raskaana e-pillereiden lopettamisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla25

Vieras
Täs oon ollu jo pari viikkoa niin epätietoisuudessa, että tahtoisin muilta kommentteja..

Eli lopetin e-pillerit marras-joulukuun vaihteessa,tyhjennysvuoto alkoi 1.12. Tämän jälkeen ei ole tullut menkkoja ja raskaustestit näyttää negaa.Parisen viikkoa on silti ollut joitain raskausoireita, kuten kuvottava olo (ei okseta, enemmän vatsassa kipristää, kesken jumpankin joku pieni vedenjuonti tekee pahaa eikä liikuntaa pysty samalla teholla harrastaa), turvottaa, paleltaa, väsyttää.Tiiän et e-pillereiden lopettamisen jälkeen voi mennä kauankin ennen kuin menkat tulee, mut onko muilla tullu tollasia oireita?Osa oireista viittais lähestyviin menkkoihin, mutta kun niitä ei tule. E-pillereiden aikana oli kp 28, nyt kierto varmasti sekaisin kun pillereitä tuli kuitenkin syötyä 8 vuotta putkeen.Silti tällä hetkellä on jo 38.päivä menossa.

Tietty pienesti viel toivon, että voisin olla raskaana..Voikohan olla mahdollista että ovis olis ollu normaalia myöhemmin?Eli viimeistään ens viikolla vois viel plussata..

Voit ihan hyvin olla. Mulla meni just noin. Tosi pian siis olin raskaana pillereiden lopettamisen jälkeen. Ja kun menin sitten ultraan myöhemmin niin lääkäri totesi, että eikös pillerit olekin hyviä kun tulee nopeasti raskaaksi niiden jälkeen :)

näin eli aikoinaan tuli yksi tyhjennys vuoto ja sitten olinkin jo raskaana. Myöhemmin ultrassa todettiin ettei raskaus ole aivan niin pitkällä kuin menkoista voisi laskea vaan mulla on kuulema pitkä kierto.

Alkuperäinen kirjoittaja milla82:
Mutta kuinka pian näytti jo plussaa?Mietin kun mulla on menny jo näin kauan ja ollu vaan negaa..

Mulla näytti jo 6 päivää siitä kun olisi pitänyt menkkojen alkaa. Aikaisemmin, varmaan heti seuraavana päivänä kun piti menkkojen alkaa, niin näytti hyvin vaaleaa viivaa, mutta mies ei sitä nähnyt ja ei uskonut :D

Yhteistyössä