Raskaaksi HETI synnytyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niina

Vieras
Vauva 2,5 kk, en oo imettänyt häntä ku pari viikkoa. Menkat ei oo alkanu vieläkään (esikoiselta alko melkeen heti ku imetys loppui), mietin nyt sitten että oonkohan raskaana? Miehen kans käytetty keskeytettyä ehkäisymenetelmää..joo tiedän että ei luotettava ehkäisy,mut meillä se on toiminu!

Kuinka harvinaista/yleistä on raskautua synnytyksen jälkeen ensimmäisestä kierrosta?

Aamupissasta ajattelin testin tehdä, äsken kävin ostamassa. Oireita on mutta en osaa sanoa, tarkottaako oireet raskautta vai kuukautisten alkamista..

olen ollut jälkitarkastuksessa jo raskaana. jälkivuoto kesti vain viikon ja siitä reilu viikko tuli menkat. siitä kahdenviikon jälkeen tulin raskaaksi. ikäeroksi olisi tullut vajaa 11kk mutta raskaus meni kesken. pojilla on ikäeroo nyt 13kk,uusi raskaus alkoi kuukausi keskenmenosta.

Niin ja en ostanu ku yhen testin. Kumeille oon allerginen ja pillereitä alan syömään sit ku menkat alkaa..siksi sorruttu muutaman kerran tuohon keskeytettyyn..ja kun se on tähän asti toiminut eli ei-toivottuja raskauksia ei ole ollut. Tuun kylläkin helposti raskaaksi, heti ku ollaan alettu raskautta yrittämään, oon raskautunut ekalla kierrolla jo 3 kertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijakkaa:
Kylläpä olisi taas pienellä ikäerolla, oikeestaan kaksi vauvaa.

No sitä kans mietin :) Mutta oispahan sitten se meidänki lapsiluku täynnä =)
Joskus kuitenkin se neljäs vielä tehdään jos vain saadaan..

Tällä hetkellä lapset 4v, 2v ja tuo 2,5kk vauva, poitsuja kaikki :)
Jospa se neljäs poika ois jo tulollaan..hurjaa. En ehkä toivoisi että näin pian mutta jos olen jo raskaana niin iloinen vain olen, vaikka tuleva pelottaakin!

Mulla tuli vauva just 3kk ja synnärillä samaan aikaan oli nuori äiti jonka esikoinen oli 10,5kk....se isompi vauva ei vielä edes kontannut,oli juuri oppinut ryömimään.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tein testin äsken, ihan puhdas nega oli..eli tod. näk. kuukautiset alkamassa..

parempi niin...vai?!?!

No on joo ehdottomasti, kyllä tätä hulinaa riittää näissäkin...ja haluan pitää vauvaa paljon sylissä ja leikkiä isompien kans...ei jäis taas sitä vähääkään aikaa noille leikki-ikäisille.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
olen ollut jälkitarkastuksessa jo raskaana. jälkivuoto kesti vain viikon ja siitä reilu viikko tuli menkat. siitä kahdenviikon jälkeen tulin raskaaksi. ikäeroksi olisi tullut vajaa 11kk mutta raskaus meni kesken. pojilla on ikäeroo nyt 13kk,uusi raskaus alkoi kuukausi keskenmenosta.

meillä suunnileen myös näin...

En tajuu näit ihme idiootteja, jotka kuvittelee että "keskeytetty" on ehkäisymenetelmä! Jo silloin kun alotatte, mieheltä tulee niitä touhutippoja, jotka voi aivan hyvin saattaa naisen raskaaksi. Ihme aikuisia taas täälläkin, sääliks käy.

JOO seksihän pitäis heti lopettaa kun ensimmäinen lapsi syntyy :)

Ja tajutaan kyllä keskeytetyn luotettavuus, siksi oonki syöny pillereitä sillon kun ei olla lasta haluttu, keskeytetty on ollut käytössä kun lapsi "saa tulla jos on tullakseen".

Mä en usko tohon eilisen testin tulokseen, huomenna teen aamupissasta uuden..jännittää.

Uusimmat

Yhteistyössä