raskaaksi vaikka imettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyllerö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyllerö

Vieras
meillä esikoinen 2,5v ja vauva 4kk.esikoisen jälkeen ehkäisyä ei käytetty, kuukautisia ei tullut ja raskaaksi tulin vasta kun lopetin imettämisen kokonaan. imetin siis melko pitkään... nytkin ajateltiin että kolmas saa tulla heti kun vaan tulee! imettää oon aatellu noin vuoden jos vauva vaan syö ja maitoa riittää. ellen tule raskaaksi ennen sitä. mutta onko täällä joku joka olis tullu raskaaksi imettämisestä huolimatta????

Minä olen tullut, kahden lapsen kohdalla kolmesta... Ja ihan täysimetyksellä olivat, en mitään korvikkeita antanut ja maitoa tuli todella runsaasti.

Ja imetinkin vielä vaikka raskaana, vieroitus tapahtui ihan itsestään ajallaan.

Voi tulla raskaaksi täysimetykselläkin. Imetys ei ole kovin varma ehkäisykeino. Moni on ollut raskaana jo jälkitarkastuksessa. Vaikka kuukautisia ei olisikaan vielä tullut, niin raskaus on aina mahdollinen. Toiset tosin toipuvat raskaudesta/synnytyksestä nopeammin kuin toiset.

Tulin raskaaksi kun esikoinen oli 7 kuukauden, osittaisimetin ja yöllä en enää imettänyt ollenkaan, kun tyttö alkoi nukkumaan paremmin. Raskauduin kyllä tarkoituksella, en vain arvannut että se heti nappaisi ;)

Yhteistyössä