Raskaana olevat!! Neuvokaa pliis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermoilija

Vieras
Tuosta feta-juustosta, oletteko raskaana ollessa syöneet? Mulla on sellasta Violan uutta(Valion,eli suomalainen) salaattijuustoa,joka on valmistettu pastöroidusta maidosta,puolipehmeä rasvaton kypsytetty juusto.Hapatettu luontaisesti maitohappobakteerien avulla. Meidän terkkarin mukaan voi syödä ja olen muidenkin th:n sanoneen että suomalaisia ainakin uskaltaisi syödä. Saahan sitä tuorejuustoaki syödä joka past.maidosta tehty, ni eiks tää oo samanlaine? Vai viiraaks mulla nyt jotenkii..

Täällä olis yksi raskaana oleva, mutta huono neuvoja, koska mulla on alas mennyt kaikki kotimaiset juustot, oli sitten mitä tahansa. Lisäksi olen vedellyt kohtuudessa pysyen myös maksaruokia ja esim. jouluna graavia lohta. Eli toivotaan, että joku fiksumpi osaa auttaa. :whistle:
Mä en oo jaksanut panikoida turhia...

Alkuperäinen kirjoittaja epäraskas:
täytyiskö mun olla raskaana, että voin vastata? No en ole, mutta kun olin, söin kaikkea. lapsi on ihan terve

Joo,sori en tarkottanu ettei ei-raskaana (nyt) sais vastata =) Kokemuksia =) Tää on jo mun 4. ja vouhkaan kaikista eniten, pelkään kaikkea mistä ehkä pienikin mahis vauvalla vaaraa :( Edellinen on jo 5v , eipä ehtiny miettii sillo mitä nassuunsa tunki kun 3 ovat syntyneet 3,5vssa.. ;)

Yhteistyössä