Raskaana + hammaslääkärin puudutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hammas huonona+raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hammas huonona+raskaana

Vieras
Miten myöhäisillä viikoilla hammaslääkärit on puuduttanut? Tai ottanut kuvia hampaista?
Itsellä kävi nyt niin,että kuukausi sitten paikatusta hampaast lähti koko iso paikka pois. Hammaslääkäriin ei ollu aikoja ja pääsin päivän päästä.Ien oli kasvanut kuoppaan ja hammaslääkäri ei suostunut tekemään mitään,kun olen rv 31 ja olisi pitänyt puuduttaa ja ottaa kuvia. Joten menetän hampaani nyt sen seurauksena.

Hampaalle ei tehty mitään ja vasta synnytyksen jälkeen palaavat asiaan. Hampaasta on vaan reuna jäljellä joka varmaan hajoaa hetkenä minä hyvänsä.

Aloin miettimään jos hammaslääkäri luki papareista Lasketun aikani väärin.

Ei ne kuvia varmaan kovin helpolla ota, mutta puudutus ja reikien paikkaus kyllä onnistuu. Mulla paikattu reikä vielä pari viikkoa ennen laskettua ja ihan puudutuksen kans.

:wave: Viime viikolla paikkasivat multa yhden reiän, ja menossa rv 31 nyt. Puudutti ihan suosiolla, mutta hammas olikin viisuri, mikä pitäis poistaa (alapuolella ), ja sitä ei rupea nyt raskausaikana tekee, kun ei pysty kuvaa. Sit synnytyksen jälkeen kuvataan ja revitään se veks. Mutta siis sain siihen väliaikaisen paikan.

voi ei,miksi mä en kysyny täältä aikasemmin.Ollaan viikonloppuna lähdössä laivalle ja ti palataan.Mut enpä taida ehtii silloin hampikseen eli menee keskviikkoon. Täällä on aikoja tosi huonosti.Olen yrittänyt päästä yksityisellekin ma illasta saakka ja toukokuussa on vasta aikoja.
Eli olisivat voineet puuduttaa ja leikkaa sitä ientä pois ja yrittää paikata. :(

Aloin miettimään,että jossain raskaudessa hammaslääkärini halus (eri jolla kävin nyt) poistaa viisauden hampaani ihan joka käynnillä.Itse en siihen suostunut,kun yhden viisauden hampaan poiston jälkeen olin niin kipeä ku olis synnytys ollu käynnissä suussa ja piti hakea mielettämän vahvoja särkylääkkeitä päivystyksestä.

Yhteistyössä