Ranskalaisessa autossa tosiaan on yksi vika...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
....saksalaiset osat |O

Pikkasen nykii nyt tossa ohimosuonessa.

Korjaamon kaveri soitti, että paskana on juu se laturi ny sitten.
"Tää on vissiin ollu tosi kiltisti tää auto, kun se tarttee nyt 700 euron joululahjan".

:headwall: Mikäs siinä sitten, onneksi en ole vielä ehtinyt juuri joulushoppailla, tässähän saattaa joutua vähän budjetoimaan...

Tottakai. Ranskalaisiin laitetaan saksalaisten ylijäämäosat, mitä ei kelpuuteta saksalaisiin autoihin :D:D

Eikös ranskalaiset ole suorastaan huutavan kuuluisia sähkövioistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Tottakai. Ranskalaisiin laitetaan saksalaisten ylijäämäosat, mitä ei kelpuuteta saksalaisiin autoihin :D:D

Eikös ranskalaiset ole suorastaan huutavan kuuluisia sähkövioistaan.

Paskat.
Tää on mun neljäs ranskalainen, eikä niitä tähän asti ole vaivannut yhtään mikään.
Ja sitten kun jotain posahtaa, niin tottahan toki se osa on Made in fäkin Germany :kieh:

Meillä naapurissa Citroen C5 seisoo jälleen pihalla, koska ei lähde käymään (korjaamossa on ollut monta kertaa sähkövikojen vuoksi). Joutui perheenäiti lähtemään taas -95 Corollalla töihin, se toimii aina pomminvarmasti :)

ei mun Mersussa oo ollu koskaan mitää vikaa, vaik saksassa valmistettu onkin,
mut edellisessä Rellussa, meni ensin keskuslukitus, sitte meni pyyhkimien rele 3 kertaa joka sitten myöhemmin selvisi, että koko sulakelaatikon pohja on paskana ... sitte meni laturi, ja viimiseks vesipumppu, jolloin auto lähti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Autoissa nyt vaan sattuu olemaan kuluvia osia ja ne maksaa :kieh: eikä koskaan ole kyllä sopiva aika.

No kyllähän mä sen tiedän, en mä sentäs idiootti ole, vaikka vähän simppeli olenkin.
Mutta saa kai se silti ottaa pinnan päälle, olis ollu sillekin reippaalle 700 eurolle muutakin käyttöä tälleen joulun alla...

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Autoissa nyt vaan sattuu olemaan kuluvia osia ja ne maksaa :kieh: eikä koskaan ole kyllä sopiva aika.

No kyllähän mä sen tiedän, en mä sentäs idiootti ole, vaikka vähän simppeli olenkin.
Mutta saa kai se silti ottaa pinnan päälle, olis ollu sillekin reippaalle 700 eurolle muutakin käyttöä tälleen joulun alla...

Minä lasken kaikki ne jotka ajavat ranskalaisilla autoilla idiooteiksi.

Meidän ruotsalaisessa ei oo mittään vikkaa =D Lähtee lämmittämättä käyntiin pakkasesta kuin pakkasesta, joskus ei vaan oo mahollista laittaa lämpöön. Mutta tuo toinen (amerikkalainen) on seisonu jo viikon, kun ei inahakaan, ja ukko ei oo jaksanu korjata.
Nyt mulla lainassa äitin ranskalainen, katotaan lähteekö kohta käyntiin, ollu pian pari tuntia roikassa... en olis yllättynyt vaikka ei lähtis käyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ranskalaisissa autoissa ei ole mitään vikaa, niissä on vain "ominaisuuksia"

:laugh: tää oli hyvä!

Vanhempien naapurissa seisoo muutaman vuoden ikäinen Citroën, jota ei saa pakkasella käyntiin. Kesällä kuulemma toimii hyvin, jos ei sada / ole liian kosteat kelit :D

Niin.
Mäkin lasken idiooteiksi kaikki, jotka luottaa VR:n toimintaan, ja kaikki jotka ajaa fillarilla, ja aika monet muutkin kulkijat.
Ne on ihan makukysymyksiä ne...

Niin.
Mäkin lasken idiooteiksi kaikki, jotka luottaa VR:n toimintaan, ja kaikki jotka ajaa fillarilla, ja aika monet muutkin kulkijat.
Ne on ihan makukysymyksiä ne...
Peesi =)

Yhteistyössä