M
mies
Vieras
Kuulostaa fiksulta mieheltä, ei kai kukaan järjissään oleva mies tahdo n. 20 "vankila elämää" minkä lapset saavat aikaan. Naisille tuo käy koska hormoonit
Kyllä vapaus on ihana asia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi on väännettävä rautalangasta, että perhe ja lastenhankinta on minulle naisena yhtä perinteinen ja tärkeä asia kuin se on ollut isovanhemmilleni kautta historian. Muuten kukaan meistä ei olisi tässä.
Kuvottaa tuo nykyajan liibalaaba-kulttuuri "minulla on oikeus ja sinulla on oikeus". Ihmistä ei ole tehty sössöttämään suojamuureja loputtomalle omanarvontunnolleen, vaan luonnollisesti perustamaan perhe ja jatkamaan sukua silloin kun biologia antaa siihen mahdollisuuden. Valittajien valtakunta Suomessa ei osata edes käyttää omia mahdollisuuksia. Ne jotka voisi saada lapsia ei halua tehdä niitä, ja ne jotka haluaa lapsia ei välttämättä voi saada niitä. Ensin mainittu johtuu pelkästään itsekeskeisestä suhtautumisesta elämään ja sitä en hyvän kotikasvatuksen saaneena naisena voi sietää.
Sanot että rakkaus ei edellytä seksiä eikä lastenhankintaa. Tulisiko minun rakastaa miestäni kuin isääni? Taivas varjele mitä sieltä tulee!
Kuulostaa fiksulta mieheltä, ei kai kukaan järjissään oleva mies tahdo n. 20 "vankila elämää" minkä lapset saavat aikaan. Naisille tuo käy koska hormoonitKyllä vapaus on ihana asia
![]()
Haluan jatkaa elämää eteenpäin sellaisen miehen kanssa jolle perhe ja tulevaisuus oikeasti merkitsee jotain. Tiedän ja tunnen monta kolmekymppistä sinkkumiestä joilla on asiat niin hyvin, että heistä kenen tahansa kanssa pystyisin hankkimaan yhdessä hyvän elintason ilman pankkilainan palloa jalassa. Ainoa ongelma on miten pääsen nykyisestä "liitostani" irti.
No juu. Mun (silloinen) mies halusi lapsia heti, perustaa perheen ja mennä mainisiin ja kaikkea...
Tulinkin raskaaksi (vahingossa) joo alkumetreillä ja mies näytti oman karvansa jo enne synnytystä kun alkoi pettämään. Liittomme silti kesti kymmenisen karmeaa vuotta, koska äitiemmekin liitot olivat kestäneet...
Onneksi otin ja lähdin. Nykyisin olen onnelinen miehen kanssa, joka ei halua lapsia. Olemme onnellisia keskenämme. Minun lapseni on jo omillaan ja lapsenlapsilleni voimme tulevaisuudessa olla toisinaan, ehkä jos olemme maisemissa (harvakseltaan) apukäsinä.
Miestä ei valita laspille, vaan itselleen. Miehen pitää olla sellainen, kenen kanssa viihtyy ja jota rakastaa vielä silloinkin kun mahdolliset lapset on tehty, kasvatettu ja lennätetty pesästä.
Usko tai älä. Mieskin voi ajatella samoin kuin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha jäärä;11565031:Tätä miestyyppiä on etenkin ap:n syytä varoa joka heti haluaa papin aamenen, eepillerit nurkkaan ja velka-astrat ja älväritalot kehiin. Äkkiä akka nalkkiin noiden keinojen avulla ja sitten voi (lyhyen ajan pinnistelyn jälkeen kun kaikki on jo selvää) mies olla oma sikasovinisti itsensä.
Jostain naisista se on niin kiihottavaa, kun tulee alfa, joka "häkeltyy" naisen " kauneudesta" ja haluaa tämän ikiomakseen vanhan kaavan mukaan, mutta nopeasti; kihloihin, naimisiin, ja kersa mahaan. Siinä vauhdissa ei edes tajua, ettei äijä naisesta välitä ihmisenä, vaan pelkkänä välineenä. No aina voi erota, mutta jos siihen on jo kersan vääntänyt, niin voi vo, vaikeata se oni. Parisuhteet on aina riskipeliä, toista ei koskaan tunne, yhtenä päivänä voi sitten lähteä vaikka se oma pikku henkiriepu.