Raskaana, miten kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moona80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moona80

Vieras
Kävipä tässä sitten niin, että tänään gynellä papakokeen yhteydessä lekuri kertoo järkyttävän uutisen. Olen raskaana.

Järkyttävä uutinen siksi, että tässä minipillereitä syönyt kolme vuotta, tulematta raskaaksi ja olen sellainen kellon kanssa juoksija ettei ole unohtunut pillereitäkään syödä!

Tämä nykyinen mies on pelkkä vakipano (sori jos kukkiksia paikalla), ei edes olla kauaa tapailtu seksin merkeissä ja nyt tämä?? Mitä helv.. Ja siis tosiaan, nähty ja pantu vain, sen jälkeen omille teille. Suhteessa ei ole tunteita.

Kukaan muu ei voi olla isäehdokkaana, raskaus niin alussa. Ennen tätä miestä olin 3kk ilman ketään.

Se isoin asia on miten helvetissä ilmaisen miehelle asian?? Itse oon vielä niin pihalla että hyvää päivää. Mitä jos tästä saa maailmansodan aikaseks tai jos mies haluaakin lapsen ja enemmänkin.. Apua!

Joku kysyy kumminkin miten en huomannut menkoista -> epäsäännölliset pillereiden takia. Aluksi käytettiin kondomia, testien jälkeen jätettiin pois.. Moralisoikaa vaan siitäkin halutessa :P

Sovittu vain hyvästä seksistä ilman sitoutumista.. Äh puh ja aargh.. Kiitos ja anteeks. Johonkin oli avauduttava.

Yhteistyössä