Raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heips!

Mulla alkoi pari päivää etuajassa menkat, mutta huomattavasti niukemmat ja oikeastaan kunnollisia vuotopäiviä ei tullut ollenkaan. Tiputtelua kesti 3pvä. Yleensä runsaat ja kestää 5-6pvä.

Tässä listalla vähän oireita viimeisiltä parilta viikolta joihin kiinnittänyt huomiota.

-väsymys

-unettomuus

-palelu

-yöllä herätessä hiki

-kahvi ei maistu

-ällöttävä olo

-pääkipu

-alavatsa kivut/nipistely

Olisinko silti menkoista huolimatta raskaana?

^Edelliselle tiedoksi, että raskaus ei VÄLTTÄMÄTTÄ näy vielä testissä. Aloittaja varmaan tarvitsee vain tukea ja ajatusten vaihtoa muiden kanssa.

Onko yritys ollut päällä vai oletteko käyttäneet jotain ehkäisymenetelmää? Oireesi viittaavat alkuraskauteen, mutta voivat johtua myös hormonitasapainon heittelystä ja jos vauvakuumetta on kovin niin osa oireista voi olla myös mielikuvituksen tuotetta. Sinuna kuitenkin yrittäisin muistella yhdyntäkertoja ja miettiä, olisiko raskaus millään muotoa edes mahdollinen. Testin voit tietenkin tehdä, ja jos näyttää negatiivista ja oireet jatkuvat niin tee muutaman päivän välein uusi. Jos oireet jatkuvat negatiivisesta tuloksesta huolimatta, hakeudu lääkäriin tutkittavaksi. Jos näyttää positiivista niin hakeudu silloinkin tutkittavaksi. :) Tsemppiä!

Mulla on vähän sama tilanne tässä, että pari viikkoa sitten alkoi tissien kipuilu ja turvotus, huono olo jos ei ole vähään aikaan syönyt, älytön suklaahimo... Testi silti näyttää ainakin vielä toistaiseksi negatiivista. Kaiken lisäksi mulla oli pari viikkoa sitten virtsatietulehduskin joka sopisi myös kuvaan.
Toivotaan, että plussa tulisi, molemmille! :)

Ja kahtena yönä herännyt kauheaan nälkään.. sit kun syö tulee huono olo ja jos ei syö niin on huono olo. Toivotaan parasta, että molemmat plussataan! :) tsemppiä sinne!

Ei vitsi, mulla täsmälleen sama toi että herään yöllä siihen et maha kurnii.. Tekis mieli jutella enemmänkin ja vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa joka on samassa tilanteessa. Kun tuntuu että tutut vaan sanoo, että kuvittelen kaikki oireet.. Ärsyttää :/

Ei vitsi, mulla täsmälleen sama toi että herään yöllä siihen et maha kurnii.. Tekis mieli jutella enemmänkin ja vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa joka on samassa tilanteessa. Kun tuntuu että tutut vaan sanoo, että kuvittelen kaikki oireet.. Ärsyttää :/

Samaa kuulen minä.. :/ koska testi oli nega, kuvittelen kaikkien mielestä asiat ja oireet..
Mukava jutella, kun joku on samassa tilanteessa ja ymmärtää ettei ole kuviteltua! :)

Täällä juuri heräsin hiestä märkänä ja armottomaan nälkään onhan siitä 3h kun syönyt

Yksi raskaustesti olisi vielä kaapissa, jospa sitä huomenna tai viimeistään ylihuomenna taas testailisi. Tänään ovat tissit aina välillä särkeneet kovinkin ja turvoksissakin ovat olleet aamusta asti, näin iltaa kohden pahentunut. Kipuiluja molemmilla puolilla alavatsaa ja _hirveä_ väsymys, taaas menen päikkäreille..--->>>

Niin kauan kuin testi näyttää negaa, on veressä niin vähän raskaushormonia, ettei se voi raskausoireitakaan aiheuttaa. Eli niin kauan, kuin raskaustesti näyttää negaa, ovat oireet puhtaasti plasebovaikutusta tai johtuvat jostain muusta kuin raskaudesta. Eli nyt noutamaan kaupasta testi, ja sen jälkeen tiedät, johtuvatko kokemasi oireet raskaudesta vai jostain muusta.

Yhteistyössä