D
damn
Vieras
Eli siis, en nyt oikeen tiiä miten alottasin tän, mutta oltiin lauantai-aamuna poikaystävän kanssa vähän lähemmässä kontakstissa, ei siis yhdynnässä asti kuitenkaan, mutta hyväilyä ym.. ja siis kuukautiskierron mukaan mulla piti alkaa lauantaiaamuna menkat, niinku alkokin, et tyyliin puolen tunnin päästä tästä mun ja poikakaverin "hiplailusta" kävin vessassa ja sain laittaa tamponin ja mulla on nii runsaat kuukautiset että saan heti alottaa super-koolla. ( huomasin jälkikäteen et sängyssäkin oli jo vähän verta.. damn) nno, sitte launtai ja sunnuntai päivinä mulla oli ihan yhtä runsasta vuotoa ku aina ennenki, mut sitte maanantaina ja tiistaina vuoto on ollu nii niukkaa että pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin, koska siihenki vuotaa vaan tyyliin ihan pikkuisen verta. Ja siis mulla ei oo koskaan ennen käyny näi..
Eli siis osaisko kukaan sanoa mistä johtuu. Lauantaina kyllä piettiin paikat ns. puhtaina, että on melkeenpä mahdotonta etta siemennestettä olis sormen kautta emättimeen joutunu, muttei tietenkään nyt aivan täysin mahdotontakaa.. Eli oonko raskaana, vai johtuuko tää vaa siitä että viime viikolla urheilin tosi paljon, rankat treenit ja sitten olin keskiviikko-illasta perjantai aamuun kuumessa ja myönnän urheilleeni kuumeessaki jonkin verran. Stressiäkin on ollu jonku verran ja tietysti nyt panikointia tänkin asian suhteen..
Anteeks romaani ja sekavava teksti muutenkin.. + Tiiän ettei kaksplus oo mikään raskaustesti, mut tarvisin oikeasti apua ja kiitos niille jotka oikeesti osais auttaa ja neuvoa ja vastata.
Eli siis osaisko kukaan sanoa mistä johtuu. Lauantaina kyllä piettiin paikat ns. puhtaina, että on melkeenpä mahdotonta etta siemennestettä olis sormen kautta emättimeen joutunu, muttei tietenkään nyt aivan täysin mahdotontakaa.. Eli oonko raskaana, vai johtuuko tää vaa siitä että viime viikolla urheilin tosi paljon, rankat treenit ja sitten olin keskiviikko-illasta perjantai aamuun kuumessa ja myönnän urheilleeni kuumeessaki jonkin verran. Stressiäkin on ollu jonku verran ja tietysti nyt panikointia tänkin asian suhteen..
Anteeks romaani ja sekavava teksti muutenkin.. + Tiiän ettei kaksplus oo mikään raskaustesti, mut tarvisin oikeasti apua ja kiitos niille jotka oikeesti osais auttaa ja neuvoa ja vastata.