Hae Anna.fi-sivustolta

Rantapyyhe

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Goan rannalle, 30.11.2004.

1. Goan rannalle Vierailija

Kannattaako Goaan ottaa rantapyyhe erikseen kotoa mukaan, vai saako hotellien allaspyyhkeitä viedä rannoille?

Onko Bagan, Calanguten ja Candolimin rannoilla hyvät auringonottotuolit tai -varjot? Onko niitä riittävästi vai kannattaako ottaa omat ""pehmusteet"" mukaan?

2. Jatta Vierailija

Rantapyyhkeet täytyy tuoda kotoa.
    ""Sunbeds"" on ollut riittävästi ja on erilaisia varjoja aina kaupan päivänvarjosta palmun lehdistä valmistettuihin varjoihin asti. Pehmusteita ainakin minulle on tarpeeksi.

3. osta Vierailija

Osta rantapyyhe sieltä, saat siitä kivan tuliaisen kotiin ,mitä niitä kotoa kantaa mukanaan. Ovat siellä halpoja .

4. mango pickle Vierailija

Mä ajattelin kyllä ottaa muutamat vanhat, nuhruiset Finlaysonit mukaan ja jättää ne sittten sinne... enhän mä muuten saa ikinä kaappiin tilaa hankkia muutamaa uutta, kaunista pyyhettä ;))) Sitäpaitsi turistikohteiden matkamuisto-pyyhkeet ainakin muualla aika huonolaatuisia! Ainakin, jos tarkoitus myös kuivata itsensä siihen eikä vain maata päällä...

5. akka Vierailija

Just noin kannattaa tehdä, siis kuten Mango P.
    Vanhat pyyhkeet kiertoon...

6. Hinta? Vierailija

Paljonkos maksaa rantapyyhkeet?

7. Vierailija

Eipä juuri mitään,mä ostin viimevuonna rannalta ja makso jotain 5e kun en jaksanu kauheesti tinkiä heti aamusta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri