Rasittava, vihjaileva sisko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkö saisi syödä ollenkaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkö saisi syödä ollenkaan?

Vieras
Tahdon jakaa tänne nyt todella ärsyttävän tilanteen. Olen siis raskaana ja työsketelen siskoni kanssa päivittäin, joka siis ei ole raskaana, koskaan ei ole ollutkaan. Minä odotan kolmatta. Minulla on ollut kamala turvotus (viikkoja nyt 13) enkä voi käsittää mistä se johtuu. Olen rakenteeltani lyhyt ja hoikka, vatsalihakset kunnossa kahden edellisen raskauden jäljiltä, juon vettä päivässä noin 2litraa, syön normaalisti, mutta pömppis ja ja pysyy. Ei edes vatsaa sisäänpäin vetämällä lähde kokonaan pois, vaikka vauvamaha ei todellakaan kuuluisi vielä näkyä. Noniin ja sitten siihen ongelmaan. Syön myös sisareni kanssa samaan aikaan. Otan normaalin annoksen. Sisareni pienen. Hän syö ja valittaa samantien kuinka vatsa on jo täynnä, kuinka on jo syönyt tarpeeksi. Minä puolestani syön hyvällä ruokahalulla lautasellani olevan appeen enkä edes koe tulleeni mitenkään ylikylläiseksi. Nyt on alkanut tuntua, että sisko vihjailee että minunkin pitäisi syödä vähemmän. Tämä on alkanut nyt parin viikon ajan ottamaan todella päähän. Yhtenä päivänä erehdyin sanomaan, että tekee mieli pullaa. Ja hertsyyger että sisar heristi korviaan. " Mä toivon että sä lihota raskausaikana hirveesti, että jaksat sitten käydä salilla synnytyksen jälkeen mun seurana" ÖÖ. Pitäskö tästä oikeesti vetää herukka nenään. Ottaa kyllä päähän moiset vihjailut. Ja ihan vaan siskolle tätäkin kautta tiedoksi, jos satut tämän lukemaan: Tietäisitpä vaan mitä mielitekoja mulla kahdelta ensimäiseltä ollut tässä vaiheessa rakskautta ja silti paino noussut molemmilta noin 12kg. Ei pitäs olla sun ongelma!!!

Yhteistyössä