Rasittavaa - mihin toi mies pyrkii tällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoks

Vieras
Eli meillä on käytetty keskeytettyä yhdyntää vuosien saatossa satunnaisesti enemmän tai vähemmän. En ole tullut raskaaksi siitä, vaikka muuten sikiän helposti.

Nyt ollut taukoa ettei olla sitä tehty, mutta taas parin kierron aikana touhuttu niin. Ja miehen aloitteesta ja viimeksi rakastellessa aika pitkäänkin oli sisällä ilman kondomia. Lopuksi laittoi sen.

Ja nyt mies höpöttänyt pari päivää "et kai ole sitten raskaana, toivottavasti et tullut raskaaksi, en halua enää lisää lapsia, mitäs jos olet raskaana" jne jne. Ja tasan tarkkaan tietää, että minä en aborttia tee. Miksi pitää hokea tuota? Jos olen raskaana niin sitten minä olen raskaana. Yksinkertaista. Ja sitten meille tulee lapsi, halusi mies tai ei.

On mies kyllä joskus sanonut, että ei halua enempää lapsia, mutta rakastaisi toki vaikka niitä vielä tulisi.

hoh hoijaa... mihin sinä ja miehesi pyritte tuolla ehkäisyn puutteella? Vauvoihin, joita kukaan ei halua?
Käyttäkää nyt aikuiset ihmiset herranjumala kunnolla sitä ehkäisyä kun kerta on varaa kondomeihin. Tai pillereihin tai kierukoihin tai pessareihin tai naisten kondomeihin jne...

no käyttäkää sitä ehkäisyä, eihän se sen vaikeampaa ole. kyllähän sinäkin aikuisena naisena osaat käyttää ehkäisyä, etkä vain odottaa että käyttääkö se mies sitä vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja typerää pelleilyä:
Älytöntä, hommaa ihmeessä ehkäisy kun miehestä ei ole huolehtimaan. "Lapsi tulee jos tulee", huoh!

No lapsi tulee jos tulee. Kyllä se ehkäisykin voi pettää. Eli se riski on aina.

Ja kondomia käytetään. En halua mitään hormonaalista ehkäisyä ja mieskin on sitä mieltä, että ei ole kiva jos joudun hormoneita napsimaan. Kierukkaa taas en halua itseeni asentaa, en halua ylimääräisiä esineitä kroppaani. Kondomi siis, mutta kun sen käyttö on välillä vähn heikohkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
hoh hoijaa... mihin sinä ja miehesi pyritte tuolla ehkäisyn puutteella? Vauvoihin, joita kukaan ei halua?
Käyttäkää nyt aikuiset ihmiset herranjumala kunnolla sitä ehkäisyä kun kerta on varaa kondomeihin. Tai pillereihin tai kierukoihin tai pessareihin tai naisten kondomeihin jne...

no tätä minäkin mietin!!

Miehellähän on yksi hyvä keino varmistua siitä, ettei enempiä lapsia enää tule - vasectomia, eli miehen sterilisaatio. Pyrkimyksistä en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata.

Isäntä on tuossa vieressä ja sanoi, että kyllähän se paremmalta miehestä tuntuu hommailla ilman kumia, että jospa se on ainakin osasyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Älytöntä, hommaa ihmeessä ehkäisy kun miehestä ei ole huolehtimaan. "Lapsi tulee jos tulee", huoh!

Ja kondomia käytetään. En halua mitään hormonaalista ehkäisyä ja mieskin on sitä mieltä, että ei ole kiva jos joudun hormoneita napsimaan. Kierukkaa taas en halua itseeni asentaa, en halua ylimääräisiä esineitä kroppaani. Kondomi siis, mutta kun sen käyttö on välillä vähn heikohkoa.

naistenkortujakin on olemassa ja muitakin vaihtoehtoja joista nainen voi huoletia, pessaari, vaahdot yms.

Alkuperäinen kirjoittaja h:

no tätä minäkin mietin!!

Siis mua ei häiritse yhtään, vaikka meille tulisi vielä vauva. Ihmettelen vain että miksi mies toimii noin, jos se kerran niin hermostuttaa.

meillä mies on samallainen juntti, tietää että minulla on kauhea vauvakuume ja se on todella kiusaavaa, olen sanonu että käytä kortsua jos et halua lapsia lisää ja silti se aina vetelee paljaaltaan ja jälkeenpäin voivottelee

Alkuperäinen kirjoittaja h:

no tätä minäkin mietin!!

Siis mua ei häiritse yhtään, vaikka meille tulisi vielä vauva. Ihmettelen vain että miksi mies toimii noin, jos se kerran niin hermostuttaa.

no mutta miestäsi häiritsee, hommatkaa se ehkäisy kuntoon niin ei tarvitse kummankaan miettiä. vai odotatko vain, että käyttääkö mies kortsua vai et ja toivot salaa tulevasi paksuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
meillä mies on samallainen juntti, tietää että minulla on kauhea vauvakuume ja se on todella kiusaavaa, olen sanonu että käytä kortsua jos et halua lapsia lisää ja silti se aina vetelee paljaaltaan ja jälkeenpäin voivottelee

:xmas: Oikeesti...

Eli tuolla periaatteella ihmisille tulee lapsia milloin sattuu, peräjälkeen. Täytyy ottaa sterilisaatio ellei lapsia enää halua, Itse olen teetättänyt, tosin myös myöhemmin elämäntilanteen muututtua purattanut ja saanut 4-kymppisen toivomani kuopuksen.

mä olen sanonu että lopettaa sen pelleilyn, ensinnäkin lapsi pitää olla haluttu, eikä vaan laiskuuden aikaansaannos! en mä pysti seksistä enään nauttimaan kun takana on tämmöstä, mies ei tajua että se on henkistä vakivaltaa, toisaalta mulla itsellä on niin kamala vauva kuume että toivon sen lapsen tulevan! mä huomautan aina kondomin puutteesta mutta mies ei siitä välitä, ärsyttävää että se leikkii tulella, mulle ei hormonaaliset ehkäisykeinot sovi, naisten kondomia en ole ees kokeillut...

jos olet raskaana niin olet. sano sille miehelle että seksiin liittyy tietty vastuu ja jos ei oo sitä vastuuta valmis ottamaan niin sitte voi käyttää sitä kumia tai olla harrastamatta seksiä ollenkaan. piste.

Sterilisaation ottaminen ja sit purattaminen vasta älytöntä pelleilyä onkin. Just sunlaisten ihmisten takia sterilisaatiota ei myönnetä niillekään, jotka olisivat varmoja siitä, etteivät tule sitä perumaan...

On se nyt jumaliste, jos ei saa luottaa siihen, että jos mies ei lapsia tahdo, se myös pitää kondomin päällä. Ei kai ne miehet mitään idiootteja ole, kai niiltä saa jonkinlaista aivotoimintaa ja vastuuta omista tekemisistä odottaa? Itte en tasan tarkkaan ala kärsiä mistään hormoniehkäisyn ja kierukan sivuvaikutuksista siksi, että MIES ei halua lasta. Käyttäköön kondomia jos ei lasta halua, jos ei käytä, niin parempi olis sitten totuttautua ajatukseen että jossain vaiheessa se vauva tulee koska aikuinen mies varmasti tajuaa, että se on ihan luonnollinen seuraus ehkäisyn käyttämättä jättämisestä. En oo mikään mieheni holhooja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sterilisaation ottaminen ja sit purattaminen vasta älytöntä pelleilyä onkin. Just sunlaisten ihmisten takia sterilisaatiota ei myönnetä niillekään, jotka olisivat varmoja siitä, etteivät tule sitä perumaan...

On se nyt jumaliste, jos ei saa luottaa siihen, että jos mies ei lapsia tahdo, se myös pitää kondomin päällä. Ei kai ne miehet mitään idiootteja ole, kai niiltä saa jonkinlaista aivotoimintaa ja vastuuta omista tekemisistä odottaa? Itte en tasan tarkkaan ala kärsiä mistään hormoniehkäisyn ja kierukan sivuvaikutuksista siksi, että MIES ei halua lasta. Käyttäköön kondomia jos ei lasta halua, jos ei käytä, niin parempi olis sitten totuttautua ajatukseen että jossain vaiheessa se vauva tulee koska aikuinen mies varmasti tajuaa, että se on ihan luonnollinen seuraus ehkäisyn käyttämättä jättämisestä. En oo mikään mieheni holhooja.

Joo minä en ole valmis kolmekymppisenä sterilisaatioon, koska en voi tietää millaista elämää elän 35 vuotiaana. Elämä heittelee ja voihan olla, että olen uusissa naimisissa ja mulla on mies, joka tahtoo vielä lapsia kanssani. En ole ajatellut erota, mutta toteanpa vaan että kun ei voi tietää. Eli sterilisaatio ei ole vaihtoehto.

tätä itse tarkoitin joku osasi sen vaan sanoin laittaa paremmin:)

jos olet raskaana niin olet. sano sille miehelle että seksiin liittyy tietty vastuu ja jos ei oo sitä vastuuta valmis ottamaan niin sitte voi käyttää sitä kumia tai olla harrastamatta seksiä ollenkaan. piste.

hyvin sanottu

Alkuperäinen kirjoittaja nippu:

hyvin sanottu

Minä sanoinkin eilen, että lopettaa sen jankkaamisen koska seksistä voi tulla raskaaksi. Meillä on tuttuja joilla on ollut oikein käytetty tuplaehkäisy ja silti on nalli napsahtanut.