V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mur:Raiskaa ne poliisitkin. Vieläpä pikkutyttöjä.
Tää on ihan järkkyy. Miten voi olla mahdollista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mur:Raiskaa ne poliisitkin. Vieläpä pikkutyttöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mur:Raiskaa ne poliisitkin. Vieläpä pikkutyttöjä.
Tää on ihan järkkyy. Miten voi olla mahdollista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mur:Raiskaa ne poliisitkin. Vieläpä pikkutyttöjä.
Tää on ihan järkkyy. Miten voi olla mahdollista![]()
Ehkä pitäisi korvata keinoälyn ohjastamilla roboteilla tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
Ei haittaa kun itse avoimesti myöntääTosin eräs mamu sanoi että suomalaiset eivät voi olla rasisteja, pitää olla venäläinen. Vähänpä tiesi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
ne ois voinu jättää minut ja kaverit rauhaan vai mitä? h*orittelut ja paljon maksat kysymykset saa välttelemään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
ne ois voinu jättää minut ja kaverit rauhaan vai mitä? h*orittelut ja paljon maksat kysymykset saa välttelemään.
Huorittelee suomalaisetkin!!!!!!
Paskaa!!! En usko!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
Kuules, meneppä itse baariin töihin niin tiedät mitä tarkoitan! suomalaiset osaa olla k*sipäitä muuta kun valta osa mamuista on niin kyllä se sitä alkaa kieroon katsomaan. Mun työkaveri uhattiin tappaa kun ei myyny liian känniläiselle mamulle,ulos ku laitettiin siitä hyvästä oltiin rasisteja!! uimahallissa 13vuotiasta ahdisteli mamu, 15vuotiaita jahtas mamut kaupungilla, kaverille huudeltiin perään ja vihellettiin kun oli maha pystyssä.. hyihyihyi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paskaa!!! En usko!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen joutunu mamun ahdistelemaksi ja haukuttavaksi, ja moni minun kaveri. En ollu ennen rasisti nykyään olen HYVIN varovainen ja välttelen mamuja..
Rassisti!!!!!!!!!!!!!
Kuules, meneppä itse baariin töihin niin tiedät mitä tarkoitan! suomalaiset osaa olla k*sipäitä muuta kun valta osa mamuista on niin kyllä se sitä alkaa kieroon katsomaan. Mun työkaveri uhattiin tappaa kun ei myyny liian känniläiselle mamulle,ulos ku laitettiin siitä hyvästä oltiin rasisteja!! uimahallissa 13vuotiasta ahdisteli mamu, 15vuotiaita jahtas mamut kaupungilla, kaverille huudeltiin perään ja vihellettiin kun oli maha pystyssä.. hyihyihyi!!!