Raskaaksi heti synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Onko jollekkin käynyt näin? Vauva on nyt 9 viikkoa vanha suunnilleen, menkat ei ole vielä alkaneet (en ainakaan ole huomannut muuta kuin jälkivuotoa synnytyksen jälkeen), ehkäisynä ollut kondomi, imetän...

Viime yönä alkoi kuvotus, söin vähän välipalaa ja menin nukkumaan. Aamulla oli niin huono olo että tärisin, söin taas ja ajattelin että verensokeri on alhaalla tms. Nyt vieläkin kuvottaa, kaupassa tietyt hajut/ajatus niistä ällötti/ällöttää.. mutta mahaa ei kierrä kumminkaan niinkuin vatsataudissa. Ihan sellainen olo kuin alkuraskaudessa. Uhh, pelkään pahinta. Mittasin sokerinkin ja se oli ihan normaali.

Testiä tekemään sit vaan :) Kyllähän tuo mahdollista on. Yhdellä mun tutullanikin on lapset alle vuoden ikäerolla... Kiirettä pitää varmasti alkuun, mutta parin vuoden päästä helpottaa.

Mahdollista kyllä, mutta aika epätodennäköistä jos kondomi ollut käytössä ja täysimetys. Voihan se olla jotain muutakin, mutta tee nyt varmuuden vuoksi testi. Onhan noita 10kk ikäerolla nähty. :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Joo, odottelen nyt huomiseen, jos huomen aamulla on vielä sama olo niin sit on voinut joku vahinko käydä. Jospa olis vaan joku vatsapöpö......

En edes tiedä uskalletaanko toista koskaan yrittää kun tämä eka on koliikkivauva ja raskasta on ollut. Raskauskin oli tarpeeksi kaamea ettei ihan heti perään jaksaisi toista......

Onhan se mahdollista. Tutun lapsilla on ikäeroa 10 kk.

Kannattaa varmuudeksi testata, mutta yritä olla panikoimatta, epätodennäköistä se kuitenkin on kun on ehkäisy käytössä.

[QUOTE="Lissu";27316450]Onhan se mahdollista. Tutun lapsilla on ikäeroa 10 kk.

Kannattaa varmuudeksi testata, mutta yritä olla panikoimatta, epätodennäköistä se kuitenkin on kun on ehkäisy käytössä.[/QUOTE]

yritän juu, pitäisi järjen mukaan olla hyvin epätodennäköistä...

Tuo olisi mun pahin painajainen... :O Edellisiäkään raskauskiloja saanut pois ja pienen vauvan hoitamista kasvavalla mahalla ja vaivoilla.... Lopulta kaksi vaippaikäistä....

Mutta mahdollista se toki on. Minulla ja siskollani on ikäeroa tasan vuosi ja 5 päivää. Kaverini lapsista ensimmäinen syntyi tammikuussa ja toinen jouluna.

Uusimmat

Yhteistyössä