Raskaana olevat, syömisgallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paksuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Broilerijauhis-kauramakaronilaatikkoa, salaattia (perussalaatti salaattijuustokuutioilla höystettynä), muutama kupillinen kahvia, pala omenapiirakkaa. En tiedä vielä mitä tänään syön, lapset eivät ole loppupäivästä kotona joten varmaan kehittelen jotain hyvää :)

Aamupala: 1 kuppi teetä, 1sämpylä minkä välis kinkkua ja juustoa, 1 karjalan piirakka minkä päällä meetvurstia ja juustoa.

Lounas: pinaattikeittoa+kananmuna, sämpylä kinkulla ja 1 lasi piimää.

Välipala: 1 omena, 1 mansikka jogurtti, 2 riviä suklaata

vettä vähän joka välissä.

Empä vielä tiiä mitä muuta tulee syötyä..

Aamulla pieni lautaselline puuroa veteen keitettynä vadelmilla ja teetä. Lounaaksi söin kanasalaatin, jossa peruskasviksia ja salaattijuustoa, öljyllä ja etikalla. Ajattelin vielä syödä purkin rasvatonta maitorahkaa ananasmurskalla sekä ihan vähänä runsaamman salaatin illalla. Mahdollisesti pidän myös karkkipäivän (eli pussi karkkia), mutta toisaalta söion suklaalevyn tuossa muutama viikko sitten, että ei makea mahan täydeltä. Kyllä ne ylikilot kertyy helposti raskaanakin ja sitä en halua!

Mulla on siis jatkuva nälkä ja siksi kyselen, että miten muille ruoka maistuu. Tosin karppasin ennen raskautta, ja huomaan selvästi, että hiilareiden syönti aiheuttaa sitä nälkää oli raskaana tai ei. Olen tänään syönyt siis
Aamupalalla kaksi jälkuunileipää, voilla, juustolla ja kasviksilla, kotimaisen omenan
Lounas katkarapu-tonnikalasalaatin kastikkeella hesessä
välipala kaksi jälkiuunivoikkaria kuten aamulla, kolme desiä kreikkalaista jogua mansikkahillolla ja omenan
edelleen siis nälkä, vaikka kello on vasta noin vähän ja kamalasti ruokaa mennyt tänään..:( Mun paino nousee ja nousee vaan.. Huoh..

aamulla: 2 ruisleipäviipaletta juustolla ja kinkulla (+oivariini) kuppi kahvia
välipala: kolmioleipä ja lasillinen pepsiä
välipala2: banaani

ruuaksi tulen pian syömään uuniperunoita ja possupihvejä, hedelmäsalaattia ja kermavaahtoa :P ja illalla ainakin vähän karkkeja. varmaan pitää joku terveellisempikin iltapala vielä ottaa, joku leivän käntty ehkä.

ja siis ihan poikkeusruokavalio on näin viikonloppuna, muutoin kyl olisin syöny jo nyt jotain järkevää ja tollaset kolmioleivät skipannut, mut ku oltiin pidemmällä ostosreissulla ni käytiin huoltoasemalla syömässä kolmioleivät.

rv30

Luonnonjugurttia ja mysliä. Soijakaakaota ja kauraleipää juustolla.
Kasvissosekeittoa ja raejuustoa.
Hesen falafel hampurilainen, minisalaatti sekä coca cola zeroa.
Geisha suklaata.
2 kiivi hedelmää.

Vielä tulee syötyä, mutten yhtään tiedä vielä mitä. Varmaan ainakin soijapihvejä ja kasviksia.

Voi että te muut syötte terveellisesti kun mä itse oon lähinnä vaan tänään herkutellut ja syönyt ja napostellut ihan vähän väliä jotain epäterveellistä,pitäis varmaan vähän skarpata että vauva sais jotain vitamiinejakin ja äiti ei lihois ihan muodottomaksi.Tekee vaan niin paljon mieli kaikkea hyvää...

Yhteistyössä