Rammsteinin konserttiin rv34?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko joku ollut kovaäänisessä konsertissa loppuraskauden aikana? Mitä teille on neuvolassa/lääkärissä asiasta sanottu?

Itse olen monta kertaa metsästänyt lippuja Rammsteinin konserttiin ja nyt sitten ois mahdollisuus mennä, mutta vauvan kuuloa en tietenkään halua riskeerata. Ajattelin vielä neuvolasta asiaa kysyä, matkakin on kyllä autolla pitkä (3h) että riippuu sitten kunnostakin, jaksaako autossa niin pitkää aikaa enää istua.

Paikat ois siellä yläkatsomossa, ettei mihinkään kentälle tarvitsis mennä tönittäväksi :)

No en, mutta alkuraskaudessa kylläkin. Rv 14 olin katsomassa Oranssissa Black Flagia ja vaikka menin salin ulkopuolelle niin kehossa jytisi..siis musa. Mä olin ihan varma että tulee keskenmeno. Neljännellä kuulla käytiin katsomassa Tom Waitsia ja siellä oli ihan hyvä fiilis, ei niin kovaa jytissyt.

Mä olin joskus esikkoni odotusaikana jossain esityksessä, jossa oli kova musiikki ja vauva ainakin potki kovasti "kiivaimmissa" kohdissa, eleli siis kovasti mukana ko.tilaisuudessa.. Kaitpa sinne masuun on kuiteskin niin hyvät äänieristeet(lapsivesi ja iho..), ettei tommosessakaan konsertissa voi kuuloa sikiöltä viedä.. Kyllähän moni laulajakin jatkaa työtään lähes odotuksen loppuun asti, ja hänhän on siinä aivan orkesterin ja soitinten läheisyydessä..

No en kyllä itse menisi. Ei sillä, että lapsen kuulon huononemista sellaisin, vaan sitä että lapselle sellainen meteli on varmasti pelottavaa. Ei ole tottunut arjessa sellaiseen. Vatsaan ei todellakaan saa sellaista äänieristystä mitä konsertti vaatisi. Lisäksi itse olin rv 34 synnyttämässä.

En mä usko vauvan kuulon olevan vaarassa. Sikiöhän on ympäröity lapsivedellä, joka on hyvä eriste, ja lisäksi vielä muut äidin sisäelimet. Jos omankin pään laittaa veden alle, niin ei sinne pahemmin äänet kuulu. Itse olin n rv 30 Iron Maidenin keikalla.

Yhteistyössä