Raskaana olevat naiset kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saa katsoa vaan ei koskea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saa katsoa vaan ei koskea

Vieras
En tiedä muista mutta minusta raskaana olevat naiset ovat erittäin kiihottavia. Olisin heti valmis seksiin kauniin (suurin osa naisista) raskaana olevan naisen kanssa. Todennäköisesti siinä vaiheessa ei vieras mies kiinnosta, mutta olette todella kauniita ja haluttavia raskaina. Varsinkin uimarannoilla ja uimahalleissa katson salaa ihania raskaana olevia naisia, joten liikkukaa rohkeasti niukoissa vaatteissa kauniine vatsoinenne.

Tämä pervo on aikaisemminkin kirjoitellut tänne. Hyi ....u Tämän tekstailijan kirjoitus muuten poistettiin silloin. Ei kuulu kyllä tänne palstalle tuollaiset jutut.Ja olen tiukkapipo vanha akka, siitäkin huolimatta onnellinen odottaja joka saa seksiä omalta mieheltään joka päivä.

puhutaanhan täällä seksistä muutenkin, vai tekeekö siitä jotenkin eri asian se, että sitä seksiä harrastaa oman miehensä kanssa? kaikilla ei ole asiat niin onnellisesti, että miehen kanssa yhdessä saisi vauvaa odottaa.

Kylläopä kertoo paljon odottavasta äidistä, siis sinkkuäidistä jos on valmis tuntemattomien miesten kanssa netissä seksistä juttelemaan tai suunnittelemaan seksiä tuntemattomien kanssa. Hieman kevytkenkäistä.. Kiva sitten kertoa lapselle, että sua odottaessa äidillä oli irtosuhteita. Hyi hitto.

oli sitten aloittaja pervo provoilija tai ihan oikeasti asialla; niin mun miehen mielestä raskaana olevat naiset on kauniita! en sitten tiedä onko ne hänen mielestään erityisen haluttavia tms. mutta hän on aina pitänyt raskaanaolevia puoleensavetävinä.

Otsikko nauratti minua suunnattomasti, koska tuossa alla kyseltiin sopivaa peräpukamavoidetta. Aika hupaisa kontrasti.

Näin viimeisillään raskaana on sen verran kömpelö vaappuja, että ei todellakaan ajattele olevansa seksikäs. (Kotona seksistä ei ole edes puhuttu viimeisen kolmenneksen aikana. Ilmeisesti ei kiinnosta miestäkään, kun vauva potkii vastaan aina kun koskettaa vatsaa...) Joskus elokuussa kävelin kaupungilla ja sain jonkun läähättäjän kimppuuni. Normaalisti olisin suuttunut, mutta ison mahan kanssa moinen huomio tuntui vain imartelevalta.

Mä ainakin esikoista odottaessani huomasin että tosi monet miehet pitävät raskaana olevaa naista seksikkäänä. Iho hehkuu ja silmät kiiltävät naisella silloin ihan eri tavalla kuin ennen :) Oman mieheni kiihottui jo pelkästä katselusta ja meillä olikin raskauden aikana todella paljon seksiä, varsinkin puolivälin paikkeilla mulla oli hirveät himot ;) Ja loppuvaiheilla yleensä pupuillaan koko ajan että saataisiin synnytystä käynnistymään. Eli kyllä raskaana oleva nainen on todella seksikäs ja myös seksuaalisempi :)

Mun mies ainakin himoitsee mua erityisesti nyt, kun muodot muuttuneet muhkeiksi. Jatkuvasti pepussa kiinni ja ihailee uhkeita rintoja. Vielä kun oma huonovointisuus kaikkoaisi, niin tästähän voisi alkaa tosissaan nauttimaan! Ihan vaan plussaa jos muutkin miehet katsovat hyväksyvästi :)

Kateellisena luen aina noita kommentteja, että "Oma mieheni kiihottui jo pelkästä katselusta ja meillä olikin raskauden aikana todella paljon seksiä, varsinkin puolivälin paikkeilla mulla oli hirveät himot". Mulla on halut olleet täysin hukassa KOKO raskauden ajan. Nyt mennään viikolla 34. Seksiä on yritetty 3 kertaa, mutta mieskään ei jaksa innostua kun tietää että se ei tunnu musta oikein miltään. Oon kyllä hänelle sanonut, että ei mua haittaa vaikken itse saakaan, mutta kultainen mieheni on sitä mieltä, että ei hän voi nauttia jos en minäkään. Joten seksi on siis ollut tosi vähissä. Hellyyttä riittää onneksi muuten paljon!
Eli siis alkuperäiseen aiheeseen: kiva kun jonkun mielestä raskaana olevat on seksikkäitä, itse en ole koskaan tuntenut oloani vähempää seksikkääksi kuin raskaana... Olo on paksu ja kömpelö. Odotankin innolla vauvan syntymää ja kropan palautumista. Ja sitä, että seksi taas toivottavasti tuntuu joltain...

Alkuperäinen kirjoittaja onpa hienoa:
Kylläopä kertoo paljon odottavasta äidistä, siis sinkkuäidistä jos on valmis tuntemattomien miesten kanssa netissä seksistä juttelemaan tai suunnittelemaan seksiä tuntemattomien kanssa. Hieman kevytkenkäistä.. Kiva sitten kertoa lapselle, että sua odottaessa äidillä oli irtosuhteita. Hyi hitto.
Mitä jos isä on lähtenyt, eikö olisi parempi että löytyisi uusi isä jo ennen lapsen syntymää? Kaikkihan miehet ovat alussa tuntemattomia. Eikä ne halut sinkkuäidilläkään raskauden aikana mihinkään katoa, osalla jopa kasvaa huomattavasti. Miksi kärvistellä puutteessa jos jonkun mukavan miehen löytää joka vielä pitää raskaana olevasta naisesta. Helppo teidän parisuhteessa olevien odottajien on puhua kun saatte läheisyyttä ja seksiä aina tarvitessanne. Tutkimuksissahan on vielä todettu että äidin tunnetilat vaikuttavat lapsen kehitykseen ja onnellisuuteen. Seksistä ja läheisyydestä saatavat nautinnontunteet välittyvät hormoonien kautta lapseen ja tästä kasvaa onnellisempi ihminen.

eiköhän täällä ole kaikkien täytyny seksiä harrastaa oman tai vieraan kanssa että on tässä jumalaisen siunatussa tilassa. ja selibaatissako sitä pitäis raskausaika elää? eikö raskaana ollessa saa harrastaa irtosuhteita? mikä siitä tekee siveellisempää ei raskaana olessa? itsellä himot aivan valtavat mutta mies lähti lätkimään kun sai tietää positiivisesta tuloksesta. että lopettakaa toi hurskastelu kukin taplaa tavallaan

Minulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan että tapaa jonkun kivan jo raskaana ollessa ja siitä kehkeytyisikin jotain hienoa. Minua itseä tosin häiritsisi se että jollain miehellä on nimenomaan jokin fetissi raskaana olevia naisia kohtaan. Haluan että mies valitsee minut ennenkaikkea itseni takia kiinnittämittä huomiota raskauteeni ja haluaa minut siitä huolimatta. Itse olen naimissa, mutta näin ajattelisin mikäli olisin sinkkuna raskaana. Ihanaahan se olisi jos joku rakastusi niin paljon ettei antaisi raskauden olla rakkauden tiellä. :) Toivottavasti kaikille löytyy hyvä kumppani jossain vaiheessa elämää!

Moi täällä olisi 40 vuotias mies Helsingistä ja etsin SINUA Raskaana Oleva NAINEN Elämääni Eli omistan tummanruskeet nappi silmät ja ruskeet hiukset luonteeltani olen todella luotettava,hellyydenkipee,tunteellinen ja Haen Parsuhdetta missä on paljon suudelmia,hellyyttä,Rakkautta YM Arjen pikku asioita eli otathan yhteyttä jos kiinostuit