raskaana ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
saatko/saitko seksiä raskauden aikana?

mies tuossa sanoi että ei harrasta seksiä naisen raskaana ollessa.

selitys on että ei seksiä lasten aikana. meillä muutenkin lapset pois seksin aikana (nukkuvat) ja sikiö mitään näe jos se masussa on

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

selitys on että ei seksiä lasten aikana. meillä muutenkin lapset pois seksin aikana (nukkuvat) ja sikiö mitään näe jos se masussa on

?? Teillä on ennestään lapsia ja nyt heitti tommosen?

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

?? Teillä on ennestään lapsia ja nyt heitti tommosen?

siis mulla ennestään 3lasta
ja nyt suunnitteilla yhteinen

Raskauden alusta puoleenväliin meillä oli seksiä yht. 4-5 krt, nyt puolenvälin jälkeen ei ole ollut, (nyt vk 35) muttei oikeastaan kumpaakaan häiritse, olemme puhuneet että ehtii sitä sitten taas vauvan syntymän jälkeen pupuilla. :D Mies ei oikein uskalla, koska minulla on ollut puolestavälistä asti ahkerasti supistuksia, pelkää että vauva tulee etuajassa. Minua taas ei voisi nyt raskaana seksi vähempää kiinnostaa. :x Onneksi meillä on muuten paljon hellyyttä, sekä hyvä ja toimiva suhde. :heart:

Huhhei.. aika jännät aatokset sun miehellä.. Se pikkunenhan on "turvassa"sielä kohdussa. Mä jäisin niin paljosta paitsi jos en sais raskausaikana ollenkaan. En oo koskaan nauttinut niin paljoa seksistä kuin nyt ja esikoista odottaessa :p

Heh, mä oon kyllä vasta alkumetreillä raskaana mutta seksi himottaa ja sitä on saatava! :D

Jos mies heittäis noin niin varmaan ois hagmannilla käyttöä! :kieh:

Ja siis edellisissä raskauksissa olen kyllä ollu suht himokas loppuun saakka, saas ny nähä.. :saint:

Heh, mä oon kyllä vasta alkumetreillä raskaana mutta seksi himottaa ja sitä on saatava! :D

Jos mies heittäis noin niin varmaan ois hagmannilla käyttöä! :kieh:

Ja siis edellisissä raskauksissa olen kyllä ollu suht himokas loppuun saakka, saas ny nähä.. :saint: