Raskaana oleva nainen on seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiuhti33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiuhti33

Vieras
Odotan toista lastani ja mieheni mielestä raskaus on todella seksikästä ja itsekkin koen itseni kauniiksi ja seksikkääksi. Joskus tuli puheeksi kaveriporukassa, (missä paljon miehiä) suurin osa oli sitä mieltä että raskaus on kaunista ja jotkut jopa sitä mieltä että se tekee naisen seksikääksi. Useammat kuitenkin sanoi, että tietenkin oma nainen siunatussa tilassa oli kauneimillaan, mutta johtui varmaan siitä että ne omat rakkaat oli siinä kuuloetäisyydellä. Eräs mies kuitenkin uskaltautui sanomaan, että viimeisillään puuskuttava nainen on kaikkea muuta kuin seksikäs.

Kertokaahan millaisia mielipiteitä te olette kuullut.

En tiedä mielipiteistä, mut mun mielestä riippuu naisesta:D Ite olen nyt onnellinen kun lapsia on kolme ja kroppa palautunut. Eli tyytyväisenä äitinä olen omasta mielestäni (ja miehen) myös seksikäs.

Voin kertoa, että ainakaan minä en ole seksikäs raskausaikana, vaan kaikkein karmeimmillani. Pahoinvoinnin ja kaikkien muiden vaivojen takia olen valittava ja kärttyinen akka. Naama muuttuu näppyläiseksi ja ylimääräisiä kiloja kertyy pahoinvoinnin aiheuttaman pakkosyömisen takia. En jaksa huolehtia itsestäni.

Odotan oikein synnytyksen jälkeistä aikaa, jolloin kroppani alkaa palautua ja jaksan taas kammata tukkani ja meikata. Vasta normaalitilassa alan kukoistaa ja olen hehkeimmilläni.

Alkuperäinen kirjoittaja raskas raskaus:
Voin kertoa, että ainakaan minä en ole seksikäs raskausaikana, vaan kaikkein karmeimmillani. Pahoinvoinnin ja kaikkien muiden vaivojen takia olen valittava ja kärttyinen akka. Naama muuttuu näppyläiseksi ja ylimääräisiä kiloja kertyy pahoinvoinnin aiheuttaman pakkosyömisen takia. En jaksa huolehtia itsestäni.

Odotan oikein synnytyksen jälkeistä aikaa, jolloin kroppani alkaa palautua ja jaksan taas kammata tukkani ja meikata. Vasta normaalitilassa alan kukoistaa ja olen hehkeimmilläni.

Mä oon NIIN samaa mieltä sun kanssa!

Mun mies tykkää, että oon yhtä haluttava ja kaunis ku ennenki, mut itse en voi katsoa peiliin tuntematta häpeää ja pahoinvointia. ONNEKSI tämä ei kestä enää kauan, ja mitäpä sitä ei omien lastensa eteen kärsisi??

Sitten vielä kuulin tuossa taannoin, että olenpa mä hyvinvoivan näköinen ja pirteä, sanoin että tervetuloa kokeilemaan ihan koska tahansa. Tämä on suoraan sanoen todellakin RASKAUSaika.

Terveisiä vain tutuille, että kyllä mä jo kesäkuussa aion käydä kampaajalla!!

Joo... Kyllä se on seksikkyys kaukana ko peiliin kattoo! Väsyttää niin pirusti, ei jaksais ees sängyssä kylkeä kääntää. Olen kuin joku pirttihirmu, huudan ja möykkään milloin mistäkin ja yleensä en oikeesti asiasta : ( En ihmettele vaikka ukko ottais ja lähtis. Ei ole sanalla valittanu eikä osottanu mitään negatiivistä. On kai sen verran viisas ja ymmärtää asian laidan. Tämä on ensinmäinen yhteinen ja varmaan myös viiminen! Ollaan vasta rv 12 joten kestettävää on...
Inhottaa oma kuva peilissä. Odotan että väsymys lakkaisi ja aurinko paistais tähän törkyläjään.

Seksikkyys vaihteli mulla raskauden edetessä.

Aluksi ei TOD ole minkäänlaista kiinnostusta seksiä kohtaan, puhumattakaan että kokisi itsensä seksikkääksi. Pahoinvointia, väsymystä, kärttyisyyttä, rinnat niin arat ettei rappusia alas päässyt, yhdyntä sattui ym, ym.

Keskivaiheella, kun vointi "normalisoitu" himotti aivan vietävästi. Sitä katteli mielellään itseään peilistä ja "esittelin" myös itseäni miehelle uhkeine rintoineni. Olo oli kerrassaan mehevä.

Lopussa oli kaikki vähän vaikeaa ja hankalaa mahan takia. Miehestäni olin ihana myös silloin. Koin kuitenkin mieheni huomionosoitukset (=seksihalut) rakkautena minua kohtaan, vaikka pakit sai, raukka, melkein viimeiset kaksi kuukautta putkeen.

Juu eipä ole seksikäs olo ei, vaikka ekassa raskaudessa tunsin olevani oikee Pamela! Tää toka on kyllä ihan toista maata, vaikka kevätaurinko on päivettäny naamataulun (jossa muuten ei pitkiin aikoihin ole näkynyt näppylän näppylää!!!) ihanan ruskeeksi, raskauspainoakin on tullut vain 2kg ja 3vk jälellä laskettuun aikaan, masu on tiukka pallo eikä mikään muodoton möhkäle... Mieheni mielestä kaikki nämä asiat tekee musta tosi haluttavan, mutta jostain syystä en haluais esitellä itseäni alasti edes miehelleni, muullon ku saunassa. Itsetunto on siis nollilla ulkonäön suhteen!

Mä olen kokenut itseni seksikkääksi masun kanssa. Taas alkaa heräillä samat tunteet (rv 17+). Tietenkin oma mies kehuu masua todella ihanaksi ja seksikkääksi jne. Mutta yllättävältä taholta miehen hyvä ystävä (mies myös) on kertonut että hän pitää raskaana olevia naisia todella seksikkäänä ja haluttavina. Ei osanut kertoa syytä miksi näin. Päätteli että kai se vain on niin että se maha huumaa hänet.

Alkuperäinen kirjoittaja samoissa mietteissä ap:n kanssa:
Mutta yllättävältä taholta miehen hyvä ystävä (mies myös) on kertonut että hän pitää raskaana olevia naisia todella seksikkäänä ja haluttavina. Ei osanut kertoa syytä miksi näin.

Niitä voi laittaa takuuvarmasti niin, ettei joudu jälkeenpäin isyystestiin ;)

En kyllä ymmärrä miten iso maha voi olla seksikäs. Tietysti mieheni rakastaa minua ja mahaani, onhan siellä sisällä vauva, mutta että seksikäs... seksikkyys on jotain ihan muuta. Ja monet sanoo tuntevansa itsensä seksikkääksi kun rinnat kasvaa. Mikä seksikkyyden mittari se muka on? Minun mielestäni mitä isommat rinnat, sitä vähemmän seksikkäät ne on. Näin ajattelee myös mieheni. Kun DD kuppi kasvaa entisestään ja mitkään rintsikat ei meinaa mahtua päälle, niin siitä on seksikkyys kaukana. Mutta lisää on tulossa: imettäessä ne vasta Pamelat ovatkin ja seksikkyydestä ei siinä tilanteessa toivoakaan. Ei sovi tämmöiseen pieneen ja siroon varteen pään kokoiset tissit!

Itseäni pidän kyllä oikein seksikkäänä raskaana ollessa. Vatsa kun kasvaa kauniisti vain tuohon eteen eikä ole ilmaantunut raskausarpiakaan mihinkään. Lisäksi iho on tosi hyvässä kunnossa ja rinnat kasvaa vain hitusen, pullistuu silleen kivasti. Olen siro ja hoikka nainen joten nuo muutokset ovat myös pieniä eli mulle sopii kyllä loistavasti raskaana olo. Turvotuskaan ei ole vaivannut, eikä raskaus tuonut liikakilojakaan. Joten ei valittamista raskausajasta kylläkään ja mieskin ihan sekaisin ;)

juu samoilla linjoilla enemmistön kanssa täälä että seksikkyys on kaukana tuolla jossain!
kolmatta odotan ja vaikka kahdesta ekasta on tullut painoa "vain" se 10kg mikä on sit jäänyt heti laitokselle niin enemmän seksikäs tunnen olevani synnytyksen jälkeen vaikka silloin on tietty itse seksi muutaman viikon tauolla kuin raskaana.(ja nahka roikkuu mahassa jne,mut silti =)
painoa nyt ei ole vielä kerennyt tulemaan kun rv vasta 13 mut silti,maha on täynnä arpia mitkä tuli esikoisen raskausaikana ja mitkä kivasti nyt korostuu kun maha rupeaa taas kasvamaan.mies sanoo et ei edes huomaa niitä enään mutta pyh,on sit niin hirveitä. luulin niiltä välttyväni kun olen myös pienen kokoinen ja painoa tuli niin vähän ja hienosti oli arveton maha kunnes kunnes esikoinen päätti viipyä mahassa 2vk yli lasketun ja sen kahden vk aikana maha tuli niin täyteen arpia kuin haulukolla ois ammuttu,et silleen.eikä sit auttanut mitkään rasvat tai voiteet!
olo on lopussa aina niin tukala ja joo se on ihan jees kun rintoihin tulee vähän extraa mut ymmärrän kantasi DDDDDDD asiaan et jos pohjana on suuret rinnat niin asia ei varmaan ole enään niin mukava!
olen yrittänyt ajatella että juu nyt sitä ollaan niin hehkeimmillään mut eipä ajatus mulle uppoa vaik mitä tekis ;)) mies kyllä myös tykkää mutta on se silti ollut aina sit tyytyväinen myös kun sen suuren vatsan on saanut petipuuhissakin "pois tieltä"!

tää on tätä naiset mut pistetään parasta =)) aurinkoista kevään jatkoa kaikille!

No eipä tullut heti seksikäs hempukka mieleen kun raskaana ollessa peiliin katto. Pikemminkin turvonnut norsu.
Rinnatkin kokoa F niin ei paljoo naurattanut tällä varrella niitä kannella (pitkä ja hoikka).

Miksi te ajattelette sitä seksikkyyttä noin pinnallisesti? Ei se ole pelkästään ulkonäöllinen asia. Raskaus tekee naisesta entistä naisellisemman, ja sehän siinä on seksikästä! Lisääntymiskykyinen nainen on seksikäs! :) Ja vielä jos nainen itse hehkuu ja on ylpeä raskaudestaan, niin ei siinä mitkään raskausarvet paljoa paina! (Jotenkin näin kuvittelisin, että monet miehetkin ajattelevat.)

Mä luulen, että kyse voi olla miehillä just tosta "lisääntymiskykyinen nainen on seksikäs". Muistelisin jostain lukeneeni, että ne on jotain alkukantaisia miehen tunteita ns. terveestä naisesta ja eikös siinä alkuvuoden Nyt-lehden tutkimuksessakin miehet pitäneet raskaana olevan naisen kuvaa kauniina, mutta vähän oli mahaa kuulemma liikaa KRÖHÖM (hölömöt)!!! Mutta jos multa itteltäni kysytään, niin tästä on kyllä seksikkyys kaukana ja erityisesti henkisesti. Eniten oma seksikäs itseni olen sitten kun taas elämä normalisoituu, liekö sitä tapahtuvan enää ikinä????

...mun mielestä raskaana oleva nainen on seksikäs. En tiiä miksi, mutta niin vaan olen aina ajatellut. Isot mahat on kauniita ja naiset on raskaana ollessa jotenkin niin naisellisia. Ehkäpä siihen vaikuttaa myös se, että tiedostaa, että nainen lisääntyy, joka on taas naisellista lisää sitä. Raskaana olevat naiset on upeita! :D (itse en kyllä ole raskaana, enkä ole vielä ollutkaan.. ehkäpä joku päivä.. toivossa on hyvä elää.. Saa nähdä muuttuuko käsitykseni ko.asiasta sitten!)

just näin se menee.. kun juttelee miesten kaa, lisääntymiskykyinen nainen on seksikäs, ei se miltä ulkokuori näyttää,.. omakin ukko alkanut lämpenee loppua kohden enemmän ja enemmän. maha todella ihanan iso mullakin.. mutta kannan sen todella ylpeänä, yritän pitää nenäni pystyssä mutta maha painaa mutt tonne katutasoon ..
mies on ainakin ihan kuumana nyt .. ihailee mahaa. ja miehillä vaikka ei ole oma niin herää suojeluvaisto kun nainen on raskaana. "holhousvietti"

onko miehiä linjoilla jotta voi kertoa omat kommenttinsa...`?

Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Miksi te ajattelette sitä seksikkyyttä noin pinnallisesti? Ei se ole pelkästään ulkonäöllinen asia. Raskaus tekee naisesta entistä naisellisemman, ja sehän siinä on seksikästä! Lisääntymiskykyinen nainen on seksikäs! :) Ja vielä jos nainen itse hehkuu ja on ylpeä raskaudestaan, niin ei siinä mitkään raskausarvet paljoa paina! (Jotenkin näin kuvittelisin, että monet miehetkin ajattelevat.)

no eiköhän ne omat ukot omia mammojaan kehu, ihan oman henkisen hyvinvointinsa takia. Eihän kukaan hullu mene sanomaan raskaana olevalle eukolleen: että oletpa norsuksi muuttunut!! Siinhän saisi selitellä lopun elämänsä kun eukko kiukustuisi niin.
Parempi vain sanoa että kuumalta näytät ja hyvältä tunnut.

totta tuokin,olen joskus sanonutkin miehelle kun kysyin että näytänkö hyvältä ja mies tietysti kehui jne niin sanoinkin miehelle että totta sekin kyllä on että tuskin ainakaan minun mieheni sanoisi että no joo itse asiassa oot aika paljon lihonu ja et kyl kyllä hääviltä näytä!

Olen samaa mieltä, että miehet kehuvat naisen mieliksi ja haluavat että oma nainen tuntisi itsensä kauniiksi ja haluttavaksi raskaana ollessaan, vaikkei sitä olisikaan. Ei mieskään halua kuunnella sitä valitusta, kun on olo kuin mursulla jne... Helpompi sanoa, että kaunis olet. Ja kyllähän tietyllä tavalla varmasti miehen rakkaus raskaana olevaan naiseensa syvenee, kun hän kantaa miehen jälkeläistä, joten ehkä siitäkin ne kehut voivat johtua. Mutta jos mies saisi valita, rakastelisiko normaalivartaloista naista vai raskaana olevaa, valitsisi varmasti ensimmäisen. Toki poikkeuksiakin on.

Sitäpaitsi seksikin muuttuu etenkin lopussa tosi yksitoikkoiseksi, kun asennot käy vähiin. Meillä ei ainakaan onnistunut kuin takaapäin ja pitemmän päälle alkaa tympiä, kun aina samaa. Mutta onneksi se loppuu aikanaan ja kun vauva syntyy, ei alkuun ehdi kauhesti seksiä ajatellakaan. Minä en ainakaan saanut seksikkyyttäni takaisin pitkään aikaan synnytyksen jälkkeen, vaikkei tullut ylipainoa. Ylisuuret ja vuotavat rinnat vaan ovat niin epäseksikkäät ja saavat tuntemaan itsensä vain lypsylehmäksi. Ja ajatukset ovat niin tiukasti vauvassa, että on vaikea keskittyä muuhun.

No höh: Vaikea on yrittää hehkua, kun olo on tukala, vatsa on tiellä, painaa jne.. rinnat pursuilee ja painaa, naama kukkii, väsyttää... joten jos seksikkyys ei tule ulkoisista seikoista, niin ei se kyllä tule sisältäpäinkään. Vaikka ylpeydellä minäkin olen mahani kantanut ja halunnut kokea sen kaiken ihanuuden ja kamaluuden, nyt toistamiseen. Seksikkyydellä siinä vain ei ole sijaa. Ja miksi pitäisi aina olla seksikäs? Kai nainen nyt edes raskaana ollessaan saa olla sellainen kuin on, ilman paineita että pitäisi vielä seksikkäältäkin näyttää. Tuntekoon jotkut itsensä seksikkääksi jos haluavat, mutta ehkä sekin on enemmän oma tunne ja kuvitelma, kuin se totuus, mitä muut näkee. Toki kaunis saa olla ja huolehtia itsestään oli raskaana tai juuri synnyttänyt!

Ja vielä piti lisätä, että jotkut naiset nyt vaan ovat seksikkäitä ja jotkut eivät, olivat sitten raskaana tai ei. Se kaikki on siis jossain paljon syvemmällä kuin kehossa ja ulkonäössä. ;)

ihan oikeesti en tajua miksi nainen ei voi olla seksikäs kun odottaa... ei se ulkonäkö ratkase....
onko joku laiha anoreetikko seksipommi muka kaunis.. no ei todellakaan...
onks tällä linjoilla miehiä antamassa kommenttia... ett mikä on ihan oikeesti seksikäs... ?

toinen juttu... toi seksin muuttuminen yks toikkoiseksi.. kyll ainakin me voidaan vaihtaa asentoa vaikka olen jo rv 36... jos mies tulee päälle... niin ei se nojaa suhun vaan omiin käsiinsä ettei paina vauvaa kasaan.. takaapäin. sivulta, mielikuvitusta. onhan maha tiellä tietyissä jutuissa. ja onhan se keljumaista mutta siitä selvii mielikuvituksen kanssa... jos on halua ja mulla ainakin on..

mie ainakin haluan monesti.. mieskään ei jaksa niin usein... sf mitta on pilvissä ja maha tuntuu ett se on tiellä ihan joka hetki. . notkeutta.

Yhteistyössä