Raskaana ja kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katri

Vieras
Onko kuinka normaalia? Mulla oli kuukautiset 6 päivää myöhässä, mutta tänään alkoivat. Tätä ennen olin kokoajan varma että olen raskaana. Mulla ei ole koskaan ollut menkat myöhässä, korkeintaan päivän tai kaksi. Joitakin alkuraskauteen liittyviä oireita on ollut. Vuoto on ainakin nyt ollut ihan normaalin näköistä, mutta normaalia kovemmat kivut on. Yleensä en kärsi ollenkaan kivuista, mutta nyt alavatsaa särkee kokoajan. Keskenmenoa en usko tämän olevan, sillä kuuleman mukaan kivut ovat paljon kovemmat.
Onko kellään kokemuksia tästä ja onko mahdollista että olisin kuitenkin raskaana?

ihan alkuraskauden keskenmenoja ei aina ees huomaa, kun luulee vaan olevansa myöhässä, ei ne kivut kai sillon vielä niin kovat ole. mut tee nyt ihmeessä raskaustesti, jos yhtään epäilet, mulla oli melkeen normivuotoa menkkojen aikaan, niukkuuden ja muiden oireiden takia sit tein testin ja plussaa näytti

ehkä olitkin raskaana? mulle kävi ennen tätä raskautta niin, että plussasin ja muutama päivä siitä alkoivat kuukautiset. Kivut olivat kovemmat ja vuoto erilaista kuin yleensä.

Raskaus keskeytyi minulla siihen. Näin tapahtuu kuulemma 50-70%:lle hedelmöityneistä munasoluista.

Yhteistyössä