Raskaaksi jos mies ei laukea sisälleni

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
mahdollista
Kannattaa tehdä raskaustesti, sillähän tuo selviää. Itse en kyllä touhutipoista ole raskaaksi tullut vaikka monta vuotta "ehkäisynä" oli keskeytetty yhdyntä. Kaksi lasta meillä kuitenkin on jotka ovat saaneet alkunsa kertalaakista kun on viety loppuun asti.
 
Nih
Kyllä niitä siemeniä tulee sieltä pitkin yhdyntää, vaikka pienempiä määriä kuin sitten lopuksi. Siksipä keskeytettyyn yhdyntään luottavia usein kutsutaan isäksi ja äidiksi. ;-)
 
Kk
Ihana tuo Nih:n kommentti!

Meillä kans käytettiin ennen esikoista ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää, ja ekasta sisäänlaukeamisesta sai esikoinen alkunsa...

Ja asiaan liittyen, itse en pidä siitä, että semmoset parit jotka käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä, sanovat että "vahinko tuli"...Eihän se mikään vahinko ole jos kaksi aikuista tietää että suojaamaton yhdyntä johtaa lopulta (ennemmin tai myöhemmin) raskauteen...Itse käytetään omasta "vahingostamme" termiä "toivottu vahinko!". Lähipiirissämme aika moni nuoripari ei toivo lapsia vielä mutta käyttää just keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä...
 
hm
Vähän OT, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan haluaisi käyttää keskeytettyä "ehkäisynä". Vihaiseksihan siitä vaan tulisi, kun joutuisi joka kerta lopettamaan kesken kaiken parhaassa paikassa.
 
Kk
Keskeytetty yhdyntä ei meidän tapauksessa ainakaan tarkoittanut että mies ei olis saanu laeta, sisään laukeaminen oli vaan kiellettyä, mutta muualle kyllä sai laueta, mikä sinällään toi vaihtelua seksielämään ;)
Ja loppujen lopuksi ennen tärppiä meni muutama kuukausi silleen että vain tärppipäivinä oli laukeaminen sisään kiellettyä, muulloin kyllä taisi mennä ihan "normaalisti"...

Kai se keskeytetty yhdyntä on kuitenkin pohjimmiltaan sitä, että vauvamahdollisuus on mielessä, mutta ei ehkä olla valmiita vielä "yrittämään", mutta kuten jo aiemmin sanoin ei keskeytetyn yhdynnän seuraksena tullutta lasta voi oikein vahingoksikaan sanoa...
 
Juup, raskaaksi voi tulla...
Moi!
Raskaaksi voi tosiaankin hyvinkin tulla, vaikka ei h-hetkellä sisällä oiskaan. Tästä on kokemusta sillain, että reilu vuosi sitten ei mies saanut tulla oviksen aikoihin sisään, mutta n. viikko ennen ovista tuli, ja enpä tiedä tänä päivänäkään, kummasta raskauduin. :eek:) Raskaus meni kesken. Mutta edelleen käytämme sellaista ehkäisytapaa, kuten varmaan moni muukin, että sisään saa simpat sujauttaa vielä viikkoa ennen oletettua ovista, sen jälkeen kondomi käyttöön vähän ennen laukeamista. Eikä ole raskautumista tapahtunut ainakaan vuoteen. Tiedä sitten, onko jossain (esim. mun hormoneissa) jotain vikaa. Mutta siis, ei se kyllä silti ihan hirmu helppoakaan oo raskaaksi tulla keskeytetystä yhdynnästä. Mutta, kuten useimmat asiat, tämäkin on monen sattuman summa...
Jokainen toimikoon kuten itse parhaaksi näkee. Mulle raskaus olisi vain iloinen yllätys, mies ehkä ois shokissa, mutta eiköhän aikuinen mieskin siitä toipuisi ja hymyilisikin alkujärkytyksen jälkeen :eek:)
 
no...
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Vähän OT, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan haluaisi käyttää keskeytettyä "ehkäisynä". Vihaiseksihan siitä vaan tulisi, kun joutuisi joka kerta lopettamaan kesken kaiken parhaassa paikassa.
Meillä käytetään ainakin siksi että mulle ei käy hormonaalinen ehkäisy, olen kokeillut viittä eri pillerimerkkiä ja kaikista tullut sellaiset pahoinvoinnit etten normaalia elämää pystynyt viettämään. Eikä mulla aika auttanut, söin yli vuoden ja oli ympärivuorokautinen kuvotus, ei kiitos tuollaista enää. Kondomeihin en luota, 2 kertaa rikki mennyt ja katumuspillereistä se vasta kaamea oksetus tulikin :O. Siinä vaiheessa kun meidän lapsilukumme on täynnä otan todennäköisesti kuparikierukan tai pistän piuhat poikki.

Niin ja hyvä syy meillä on ollut myös se että meillä tuo keskeytetty yhdyntä toimii, ei ainuttakaan raskautta vaikka noin 5 vuotta tätä "ehkäisyä" käytetty. Ja kaksi lasta tehty siinä viiden vuoden välissä jotka ovat saaneet alkunsa kerrasta kun tämä ehkäisy jätettiin hyllylle. Että siinä meidän syyt :)

 
...niin
Niin, eiköhän nämä ole kanssa niitä jokaisen makuasioita mikä sopii ja mikä ei. Meillä tämä keskeytyshommeli on toiminut 13 vuotta ja lapset on sitten tehty "päästämällä" homma loppuun asti.
Meistä kumpikaan ei voi sietää kondomeja ja hormoniehkäisyt mulle ei sovi kasvannaisten ja pahojen suonikohjujen takia. Ja ollaan molemmat tyytyväisiä! Ja edellisen kanssa olen samaa mieltä, että kun lapsiluku on täynnä, nips naps tai jos uskaltaa kokeilla tuota kuparikierukkaa.
Kyllähän jotkut sanovat että noista "touhutipoista" on mahdollista tulla raskaaksi, mutta käsittääkseni se on aikas harvinaista.

Uteliaisuuttani kyselen alkuperäiseltä, että oletko jo testaillut??
 
hm
Taidan sitten olla kummajainen, kun itse lähes poikkeuksetta laukean silloin, kun mies juuri ennen kun tulee "kovettuu" entisestään. Jos tässä vaiheessa pitäisi leikki lopettaa, niin minä en "saisi" koskaan. Käsillä jälkikäteen "avustettu" orkku tuntuu jotenkin lohdutuspalkinnolta. Mutta tottahan tuo on, että ihmiset ovat erilaisia ja toisilla joku systeemi toimii, toisilla ei. Hormoniehkäisy ei meilläkään toimi, joten gummeilla mentiin ennenkuin muksuja alettiin yrittää.

Sitä en kyllä ihan ymmärrä että jos ei kondomiin luota, niin miten sitten voi luottaa keskeytettyyn? Kyllähän se aina varmempaa on, jos on gummi päällä kuin paljaalla päästellä.

Muttajoo, ei niitä lapsia välttämättä saa aikaan, vaikka päästääkin siemenet sisään. Toiset voivat vuositolkulla tahkota ilman ainoatakaan raskautta, ja sitten toiset paukahtavat paksuksi niistä touhutipoista. Ei ole reilua tämä elämä. :)
 
Neljättä odotteleva
Naureskelen täällä itsekseni, kun luulin tuosta otsikosta, että jollakin on sellainen ongelma, että mies ei laukea sisälle. Jotta mites sitä sitten raskaaksi tullaan...?!
*kikatusta*
 
no...
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Sitä en kyllä ihan ymmärrä että jos ei kondomiin luota, niin miten sitten voi luottaa keskeytettyyn? Kyllähän se aina varmempaa on, jos on gummi päällä kuin paljaalla päästellä.
Juuri siten että kun se kumi hajoaa niin se lasti pääsee sisään ja tulen silloin kyllä raskaaksi kun taas keskeytetyssä yhdynnässä en ole koskaan tullut. Kahtena kuuna kun se lasti on sisään päästetty tahallaan ja tuloksena on kaksi lasta ;). Meillä kondomit on kaksi kertaa hajonneet ja jouduttu jälkiehkäisyyn turvautumaan mistä tulikin sellaiset sivuoireet että riskiä tähän en enää ota. En minä ainakaan kesken puuhastelujen huomaa jos se kumi hajoaa eikä mieskään jolloin se lasti auttamattomasti sisään pääsee ja tiedän tasan tarkkaan mitä siitä sitten seuraa...

 
hm
no... ,

Meillä saatiin viidessä vuodessa kumi rikki kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla se repesi, koska sinne päähän oli jäänyt ilmaa. Eli oma syy, kumi väärin "asennettu". Rikkoutumisen huomasimme molemmat, siellä tuntui ihan selkeä poksahdus. :D Mutta kaipa tämäkin on aika paljon kiinni siitä mimmoiset ne yhteensoviteltavat värkit on. Kumi rikkoutuu herkemmin, jos se on väärän kokoinen. Tällöin pitäisi etsiä miehelle sopiva koko. Liian kireä kumi repeää herkemmin ja liian löysä saattaa lipsahtaa kokonaan pois.

Jos raskautta pelkää kumin mahdollisesti rikkoutuessa, niin voihan sitä kuminkin kanssa vetäistä pois ennenkun lasti lentää. Kyllähän sen nyt järkikin sanoo että on aina varmempaa pistää jotain sinne väliin kuin vedellä paljaalla. En väheksy tuon keskeytetyn tehoa teidän tapauksessanne, mutta en kehottaisi muita kokeilemaan samaa siinä uskossa ettei raskaus olisi mahdollinen. :eek:)
 
no...
meillä ei kyllä mitään poksahdusta kuulunut kumin rikkoutuessa :D, en tiedä miksi nuo kondomit hajosivat olivat kummatkin vielä eri merkkiä mutta luottamus meni kyllä sen siliäntien. En missään nimessä suosittele keskeytettyä yhdyntää niille joille vauva olisi katastrofi! Meille se ei olisi ollut ja menetelmä on toiminut meillä siis niin hyvin että en ole miettinyt edes muuta ehkäisyä. Mutta siinä vaiheessa kun lapset on tehty (ja vauva olisi se katastrofi...) hankin kyllä joko sen kierukan tai sterilisaation.
 
apua !
onko mahdollista että tulisin raskaaksi kun emme käyttäneet kondomia poikaystäväni kanssa mutta hän otti siittimen pois hyvissä ajoin eikä lauennut ollenkaan edes sen jälkeen ? olen 16 ja raskaus olisi hyvin epätoivottu ! vastatkaa pian pliis !
 
no chance
Minun kohdaltani voin sanoa, että mitkään ehkäisykeinot eivät minulle sovi. E-pillerit lihottaa ja tekee hulluksi, ehkäsyrengäs vei halut ja kondomit on ikäviä. 2½ vuotta on ehkäisykeinona ollut keskeytetty yhdyntä, eli siis kumppanini ei ole tullut sisälle, enkä ole tullut raskaaksi. Ainahan noista touhutipoista varoitellaan, mutta olis kyllä hauska tietää onko tämä oikeasti vain joku urbaani legenda vai onko joku jossain oikeasti tullut raskaaksi touhutipoista. Minulle ja kumppanilleni tämä keino sopii aivan täydellisesti, koska lasta emme halua ainakaan vielä. Mutta tosiaan silti joskus pelottaa, kun aina löytyy niitä kauhistelijoita että tämä on tulella leikkimistä...
 
tähkäpää
Meillä sama "ehkäisykeino" :) toisaalta minua ei haittaisi jos touhutipoissa olisi pari simppaa mukana. Raskautumisen mahdollisuus on kuitenkin melkoisen pieni kun ajoitus pitää olla oikea ja jos vain pari siittiötä sattuu pääsemään tositoimiin niin aika surkeat mahikset..
 
helpmee
APUA! En tiedä mitä tekisin. Olen 16v. Harrastin seksiä 2 viikkoa sitten, kuukautisteni aikana. 4 päivää ennen kuin ne loppuivat. Emme käyttäneet kumia mutta hän ei lauennut ollenkaan. Onko MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA ETTÄ OLISIN RASKAANA??
 
Voi kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tyttö;11550860:
Juu siis oon 13 v ja mulla on alkanu menkat 11v nii voinko tulla raskaaks jos mies ei laukee sisälleni? Kertokaa nopiaa tarvisin tiedon heti!

Jos mies ylipäätään on peniksensä sisääsi laittanut, niin kyllä voit tulla raskaksi.

Kuule, 13-vuotiaan olisi parasta lekkiä nukeilla, kun on noin tietämätön sukupuoliasioista!
 

Yhteistyössä