raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hanna

Jäsen
21.05.2004
766
0
16
hei!
Yritämme mieheni kanssa vauvaa ja vasta yhdet kuukautiset takana pillereiden lopettamisen jälkeen. Haluaisin kuulla teiltä, jotka olette jo raskaana, kuinka kauan teillä kesti ennen kuin tulitte raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen? Toivottavasti jaksatte vastata, sillä haluaisin tietää muiden kokemuksia!!

Asennoidu siihen että vuoden sisällä tulet raskaaksi.Ei tule suurempia pettymyksiä:Todennäköisesti tulet jo aikaisemmin,mutta vuoden saa yrittää että on vielä normaalia eikä vaadi tutkimista.Nuori ihminen todellakin tulee tavallisen nopeasti raskaaksi,mut aina parempoi asennoitua odottamaan kauemmin.

jostain oon kuullu että kutakuinkin puolen vuoden sisään tulee suurin osa raskaaksi, mut vuodenki yrittäminen ei oo mitään erikoista.
mulla henk. koht meni sellanen kolme viikkoa, jos sitäkään. ei siis tullu kertaakaan kuukautisia (yhdet valemenkat) sen jälkeen ku jätin pillerit kesken kierron pois. toinen tuli samalla tavalla, 2kk edellisen synnytyksestä olin taas raskaana (eli "tekemiseen meni jotain 5vko), ja tää toka oli täys vahinko. toisaalta on ihana ku lapset on tullu niin helposti, toisaalta taas mulle on hankala löytää niin varmaa ehkäsyö että se kans pitää.
mut kyllä se sieltä vuoden sisään ilmottelee, jos ei ilmota tulostaan ni sit lääkäriin. onnea yritykseen! =)

Tulinpa tuolta vauvakuume puolelta kattomaan mikä täällä on meininki,vaikka en tänne ikäni puolesta kuuluisikaan. Ap kyselit pillereiden jälkeen raskaaksi tulemisesta. Tässä mun kokemus ks. asiasta...Pillerit ja kaikki muukin ehkäisy lopetettu 03/03 eikä vieläkään mitään!! Söin pillereitä n. 3 vuotta. Verikokeissa kävin tarkistuttamassa hormonit ja huomenna tulee vastaus. Mulla siis verikokeisiin menon syynä joka kierrossa tuhruttelua 2-6 pvää ennen kunnon vuotoa,se voi olla meillä syy siihen ettei vauvaa oo kuulunu,ku eihän se hedelmöitynyt munasolu voi kiinnittyä,kun kohdun limakalvo tuhruttaa pois :/ Mutta kuten toiset ovatkin vastailleet,että toiset tulee heti ja toiset ei ihan heti. Tämä siis mun ja meidän "kokemus",toivotaan että teillä tärppää pian!! :flower: :heart:

Minä tulin raskaaksi vasta 9 kuukauden jälkeen pillereiden käytöstä.. Ite menin ihan paniikkiin, kun ei puolen vuoden sisällä ruvennut kuulumaan mitään. Parhaiten raskaaksi tulee kun ottaa rennosti ja lopettaa stressaamisen.

:D ja meillä tultiin raskaaksi pillereitä popsiessa, että sattuu sitä näinki päin. ei sillä, onnellisena odottelen, iskä tosin häippäsi kuvioista sen siliän tien. taitaa herra olla vannoutunu kortsun kannattaja nykyään :D

ikäni puolesta en tänne kuulu mutta pillereitä popsin 7v ja ekasta kierrosta paukahdin paksuksi eli pillerit lopetin 03/03 ja poika syntyi 12/03.... LIIAN HYVIN SUUNNITELTU ALKUVUODEN VAUVA.... luulimme molemmat et kestää sentään kk:n et hormoonit palaavat "normaali" tilaan....

Itse tulin raskaaksi kun...

Söin pilleri laatan loppuun ja tuli kuukautiset enään en sitten aloittanut pillereiden syöntiä, kun kuukautiset olivat ohi.

Odotin kuitenkin seuraavia kuukautisia, koska vauvan saanti päivä olisi tuolloin helpompi määritellä. Nyt olen sitten raskaana vielä viimeinen varmistus täytyy tehdä Perjantaina.=)

Kaverini kyllä tuli vasta kahden kuukauden päästä raskaaksi. Se on vähän henkilökohtaista.

Jeps! Mulla ikää (jo) 25.v.
Ehdin syödä pillereitä reilut 8 vuotta, ennen kuin tuli perheen perustaminen ajankohtaiseksi.Kuukautisia ei ensin kuulunut puoleen vuoteen lainkaan ja sitte ku ne alkoi niin meni vielä puolisen vuotta ELI noin vuosi siinä meni ennen ku tärppäs

Yhteistyössä