E
"eräs äiti"
Vieras
Meidän nuorimmainen on nyt 3kk ikäinen. Jälkivuotoa kesti 3,5viikkoa, en ole imettänyt ollenkaan. Ekat kuukautiset oli 8viikkoa synnytyksestä. Kesti 5 päivää, mutta mielestäni niukat verrattuna ennen raskautta olleisiin. Tänään menossa kp 38 ja tein testin kun ei toisia kuukautisia ole kuulunut, testi oli nega. Mitään raskausoireita ei ole ollut, mutta eipä mulla ole pahemmin aiemmissakaan raskauksissa ollut oireita, jos en olis plussannut niin en olis tiennyt raskaana olevankaan (paitsi että menkat myöhässä)
Viime viikolla näin unta että olin alkuraskauden ultrassa rv 6+2, ja aamulla mietin että ei hitto lapsukaisille tulis vaan 11kk ikäeroa jos nyt raskaana olisin, että ei ehkä ihan vielä... Ehkäisy (kumit) on ollu käytössä, eikä raskautta olla siis suunniteltu ihan vielä.
Mutta eihän nuo kotitestit ihan 100% varmoja ole, joten voisko olla että raskaana olisinkin? Mulla ei ikinä aiemmin ole näin pitkää kiertoa ollu, yleensä 28-32 päivää.
Viime viikolla näin unta että olin alkuraskauden ultrassa rv 6+2, ja aamulla mietin että ei hitto lapsukaisille tulis vaan 11kk ikäeroa jos nyt raskaana olisin, että ei ehkä ihan vielä... Ehkäisy (kumit) on ollu käytössä, eikä raskautta olla siis suunniteltu ihan vielä.
Mutta eihän nuo kotitestit ihan 100% varmoja ole, joten voisko olla että raskaana olisinkin? Mulla ei ikinä aiemmin ole näin pitkää kiertoa ollu, yleensä 28-32 päivää.