Ranteessa pieni kova kiinteä patti. Mikähän voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikähän

Vieras
Ranteessa sisäryrjällä ranneluun päällä on pieni kova patti. Kokoa on nuppineulan värillisenpään verran. Patti on enemmän sellainen terävä
Patti ei liiku mihinkään ja on paineltaessa hieman kipeä

En ole sitä satuttanut mihinkään, iho on ihan siisti ei rikkoutunut,eikä ole mitään värimuutostakaan

Mulle tulee aika ajoin noita, ja ne sitten häviää ihan ittekseen. Kysyin joskus lääkäriltä, ja hän oli sitä mieltä, että eräänlainen "rasitusvamma".. Olen kaupassa töissä, ja kuormia purkaessa joudun repimään pahveja, laatikoita jne.., joten luulen, että tulee ihan noista fyysisistä jutuista..

Ei siis ole sellainen yhtään pehmeä, ei ole mitään hyytelöitä tämän sisällä :D Tämä on erillainen kuin se.

Nyt ei ole mitään muuta muutosta tapahtunut kuin,että kuntosalikäynnit aloitin tällä viikolla. ja kaks kuukautta sit ostin hevosen ja sen kanssa nyt sit lähes joka päivä puuhastellu jotain. Voisiko tällaisista tulla?

Kummassa ranteessa se on?

Ei siis ole sellainen yhtään pehmeä, ei ole mitään hyytelöitä tämän sisällä :D Tämä on erillainen kuin se.

Nyt ei ole mitään muuta muutosta tapahtunut kuin,että kuntosalikäynnit aloitin tällä viikolla. ja kaks kuukautta sit ostin hevosen ja sen kanssa nyt sit lähes joka päivä puuhastellu jotain. Voisiko tällaisista tulla?

Mulle tuli kämmenselkiin tuollaisia kuvailun kaltaisia patteja. Tulivat esikoisen syntymän jälkeen. Ilmeisesti se, ja helteinen kesä aiheuttivat ne. Lähtivät omia aikojaan poiskin.

Hyytelöpatti on ganglio

Yhteistyössä