Raskaana ehkä muulle kuin omalle aviomiehelle,onko muita kohtalotovereita?

  • Viestiketjun aloittaja Surullinen ongelmapesäke
  • Ensimmäinen viesti
Mietin vaan
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vaan:
Jos minun mieheni saattaisi toisen naisen raskaaksi, ja ottaisi sitten tämän satunnaispanon hedelmän omakseen ja toisi sen meidän kotiimme perheenjäseneksi, niin mitehän innokkaasti minä ryhtyisin sen (alkuperäänsä täysin syyttömän) vauvan äidiksi?
Se kai riippuisi monesta asiasta, alkaen siitä olisitko tietoinen miehesi tavasta harrastaa seksiä suhteenne ulkopuolella ja olisiko se tapahtunut teidän yhteisellä sopimuksella. Oleellista olisi myös se, olisiko teillä yhteisiä lapsia tai aikomuksia niitä hankkia...

Tämä suhteen ulkopuolinen lapsi kun veisi ihan käytännössä aika ison loven teidän budjetistanne elatustukien muodossa ja se taas aika pitkälti määrittelisi sen, paljonko teillä olisi varaa yhteisiä lapsia hankkia.
Miten niin maksaisimme elatustukia lapsesta, joka asuu meillä? Se etä-äitihän niitä maksaisi meillepäin.

Enkä pohdinnoissani suinkaan älynnyt miettiä asiaa rahan kannalta, vaan ihan itseni. Enpä usko, että tällä luonteella ko. tilanteen hyväksyisin. Eiköhän se olisi parisuhteen loppu. Lapseen saattaisin jopa kiintyä, jos hänen kanssaan ehtisin asua ja elää, mutta sitä petollista miestä tuskin enää haluaisin elämääni "sulostuttamaan".

Vaan mistä sitä ikinä tietää, mihin kaikkeen ihminen tosipaikan tullen taipuu...
 
greettagarbo
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Ei onnistuisi kohdallani syrjähypyn tuotteen isäksi ryhtyminen.Nainenkin saisi kasata kimpsunsa ja mennä mihin lystää.Johan siinä variksetkin nauraisi moisille.
Oletko mies? Eli saatiin ensimmäinen miehen näkökulma. Poikkeaa "hiukan" hameväen puheista??
 
saivartelun vikaa
Alkuperäinen kirjoittaja jo vainen:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs peräs:
No sykytilannetta me emme edes tiedä, emmekä myöskään aloittjan eläimellisyystekijän suuruutta.

Joka tapauksessa moisen animaalisen tilankin jälkeen jälkiehkäisykin on vielä mahdollista, Vai ollaankohan mahdollisesti vielä seuraavanakin päivänä niin paviaanina, ettei edes apteekkiin kyetä--?

On vain niin, että toiset pitävät jälkiehkäisyä pelkkänä ehkäisynä, toiset taas pitävät sitä alkavan elämän riistämisenä. Ei se kaikille niin "ihan sama" juttu ole kun kerran on raskaaksi jo tullut.

.
Mielenkiintoista. Tätähän ajatuskuviota voi jalostaa pidemmällekin. Eli nainen joka tansseissa kieltäytyy vieraan miehen tanssiinkutsusta, periaatteessa jo siinä tappaa lapsen. (eli sen syntymättömän lapsen joka voisi syntyä siitä kun tanssipari menisi petiin tietysti ilman ehkäisyä, koska se on ihmisen tappoa...)
 
veri pakenee
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja veri pakenee:
Kyllä ne halut voi olla niin kovat, että järki jää naulakkoon. Myös naisella. Ehkä ei kaikki naiset ole niin halukkaita, mutta jotkut on, joskus.
Ei voi. Silloin on kysymyksessä pelkkä eläin, ei ihminen.





Kaunis nainen pettää herkemmin
14.1.2009 12:21
Korkea estrogeenitaso lisää viehätysvoimaa ja pettämishaluja.
Avioliitto Richard Burtonin kanssa ei estänyt Elizabeth Tayloria heilastelemasta Eddie Fisherin kanssa. (ZUMA PRESS)- Kulta, en minä pettänyt, hormonit sen tekivät!
Selittelyltä kuulostaa, mutta voi joidenkin naisten kohdalla pitää jopa paikkansa, osoittaa tuore Texasin yliopistossa tehty tutkimus.
Naiset, joilla on korkea estrogeenitaso, ovat todennäköisemmin tyytymättömiä kumppaneihinsa ja pettävät siksi herkemmin. Tutkijoiden mukaan he ovat myös fyysisesti keskimääräistä viehättävämpiä ja käyttävät ulkonäköään hyväksi miestenmetsästyksessä.

- Viehättäville naisille on enemmän tarjontaa ja heillä on korkeammat vaatimukset miesten suhteen. Siksi heidän on usein vaikeampi sitoutua yhteen kumppaniin, jos parempia ehdokkaitakin on tarjolla, tutkimusta johtanut Kristina Durante selitti Daily Mailille.

Tutkimustulokset esiteltiin Biology Letters -lehdessä.

Tutkittavat olivat muuten viehätysvoimaisia ihmisiä, eivät eläimiä.
 
Näin täällä taas
Kyllä tuo tapahtuu ihan ihmiselle, ei kukaan ole erehtymätön ja aina järjissään pysyvä. Tilaisuus voi tehdä varkaan kenestä tahansa, jossakin tilanteessa ja elämänvaiheessa. Newer say newer - mutta juuri siksi ei kannata ottaa riskiä ja jäädä tilanteeseen, jossa vaistoaa lipsumisvaaran olevan. Kun nyt kielilläpuhumiseen heittäydyttiin, niin Erare humanum est sanoi jo vanhat viisaat - erehtyminen on inhimillistä. Inhimillisyys ihmiseen kuuluvaa. Ei se ihmisestä sentään eläintä tee.

Mutta juuri siksi kannattaa kaikin voimin edes yrittää kuunnella sitä järkeä, ja rehellisesti itselleen todeta, milloin vaara fiiliksissä vaanii. Häipyä ajallaan jos voi - jos suinkin voi. Ja oikeasti yrittää panna peli poikki, vaikka tuntuisikin, ettei enää voi - ehkä se ovi vielä viime voimilla löytyy mennä perässä, vaikka järki olisikin jo pihalla menossa...
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja veri pakenee:
- Viehättäville naisille on enemmän tarjontaa ja heillä on korkeammat vaatimukset miesten suhteen. Siksi heidän on usein vaikeampi sitoutua yhteen kumppaniin, jos parempia ehdokkaitakin on tarjolla, tutkimusta johtanut Kristina Durante selitti Daily Mailille.
Juu, allekirjoitetaan, ei ole vain yksi nainen, joka keski-ikäisenä sanoo, että ei ole löytänyt miestä. Ja nainen on kaunis, huoliteltu....onko sittenkin syynä se, että nainen on ikänsä elänyt käyttäen kauneuttaan? ja vanhemmiten sitten huomaakin olevansa yksin?

 
pohdintaa..
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja veri pakenee:
- Viehättäville naisille on enemmän tarjontaa ja heillä on korkeammat vaatimukset miesten suhteen. Siksi heidän on usein vaikeampi sitoutua yhteen kumppaniin, jos parempia ehdokkaitakin on tarjolla, tutkimusta johtanut Kristina Durante selitti Daily Mailille.
Juu, allekirjoitetaan, ei ole vain yksi nainen, joka keski-ikäisenä sanoo, että ei ole löytänyt miestä. Ja nainen on kaunis, huoliteltu....onko sittenkin syynä se, että nainen on ikänsä elänyt käyttäen kauneuttaan? ja vanhemmiten sitten huomaakin olevansa yksin?
Yleensä se yksin elävä kaunis keski-ikäinen nainen on luonut uran siinä ohella ja vaatimustaso on sen veran korkealla, ettei tarvitse huolia ketä tahansa siihen siksi, että vain olisi joku. Seksiseuraa kyllä varmasti on, tarvittaessa, mutta jos miestä ei muuhun tarvitse niin miksi sellaisen riesakseen ottaisi, edes keski-iässä? Se, että sanoo ettei ole löytänyt miestä.. tarkoittaa ettei ole löytänyt niin hyvää miestä että sen omakseen huolisi kokonaan. Miehissä näitä helmiä ei liiemmälti ole. Kauneus ei häviä vanhetessakaan, se vain muuttuu vanhemmaksi kauneudeksi, ja samalla aikaa ne miehetkin vanhenevat, joten taso-ero on ja pysyy.
 
tongue man
Alkuperäinen kirjoittaja Näin täällä taas:
...Newer say newer - mutta juuri siksi ei kannata ottaa riskiä ja jäädä tilanteeseen, jossa vaistoaa lipsumisvaaran olevan. Kun nyt kielilläpuhumiseen heittäydyttiin, niin Erare humanum est sanoi jo vanhat viisaat - erehtyminen on inhimillistä. Inhimillisyys ihmiseen kuuluvaa. Ei se ihmisestä sentään eläintä tee....
Nyt ei oiken kolise kielilläpuhuminen. Siis: Newer say newer = Uudempi sano uudempi. Niinkö?
Erare on taas ruotsia ja on komparatiivi muoto sanasta "Era", joka tarkoittaa kausi. Siis: Kaudempi ihminen on. Niinkö?
 
Näin täällä taas
Kolistellaan takasinpäin. Eli peruutetaan. Otetaan kohdista tuplavee yhdet sakarat ja kootaan niistä yhteensä yksi ärrä kolmanteen sanaan. Menikö sitten kohdilleen? Tätä se liian pieni aamukahvimäärä teettää... Mutta ajatus sentäs tärkein, lause sentään kuullostanee tutulta... Harvemmin tulee tuota latinaa näin arjessa kirjoittaneeksi, liekö koskaan kirjoitettuna missään tullut vastaankaan, vaan tulipa nyt tarkistettua. Kiitän kurssista! Aatteessa pysyn silti :)
 
-ap.
Joku kyselikin nykytilanteestani. Tein abortin ja erosimme mieheni kanssa. Mitä järkeä jatkaa enää suhdetta jossa voi jo vieraalle miehellekin tulla raskaaksi, melkoista vastuuttomuutta itseltäni. Asun nyt sinkkuna enkä ajattelekaan moniin vuosiin lasten tekoa. Vastuullisuutta on myös tehdä abortti jos tilanne sitä vaatii, eikä synnyttää lasta, jonka isää ei edes varmaksi tiedä. Liitto natisi liitoksissaan jo muutenkin, ei siihen enää olisi tarvittu lasta jonka isästä ei edes tiedä.

Ihmettelen, kuinka monet naiset puoltavat sitä, että biologisen isän takana on touhuttu,ja annetaan tämän luulla olevan lapsen isä.
 
Simplelink
Jos/kun koko alkuperäinen kirjoitus oli kepeä provo, niin sait ne vastaukset mitä hait, eli näit miten monet naiset puoltavat lapsen synnyttämistä, vaikka se olisi hankittu puolihuolimattomasti "uups I did it again"-tyyliin vieraassa sängyssä.

O tempora, o mores...
 
maailma on paha
Alkuperäinen kirjoittaja Simplelink:
Jos/kun koko alkuperäinen kirjoitus oli kepeä provo, niin sait ne vastaukset mitä hait, eli näit miten monet naiset puoltavat lapsen synnyttämistä, vaikka se olisi hankittu puolihuolimattomasti "uups I did it again"-tyyliin vieraassa sängyssä.

O tempora, o mores...
Kyllä näitä vieraan äijän lapsia on maailma väärällään, ei maailma ole niin vaaleanpunainen paikka kun luulet. 5% suomalaislapsista on muun lapsia kuin sen minkä pitäisi. Siis joka kahdeskymmenes.
 
yksi sellainen
[quote="maailma on paha
Kyllä näitä vieraan äijän lapsia on maailma väärällään, ei maailma ole niin vaaleanpunainen paikka kun luulet. 5% suomalaislapsista on muun lapsia kuin sen minkä pitäisi. Siis joka kahdeskymmenes. [/quote]



Myös minä olen sellainen. Onneksi sain silti syntyä. Lapsuutenikin oli ihan onnellinen, kaikesta huolimatta. Tätä sontaa ei kaadettu minun niskaani, sain kaksi rakastavaa vanhempaa, vaikka toinen ei silloin tiennytkään ettei oikeasti olut isäni. Kumma kyllä kun asia meile selvisi tuossa aikuisikäni kynnyksellä, se lähensi minua "isäni" kanssa.
 
Varjotar
Minä sanon, että heikko on se joka ei kykene vastustamaan toista huomatessaan, että kohta voi poiketa kaidalta tieltä. Älä koskaan sano ei koskaan- ei pidä paikkaansa. On parempi sanoa ei koskaan ja pysyä sen takana kuin antaa tämän turvin itselleen ties mitä saastaisia oikeuksia. Hävetköön ne sellaiset, jotka vieraisssa ovat hyppineet ja jättäneet totuuden kertomatta puolisolleen! Ei tuollaisilla mitää moraalia.
 
Mies-78
Jos/kun koko alkuperäinen kirjoitus oli kepeä provo, niin sait ne vastaukset mitä hait, eli näit miten monet naiset puoltavat lapsen synnyttämistä, vaikka se olisi hankittu puolihuolimattomasti "uups I did it again"-tyyliin vieraassa sängyssä.

O tempora, o mores...

En tunne yhtäkään miestä joka olisi samaa mieltä. Ei tainnut olla tässäkään ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
sukulainen
Alkuperäinen kirjoittaja keksijä;9449604:
Keksi parempi?

Sukulaiselleni tai siis mieheni veljen perheessä on ollut ihan vastaava tilanne, vaimo ei kertonut miehelleen mahdollisesta väärästä isyydestä, lapsi on nyt 8-vuotias ja sen jälkeen heille on syntynyt vielä 2 lasta, 3 ja 1 vuotiaat, he ovat kyllä ihan selvästi aviomiehen lapsia mutta tämä vanhin on hiukan erinäköinen..mies ei todellakaan epäile mitään..
 
yhden äiti
Sukulaiselleni tai siis mieheni veljen perheessä on ollut ihan vastaava tilanne, vaimo ei kertonut miehelleen mahdollisesta väärästä isyydestä, lapsi on nyt 8-vuotias ja sen jälkeen heille on syntynyt vielä 2 lasta, 3 ja 1 vuotiaat, he ovat kyllä ihan selvästi aviomiehen lapsia mutta tämä vanhin on hiukan erinäköinen..mies ei todellakaan epäile mitään..

Mulle on käynyt aikanani niin että sain "väärän" miehen kanssa lapsen. Tämä biologinen isä oli siis tahoillaan naimisissa ja lupasi jättää vaimonsa kun tulin raskaaksi enkä tehnyt aborttia, vaikka moni sitä mulle kyllä suositteli. Itse olin siis sinkku.

No yksinhuoltaja (tai sinkkuäiti, joka on kaunisteltu nimitys huoran penikan mutsille.. no joo asiaan) musta tuli ja itseäni sain syyttää.

Enivei, mulla on nyt 7v ihana tytär ja olen tavannut miehen joka haluaa seurustella mun kanssa huolimatta lapsestani. Ongelma on kuitenkin: hän ei millään tohtisi kertoa omille vanhemmilleen mun lapsen alkuperää. Hänen vanhempansa eivät siis tiedä vielä että mulla on lapsi! Arvaan vaan mikä on suhtautuminen jos he kuulevat että poikansa tyttöystävä on tehnyt sellaisen tempun.

Eli miettikää vähän tekosianne.
 
Viimeksi muokattu:
et joku jaksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen ongelmapesäke;9449184:
Olen raskaana ja nyt on vain se hirvittävä tilanne että isä saattaa olla joku muu kuin oma aviomieheni. Tämä vieras on myöskin perheellinen mies, hiukan mieheni näköinen eli jos vauva on hänen, kukaan tuskin huomaa eroa. Mutta kertokaa te muut, joilla on käynyt vahinko samoin, miten selviätte ITSENNE kanssa tästä koko elämän? Onhan kyse isosta valheesta, ja joka on vielä epävarma. Enhän saa koskaan tietää totuutta asiasta? Todennäköisesti lapsi olisi mieheni mutta en voi olla varma koska on tullut käytyä naapurissakin tuona aikana kun olen tullut raskaaksi.

Luin jostain että 5% lapsista on sellaisia joilla on väärä isä. Tietääköhän nämä isät sitä yleensä?Kaipaan myös kommentteja, joiden miehet ovat kuulleet asiasta, että hänen lapsensa ei olekaan hänen vaan muun. Mitä mies on sanonut?

Tiedän että on oma syyni kun olen tässä tilanteessa, mutta näin on nyt vain päässyt käymään. Ehtisin vielä tehdä abortin mutta miten selitän miehelleni tämän? Hänkin odottaa lastamme innolla. Voi itku sentään!

No johan provon murjaisit, heh. kirjoitin vaikka ikivanha viesti.
 
Miser
Tämä ketju osoittaa, että maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, huonoja ja hyviä.

On niitä, jotka pettävät, tulevat siitä raskaaksi, pakoilevat vastuuta ja lopulta päätyvät Internetin keskustelufoorumeille hakemaan vertaistukea muilta huonoilta ihmisiltä.

Sitten on niitä, jotka eivät petä, eivät tule siitä raskaaksi, mutta jos inhimillinen vahinko sattuu, he ottavat siitä vastuun.

Säälikää itseänne, koska kukaan muu ei sitä tule tekemään. Olette ällöttävää saastaa.
 
toisinpäin
Just...toisinaan todella häpeän että kuulun naissukupuolen edustajiin. =(

Haloo!!! Miksi sitä pitää mennä pettämään? Tätäkään huolta ei olisi jos ap ei ois hypännyt naapurin kans sänkyyn! Vastuutonta ja rumaa käytöstä....josta nyt joutuu kärsimään kovin moni aivan sivutonkin...eikä pienimmässämäärin syntymätön lapsukainen. =(
Hävettää ja pahaa tekee.

No just joo mikä moralisti!
Kuinkahan moni mies on pannut kpaksuksi vieraan naisen, vaikka on ollut ite avioliitossa muualla? Ihan sama tilanne se voi olla noinkin päin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä