Rakkaus loppuu ilma syytä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ääliö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ääliö"

Vieras
Mää en kestä, mää yritän rakastaa mutta missä se on..Haluan sen takasin!!!!!!
Yhteistä taivalta takana 15v, 2 lasta, oma koti, työt, seksiä on, kaikki on hyvin..Mitä mää vielä vaadin, koeteltu on, mutta ei pettämistä..
Tunne kestänyt jo n. 3v, välillä tietenkin hyviä aikoja, enimmäkseen haluan pois, vaikken haluakaan.. Miksi, miksi, miksi on näin????
Mies on alkanut huomaamaa että jotain vialla, sanon aina että ei, kaikki hyvin ja hän uskoo.. Olisi niin helppoa jos hän pettäisi :`(
Mää vaan itken kun oon yksin ja tää vaan pahenee..

Mulla ei ole mitään syytä lähteä!!! Oon tyhmä jos lähden, kaikki ajattelee niin..meillä kaikki niin hyvin ja hienosti. E mitään rikkaita olla vaan tavallinen keskiluokka perhe..

Lohduttakaa, auttakaa, ihan oikeesti, tuntuu pahalta ja ei oo ketää kelle puhua :´(((

Onko vika varmasti miehessä vai tympiikö elämänvaihe, työt ym? Usein kai sitä väsyy siihen koko pakettiin ja kaipaa muutosta..

Tai onko teillä riitoja, ärsyttääkö mies, kai siellä nyt jotain taustalla on?

Minulla on ollut samanlaista tunnetta parisen vuotta. Viime kesänä oli oikeasti tunne että tässä tää on, haluan jotain muuta! Kerroin miehellekin tunteeni niin hyvin kuin osasin selittää. Jonkin aikaa kriiseiltiin mutta päätettiin jatkaa. Hän on ihana mies, lasteni isä. Turvallinen, tuttu ja tekee kaikkensa meidän eteemme. Meillä on mahtavat lapset, oma koti, talous ja seksiasit kunnossa.

Syksyllä aloitin uudet opinnot ja sain sieltä elämään uutta sisältöä mutta silti aina välillä tuntuu että haluan jotain muuta sisältöä elämään. Jännitystä! Sitä tunnetta että oikeasti elää!! Ehkä tämä tosiaan on omaa identiteettikriisiä joka menee joskus lopullisesti ohi. Toivottavasti. Järjellä ymmärrän ettei se ruoho sen vihreämpää aidan takana ole vielä kun tunteetkin tulis mukaan

Ei miehessä mitään vikaa olekaan!! Ja isoja muutoksia on elämässä ollut, ja niiden myötä tunn pois halusta kasvanut vaikka mies juuri tukenut minua hyvin, sehän tästä niin pirun vaikeeta osaksi tekeekin..

Astrobladin mielipide pani miettimään, oma identiteettikriisi..Mitä se vois tarkoittaa?

Jännitystä tms. en kaipaa, olisi ihan asua lasten kanssa kaupungissa keskenään ja hengittää :`(
Työpaikka on uusi ja kiva, tylsistyminen tuskin kyseessä...tai no mistä sen tunnistaa :´(

[QUOTE="ääliö";28563212]

Astrobladin mielipide pani miettimään, oma identiteettikriisi..Mitä se vois tarkoittaa?
[/QUOTE]

Että lähentelet keski-ikää, huomaat, ettei elämä olekaan ikuista ja mitä kaikkea oiskaan pitänyt ehtiä tehdä.

astroblade..nuoruuteni (alaikäinen) oli hurjaa.. olen 34v, vasta uudelleen kouluttautunut.. Mää en tajua..
Ihan selvästi välitit, kiitos siitä.
En halusi loukata ketään ja haluisin oikeasti löytää rakkauden tunteeni uudelleen miestäni kohtaan .
Kiitos kun olet lukenut.

Yhteistyössä