Raskaana? Menkat kyllä oli vasta mut etova olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aliisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aliisa"

Vieras
Eli siis syön e-pillereitä.. Menkat olivat vasta ja PE oksensin todella rajusti aamulla,ja koko päivän olin todella väsyny enkä uskaltanut syödä kuin suklaata ja limsaa (ajattelin et oksennustauti). No eilinen oli ok mutta nyt taas etova olo :x
mielessäni kävi myös sellainen vaihtoehto että voisinko olla kuitenkin vaikka raskaana??
Vai mietinkö nyt turhan kaukaa näitä asioita ja oisko tää vaan jotain pöpöä..

Viime raskaudessa testi näytti plussaa heti sinä päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa.. Ja nyt minulla on ihana 2vuotias tyttönen <3
Alkoi niin askarruttamaan kyllä nytten.. ainahan se on toki mahdollista.. pillereistä ja menkoista huolimatta.. mut mietin et "tuhlaanko" nyt rahaa turhaa ostamalla raskaustestin? (toki siis pääsis näistä epäilyistä eroon).

No tuhlaat nyt sen testin niin saat vastauksen! Aika rajulta silti kuulostaisi noin kovat oireet heti alussa,veikkaan kuitenkin mahatautia. Mutta toivottavasti saat toivomasi tuloksen,tulethan sitten kertomaan miten kävi :)

Mulla itellä hormonit tekee välillä etovaa oloa. Nytkin just loppui menkat ja eilen oli tosi paha olo ja väsytti. Ainoa mikä aina oloa paransi oli kun söi jotain pientä. Mutta siis mulla tätä on aina toisinaan, ei säännöllisesti ja olen ihan hormoneihin liittänyt.

Juu.. HU käyn heti aamusta ostamassa testin. Tulen kyllä tulokseni tänne kertomaan. Hieman kyllä "pelottaa" jos sattuisi että olisin raskaana.. Koska käytämme ehkäisyä,ja mieheni ei kyllä olisi kovin innoissaan uudesta tulokkaasta.. Ja minä taas en kyllä ole valmis aborttiin jos lapsi siunaantuu ehkäisystä huolimatta. Mut mut.. joo,eipä nyt mietitä sen enempää ennenkuin testi on tehty

Yhteistyössä