Rakenneultrakuulumisia, sis. kuvan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mum84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mum84

Aktiivinen jäsen
31.10.2008
3 175
0
36
Tässä meidän pikkuinen. Vähän yllätyksenä tuli minulle että istukka on etuseinämässä, koska vauvan liikkeet tuntuvat kuitenkin jo mahan päältä, ja myös näkyvät. No se onkin aika alhaalla, joten yläosasta liikkeet näkyy paremmin. Minä olen tuntenut jo viikolta 15 saakka, mieheni tämän viikon ajan mahan päältä. Viikkoja nyt siis 19+6 ja vauvan koko vastaa viikkoa 20+1. Painoa pikku kaverilla oli 339g.

Sukupuoltaan ei halunnut paljastaa. Ainoastaan yhdessä kuvassa sitten näkyi puolet haarovälistä ja ultraaja ei osannut sanoa onko se jokin siellä jalkovälissä osa pippeliä vai pullottavaa häpyhuulta, joten jännitys säilyy loppuun saakka. Eli siis se on tyttö, koska mun vaisto sanoo niin :D

Jäin nyt sitten miettimään, että kun alamahassa on tuntunut sellaista painon tunnetta enemmän kuin muissa raskauksissani, että vaikuttaako se istukan paikka siihen, vai onko siitä vain liian kauan aikaa kun viimeksi olen ollut raskaana että on pääsyt unohtumaan tämä tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Ihanaa :) Etkö kuole jännitykseen kun ette saaneetkaan sukupuolta tietää? :D Kauanko teillä ultraus kesti ja oliko ihan kunnallinen ultra?

meillä olis rakenneultra huomenissa :heart:

No kyllä kuolen jännitykseen!!!! Niin mun tuuria että tyyppi pitää kintut ristissä :D Ultraus kesti 20min. sen piti olla 3d ultra mutta ei ollutkaan. Maksoi kylläkin 153? vaikka tavallisen rakenneultran kerrottiin maksavan n.90? kun sitä aikaa varatessa kysyin. Yksityisellä siis käytiin kun täällä ei kunta tarjoa kuin alkuraskauden ultran vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Onnea!! Veikkaan kuitenkin kokemukseni mukaan poikaan, jos yhtään mitään siihen poikaan viittaavaa näkyy, niin yleensä pitää kutinsa.

Meidän edellisen "pojan" pippeli katosi johonkin ennen syntymää. Siis ultraaja mittasi sen ja minäkin sen näin :D

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Ihanaa :) Etkö kuole jännitykseen kun ette saaneetkaan sukupuolta tietää? :D Kauanko teillä ultraus kesti ja oliko ihan kunnallinen ultra?

meillä olis rakenneultra huomenissa :heart:

No kyllä kuolen jännitykseen!!!! Niin mun tuuria että tyyppi pitää kintut ristissä :D Ultraus kesti 20min. sen piti olla 3d ultra mutta ei ollutkaan. Maksoi kylläkin 153? vaikka tavallisen rakenneultran kerrottiin maksavan n.90? kun sitä aikaa varatessa kysyin. Yksityisellä siis käytiin kun täällä ei kunta tarjoa kuin alkuraskauden ultran vaan.

Minäkin menossa yksityiselle juuri saman syyn takia.. Mutta me ollaan varattu jo rakenneultra ihan vaan ja tosiaan maksu on kuulemma 88e + joku käyntimaksu oliko kympin verran. Eli on kyllä väärin, että teiltä velotetaan noin paljon, jos ette edes 3D ultraa saanut!