Raskaaksi tuleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiedoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiedoton"

Vieras
Onko tuo greippimehu oikeasti toimiva "raskauttaja-keino"?=Dolen myös kuullut joistain maitohappobakteereista(???)voisko joku mua näistä valaista;eli milloin pitäs aloittaa näiden nautiskelu jos mielii niiden auttavan jotenkin?=)

Onko muuten parempi harrastaa seksiä lasta yrittäessä joka toinen päivä kuten olen kuullut vai joka päivä?ja onko ovis siis vielä tuloillaan kun limat tulee?
Siis mietin vaan tota seksin ajoitusta ovikseen;että riittääkö ns.jos harrastelee ovisplussan jälkeen vaikka joka päivä oviksen jälkeenkin?=O

Ei mitkään greipit sun muut mitään ihmeitätekeviä juttuja ole mutta saattaahan niistä joillekin apua olla. Seksiä kannattaa harrasta joka toinen päivä ovulaation tienoilla, ennen ja jälkeen.

mutta mä väitän että tuosta greippimehusta oli apua! ;) Oltiin yritetty kakkosta n. 5kk ja sitten vasta kokeilin tuota greippimehua ja reipas kk niin tärppäsi ;) Tänään olis LA mutta yhdessä kasassa vielä ollaan...

Greippimehu paksuntaan kuulemma kohdun limakalvoa ja lisää oviksen aikaan liman eritystä. Toisin sanoen, oviksen bongaaminen on helpompaa. Seksiä kannattaa harrastaa 6, 4, 2 päivää ennen ovista, ovispäivänä ja päivä sen jälkeen kaiken varalta. Sen jälkeen raskautumisen kannalta seksillä ei ole merkitystä kun munasolu elää hedelmöittymiskykyisenä vain n. 24 tuntia. Sen sijaan, jos et ole aivan varma koska ovis on, kannattaa seksiä harrastaa joka toinen päivä läpi koko kierron. Joka toinen päivä nimenomaan eikä joka päivä, vaikuttaa siittiöiden laatuun. Koska siittiöt elää kuitenkin keskimäärin 2-5 päivää, ei tarvitse olla huolissaan että siellä ei olisi valmiina siittiöitä odottamassa munasolua.

Ovisliman eritys alkaa yleensä n. viikko ennen ovista ja kestää oviksen ajankin. Vasta sen jälkeen alkaa yleensä n. kuiva kausi.