun, eli jos jotakin on tapahtuakseen niin se tapahtuu, molemmat etsii tekosyitä päästä samaan paikkaan yhtäaikaa jne, kysytään lähdetkö kahville tjsp.

Kumpa olisin kohteesi ja sinä se mies, jota minä salaa rakastan, silloinhan rakastaisimme salaa kumpinkin toisiamme = )...

Peittäisin kasvosi suudelmiini ja punaisten hiusteni hehkuun.
Hyväilisin voimakasta varttasi ja antaisin sinun koskettaa lantioni kaarta. Kiusoittelisin kunnes et hallitsisi himoasi...

Tiedän kuinka nauttisit kauniin naisen rakastelusta = ). Minäkin haluaisin olla sinun, komean ja seksikkään miehen himojen kohde... Mikäs siinä. Saisit ottaa minut omaksesi. Veisitpä vain.

mitäs sitten kun ""vanha suola janottaa""?? emme tosin ikinä seurustelleet koska olin jo silloin nykyisen avomieheni kanssa yhdessä. oikeastaan tapasin molemmat samaan aikaan. nykyisen mieheni kanssa vain ajauduimme suhteeseen, mutta tämän toisen kanssa meillä oli aivan mieletön kemia. voi sanoa että niin mieletön, että se sattui. emme antaneet sen kaataa meitä sänkyyn, koska olin kuitenkin varattu.
tästä on jo 6 vuotta, mutta vielä tänäänkin kadun joka hetki sitä että en antanut sen kemian johtaa meitä pidemmälle. nyt olemme molemmat kihloissa....=/ haluaisin kuitenkin vielä sen hetken takaisin. joudunko/pitääkö mun kärsiä siitä loppu ikäni että mitään muuta ei välillämme tapahtunut? myös tätä miestä harmittaa se, että ei edennyt pidemmälle silloin aikoinaan. mutta hän ei kuitenkaan kuulema voi edes tavata minua, koska kuulema jotain voi tapahtua...
en ymmärrä...

voihan se tietty olla noinkin että kaikki menee mönkään. Juuri sitä pelkäänkin. Mutta ongelma onkin siinä kun me ei nähdä usein eikä häneen voi juuri törmätä missään..Tiedän vain sen.

On kai jollakin nyt hyviäkin kokemuksia toiselle tunteidensa kirjoittamisesta, vai onko? Vai eikö enää nykyisin kirjoitella ollenkaan?

Yhteistyössä