Olen samaa mieltä, että miehet kehuvat naisen mieliksi ja haluavat että oma nainen tuntisi itsensä kauniiksi ja haluttavaksi raskaana ollessaan, vaikkei sitä olisikaan. Ei mieskään halua kuunnella sitä valitusta, kun on olo kuin mursulla jne... Helpompi sanoa, että kaunis olet. Ja kyllähän tietyllä tavalla varmasti miehen rakkaus raskaana olevaan naiseensa syvenee, kun hän kantaa miehen jälkeläistä, joten ehkä siitäkin ne kehut voivat johtua. Mutta jos mies saisi valita, rakastelisiko normaalivartaloista naista vai raskaana olevaa, valitsisi varmasti ensimmäisen. Toki poikkeuksiakin on.
Sitäpaitsi seksikin muuttuu etenkin lopussa tosi yksitoikkoiseksi, kun asennot käy vähiin. Meillä ei ainakaan onnistunut kuin takaapäin ja pitemmän päälle alkaa tympiä, kun aina samaa. Mutta onneksi se loppuu aikanaan ja kun vauva syntyy, ei alkuun ehdi kauhesti seksiä ajatellakaan. Minä en ainakaan saanut seksikkyyttäni takaisin pitkään aikaan synnytyksen jälkkeen, vaikkei tullut ylipainoa. Ylisuuret ja vuotavat rinnat vaan ovat niin epäseksikkäät ja saavat tuntemaan itsensä vain lypsylehmäksi. Ja ajatukset ovat niin tiukasti vauvassa, että on vaikea keskittyä muuhun.
No höh: Vaikea on yrittää hehkua, kun olo on tukala, vatsa on tiellä, painaa jne.. rinnat pursuilee ja painaa, naama kukkii, väsyttää... joten jos seksikkyys ei tule ulkoisista seikoista, niin ei se kyllä tule sisältäpäinkään. Vaikka ylpeydellä minäkin olen mahani kantanut ja halunnut kokea sen kaiken ihanuuden ja kamaluuden, nyt toistamiseen. Seksikkyydellä siinä vain ei ole sijaa. Ja miksi pitäisi aina olla seksikäs? Kai nainen nyt edes raskaana ollessaan saa olla sellainen kuin on, ilman paineita että pitäisi vielä seksikkäältäkin näyttää. Tuntekoon jotkut itsensä seksikkääksi jos haluavat, mutta ehkä sekin on enemmän oma tunne ja kuvitelma, kuin se totuus, mitä muut näkee. Toki kaunis saa olla ja huolehtia itsestään oli raskaana tai juuri synnyttänyt!