Raketeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Mä en uskalla mennä nukkumaan, ku jotkut perkeleen apinat paukuttelee raketteja tohon meijän takapihalle. Grrr...
Joo, ei varmaan kauheen realistinen pelko, mut tuntuu välillä, ku tulis ikkunasta läpi. |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Mä en uskalla mennä nukkumaan, ku jotkut perkeleen apinat paukuttelee raketteja tohon meijän takapihalle. Grrr...
Joo, ei varmaan kauheen realistinen pelko, mut tuntuu välillä, ku tulis ikkunasta läpi. |O |O

Munkin esimurkku vielä paukutteleee..isoimmat kävimme yhdesssä paukuttelemassa ja nyt pihalla pinien paulkujen kansssa kavereineen.
Nyt on uusivuosietkä edes valitusta voi tehdä ennen aamua kello kuusi!

Alkuperäinen kirjoittaja ´perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:

Munkin esimurkku vielä paukutteleee..isoimmat kävimme yhdesssä paukuttelemassa ja nyt pihalla pinien paulkujen kansssa kavereineen.
Nyt on uusivuosietkä edes valitusta voi tehdä ennen aamua kello kuusi!

Noh. Kyllähän vaan voin, kun teen. |O
Vois noi naapurin pennut paukutella oman kotinsa kohilla, niin pääsis nukkuu!

Ihanaa asua maalla.. tai no 6km kaupungista.. ei jytise eikä pauku! :D
Äsken juuri tulin kaupunki kierrokselta kun meillä kaikki muut nukkuu jo niin oli aikas savuinen paikka. Ja mua ei tod. kiinnosta raketit hevon... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Äsken juuri tulin kaupunki kierrokselta kun meillä kaikki muut nukkuu jo niin oli aikas savuinen paikka. Ja mua ei tod. kiinnosta raketit hevon... :whistle:

Joo, no mekin asutaan ihan kaupungin laidalla, pellon reunassa. Tosta on varmasti, ah, niin mukava lähetellä raketteja. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:

Meiltä on Hgin keskustaan n. 6km ja kyllä jytisi ja paukku, vähän vieläkin :D

Yhteistyössä