Raskaana ja kun väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistaa...

Vieras
Niin iskee aina ihme ressejä....
Esim. äsken luin uuden Vauva lehden ja siinä luki mitä saa syödä ja mitä ei...
No oli että älä syö haukea jne. Nyt ihme paniikki JOS olenkin syönyt mutta en halua varmistaa sitä siltä joka sitä tarjosi. Siis että mitä kalaa oli...
Kerran tai kaksi savustanut.
Ja nyt mietin vaan sitä....

Näitä tulee aina väsyneenä, onko muilla samaa????

Mutta kun koittaa järjellä ajatella että just vaikka kerran pari sitä kalaa tms. ja silti se ei auta... Kuin sitä on niin tyhmä ja heikko välillä? Ahdistaa pikku asiat niin että tekis mieli parkua.
Eilen oli tosi raskas päivä, sain tietää muutaman inhottavan asian ja valvoin yön. Ja nyt mietin tuota saata.... kalaa... AIVAN TYHMÄÄ!!! Helpottakaa minun oloa....
Muut vetää huumeita, lääkkeitä viinaa yms. ja minä mietin yhtä KALAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poltan koko Vauva lehden ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mulle tulee lähinnä pelko siitä, miten sujuu kun tämä ylläri syntyy, kun nuorimmainen vielä niin pieni... Ja ärsyynnyn sukulaisille helpommin :xmas:

Minkä ikäinen edellinen :) ?
Tai siis paljonko tulee ikäeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mulle tulee lähinnä pelko siitä, miten sujuu kun tämä ylläri syntyy, kun nuorimmainen vielä niin pieni... Ja ärsyynnyn sukulaisille helpommin :xmas:

Ikäeroa tulee 1v3kk. Jonkun mielestä se ei ole vähän, mutta nuo isommat on 2,5v ja 3v ikäeroilla, niin sen ikäinen jo on vähän eri vaiheessa kuin 1v... Kyllähän siitä jotenkin selvitään, mutta kun tuo poika on niin pieni, ei puhu vielä jne...

Mutta kun koittaa järjellä ajatella että just vaikka kerran pari sitä kalaa tms. ja silti se ei auta... Kuin sitä on niin tyhmä ja heikko välillä? Ahdistaa pikku asiat niin että tekis mieli parkua.
Eilen oli tosi raskas päivä, sain tietää muutaman inhottavan asian ja valvoin yön. Ja nyt mietin tuota saata.... kalaa... AIVAN TYHMÄÄ!!! Helpottakaa minun oloa....
Muut vetää huumeita, lääkkeitä viinaa yms. ja minä mietin yhtä KALAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tästä syystä mä en ole lukenut mitään vauvalehtiä vuosiin :whistle: Alkaa vaan ärsyttää...

Ikäeroa tulee 1v3kk. Jonkun mielestä se ei ole vähän, mutta nuo isommat on 2,5v ja 3v ikäeroilla, niin sen ikäinen jo on vähän eri vaiheessa kuin 1v... Kyllähän siitä jotenkin selvitään, mutta kun tuo poika on niin pieni, ei puhu vielä jne...

Meillä reilu 3v ja sit seuraava vajaa 2v. Heillä puoltoistavuotta ikäeroa.
Ja nyt tulee 2v2kk :)

Tuntuis että kun jo kokemusta näistä raskauksista ei tarviis panikoida mutta kuitenkin :( :( :( Ei pitäis lukea mitään...

Tästä syystä mä en ole lukenut mitään vauvalehtiä vuosiin :whistle: Alkaa vaan ärsyttää...

Niin ja sit ku on väsynyt yms. niin ottaa ihme asioista paniikin...
Sanokaa nyt että kerta kalaa ei haittaa, vaikka se olis saakeli vaikka valaskalaa....

haukea ei suositella siksi syötäväksi kun niissä tuppaa olemaan raskasmetalleja mutt ajos et syö sitä jokapäivä niin ei oo vaarallista. ja ite savustettua kaja saa syödä, myös muita jos on varmaa että se on savustettu tuoreena, vakuumipakattua ei saa syödä.
ja niitä hemmetin pellavansiemeniä ei saa syödä ku niissä on ympäristömyrkkyjä.

Kerta tai pari kalaa ei haittaa. Oon itekkin syöny välillä vahingossa jotaki mitä ei sais, esim tuorejuustoo. Mut oon aatellu et se lähinnä haittaa jos jotain kiellettyä syö yhtenään, Monta kertaa.. säänöllisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
haukea ei suositella siksi syötäväksi kun niissä tuppaa olemaan raskasmetalleja mutt ajos et syö sitä jokapäivä niin ei oo vaarallista. ja ite savustettua kaja saa syödä, myös muita jos on varmaa että se on savustettu tuoreena, vakuumipakattua ei saa syödä.
ja niitä hemmetin pellavansiemeniä ei saa syödä ku niissä on ympäristömyrkkyjä.

KIIIIIITOOOSSS!!!! Tätä tarkoitin :)
Minä söin edellistä odottaessa pellavansiementä, ihan lääkäri sanoi että voi syödä. Mut tiedä sit ;)
Sitäkin taidettiin ennen suositella :)
Mutta jäi vaan soimaan tuo lehden älä syö haukea ollenkaan.... :(
No järkikin sanoo että jos kerran on syöny niin ei voi tulla mitään mutta...
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kerta tai pari kalaa ei haittaa. Oon itekkin syöny välillä vahingossa jotaki mitä ei sais, esim tuorejuustoo. Mut oon aatellu et se lähinnä haittaa jos jotain kiellettyä syö yhtenään, Monta kertaa.. säänöllisesti.

Tuorejuustoa minäkin syön mutta kiehutan sen kastikkeessa.
Ja sitten aina ajattelen että toiset käyttää huumeitä yms. eli eiköhän joku kala tai pellavansiemen ole aika pieni paha.

Minulle ei väsymys ja stressi sovi... Ainakaan raskaana ollessa...

Ja sitten aina ajattelen että toiset käyttää huumeitä yms. eli eiköhän joku kala tai pellavansiemen ole aika pieni paha.

Jep. Sen tietää itsekin että hermoilee turhista, mutta kun ne hormonit vaan sekoittaa pään ja itsekin ihmettelee että ei voi olla tosi... Koita jaksaa :)

Jep. Sen tietää itsekin että hermoilee turhista, mutta kun ne hormonit vaan sekoittaa pään ja itsekin ihmettelee että ei voi olla tosi... Koita jaksaa :)

Totta ;)
Pakko nyt unohtaa se hauki kun en edes tiedä olenko syönyt. Ja parempi kun ei tiedäkään... Just Nelosen Sairaalassa oli tuo morfiinia saava vauva, voi että surullista :( Ei varmaan kalasta tule tuollaista, pakko lohdutella... Nyt saunaan ja toivotaan rauhallista unta, huomenna päivä uusi :)
Tsemppiä sinulle, raskasta tulee välillä olemaan mutta onhan ne omat lapset ihania :)

Yhteistyössä