V
vieras
Vieras
Eikös tuo oo joku uusi nimitys naiselle? Mutta millasesta naisesta tuota random nimitystä käytetään, vai mitä se oikein tarkottaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:musta se tarkottaa vaan jotain "outoa/uutta" ei naista (en kyl oo yhtään varma)
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Anteeks nyt ku aihe vaihtuu näin, mut en osaa aloittaa uutta viestiä, joten kirjoitan tänne.Kumpi teistä on kauniimpi/mukavampi kaupunki? Pietarsaari vai Kokkola? Tänään tuli ykköseltä se Ruma Suomi ohjelma, ja siinä mielestäni haukuttiin Kokkolaa ihan kohtuuttoman paljon.;(
Ok, kiitos. Niin sen täytyy olla.. halusin vaan tarkista että oon ymmärtäny oikein ku jätkät käyttää tota nimitystä niin paljon noista naisistaan!Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:No en tiedä onko joku uus nimitys, mut random tarkoittaa satunnaista.
Jos vaikka menisit tonne "aloita uusi keskustelu" kohtaan ja kokeilist niin...Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Noku emminä osaa!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Anteeks nyt ku aihe vaihtuu näin, mut en osaa aloittaa uutta viestiä, joten kirjoitan tänne.Kumpi teistä on kauniimpi/mukavampi kaupunki? Pietarsaari vai Kokkola? Tänään tuli ykköseltä se Ruma Suomi ohjelma, ja siinä mielestäni haukuttiin Kokkolaa ihan kohtuuttoman paljon.;(
Alkuperäinen kirjoittaja öh:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Anteeks nyt ku aihe vaihtuu näin, mut en osaa aloittaa uutta viestiä, joten kirjoitan tänne.Kumpi teistä on kauniimpi/mukavampi kaupunki? Pietarsaari vai Kokkola? Tänään tuli ykköseltä se Ruma Suomi ohjelma, ja siinä mielestäni haukuttiin Kokkolaa ihan kohtuuttoman paljon.;(
No tää oli ainakin aika random viesti tähän ketjuun...