Raskaana(ko) apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatukset sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajatukset sekaisin

Vieras
Taidan olla raskaana.
Testiä en uskalla tehdä. Enkä tiedä mitä teen jos kun olen raskaana.
Ei ihan nyt ollut tarkoitus. Yksin jäisin kai lapsen kanssa.
Mitä ihmettä pitäisi tehdä?

rauhotu, jos et oo siideriä ottanu suurissa määrin ei siitä vielä oo voinu koitua haittoja.

tee ihmeessä se testi, jos menkat on noin paljon myöhässä niin se näkyy siinä vaikka et aamupissista ottaiskaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatukset sekaisin:
Kait se testi tarvii käydä ostamassa.

Miten voisi pärjätä jos jää täysin yksin lapsen kanssa???
Kyllä sitä pärjää, usko vaan. :)

Voiko pärjätä jos ei todellakaan ole yhtään ainutta ihmistä jonka apuun voisi luottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Tee nyt ensin se testi ja jos näyttää plussaa, mieti haluatko synnyttää lapsen vai olisiko abortti parempi vaihtoehto.

Abortti ei ole koskaan parempi vaihtoehto. Jos olet raskaana niin kannattaa todella miettiä onko sinulla oikeutta tehdä aborttia ja mitä korvaamatonta menetät jos sen teet.

mulla sama ongelma. abortti taitaa olla ainoo vaihtoehto. en haluis tehä sitä. miten mun pää kestäis semmosta. 3 lasta löytyy jo ja ei sais tulla lisää. koko suku ja mies vihais mua ja syyttäis mut vaikka ehkäisy petti. itkettää jo valmiiks vaikken oo testiä tehny. tiedän silti jo että oon raskaana 90% varmuudella. menkat ei oo alkanu ja mulla on semmonen fiilis. ahistaa ja oon ihan sekaisin. en millään osaa päättää mitä teen? pelottaa niin etten edes uskalla ostaa testiä. =(

ehkikseen voisin mennä...ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla sama ongelma. abortti taitaa olla ainoo vaihtoehto. en haluis tehä sitä. miten mun pää kestäis semmosta. 3 lasta löytyy jo ja ei sais tulla lisää. koko suku ja mies vihais mua ja syyttäis mut vaikka ehkäisy petti. itkettää jo valmiiks vaikken oo testiä tehny. tiedän silti jo että oon raskaana 90% varmuudella. menkat ei oo alkanu ja mulla on semmonen fiilis. ahistaa ja oon ihan sekaisin. en millään osaa päättää mitä teen? pelottaa niin etten edes uskalla ostaa testiä. =(

En mäkään haluais edes ajatella aborttia.
Mutta pelkään miten ihmeessä tulisin toimeen yksin. Ensimmäinen lapsi olisi siis mulle.

Todella väärin olisi syyttää sua ehkäisyn pettämisestä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En mäkään haluais edes ajatella aborttia.
Mutta pelkään miten ihmeessä tulisin toimeen yksin. Ensimmäinen lapsi olisi siis mulle.

Todella väärin olisi syyttää sua ehkäisyn pettämisestä!

Aika moni muukin tulee toimeen yksin vaikka olisi useampiakin lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja saat sen heti:

Mikäs kiire tässä enää?

Ai miten niin enää? :o

No. Vahinko on tapahtunu jo. Ei se testin tekemällä häviä.

Siis. Olen melkein 100 % varma että olen raskaana, jos en ole niin ihmettelen suunnattomasti mistä oireet tulis :O

Ei häviä ei, mutta onhan sinun joka tapauksessa yhteys johonkin otettava, päätät sitten mitä hyvänsä lapsen suhteen. Mitä nopeammin, sen parempi.