Hae Anna.fi-sivustolta

Rakkauteen pari

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä vierailijax, 11.08.2018.

1. vierailijax Vierailija

Ristiverisen miehen ajatuksista jos saanet kiinni. Työkaveita olemme.
    Flirttiä oli joskus, mutta viileni vähitellen. Etäisyyttä olen nyt pitänyt.
    Mitkä ovat hänen ajatuksensa ja odotuksensa minusta nyt?

2. vierailija b Vierailija

Luin viestisi ja se kosketti minua tuttuudellaan. Voit siis katsoa minulle samaa. Tuntomerkit: rockasenteinen, vaaleahko, lyhyt mies.

Sinun toiveesi nousevat ja käytät siihen paljon energiaa. Mies tiedostaa tilanteen ja pitää sinusta ja tilanteestanne, vaikka näyttääkin sen satunnaisesti. Sinusta käytöksensä voi tuntua ettei välitä. Hän ei tässä hetkessä halua lähteä etenemään, mutta pitää auki mahdollisuuden jos tulee sopiva hetki ja aika. Varovainen on.

3. vierailijax Vierailija

Tutunoloinen vastaus nousi sinullekin. Onko toinen teistä varattu, jonka läsnäolo on estänyt tilanteen etenemisen pidemmälle. Tunteita oli mutta järki voitti. Tunteita on vieläkin molemmin puolin, ja läheisyys lämmittää, jo pelkkä toisen läsnäolo tuo ihanan tunteen. Se tunne vie eteenpäin teitä molempia. On kuitenkin raja mitä ette halua ylittää, kunnioitus toista kohtaan.

4. DollyB Vierailija

Aika asiallinen mieliala sinulla nyt, mies kaipaa vähän haikeana sitä flirttiä mikä välillänne oli. Hän on ottamassa yhteyttä jonkun projektin tiimoilla. Jotain ainutlaatuisen sydämellistä oli välillänne, toivot nyt vain että sopu säilyy. Sydän kuitenkin sykähtää taas, olit jo unohtanut. Kohdatesanne hän kuitenkin suhtautuu kylmän viileästi, on hermostunut kotiasioiden takia. On sinuun aoikeasti ihastunut, mutta joutuu määrätietoisesti tukahduttamaan ne tunteensa.

Minulla ihastus, jonka kanssa myös esteitä, mitähän mies nyt meinaa ? Tuleeko meille uusi tilaisuus ?

5. vierailijax Vierailija

Tämä este on vahva ja se tulee olemaan aiina välillänne. Kuvitelmia on ollu ja tilanteen mukaan vieläkin, mutta velvollisuus velvoittaa. Sidoskaari on vahva kun tapaatte ja säkenöintiäkin, mutta ei sen enempää tulevaisuudessakaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri