raskaana?onko mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 17v ja malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

17v ja malttamaton

Vieras
en voi kestää tätä.. Toivoisin olevani raskaana,vaikka tilanteeni ei ole kummoinen. Voisinko mahdollisesti olla raskaana. Laskujen mukaan ovulaatio olisi ollut 25. Pvä,mutta itsestäni tuntui,ettei se olisi vielä silloin ollut. Olin yhdynnässä sekä ennen ja jälkeen oviksen. Kuinka kauan munasolu säilyy? Eilen mies laukesi sisälleni. Päivällä vuoto oli kirkasta ja aavistuksen sitkeääa. Nyt en malta odottaa! Voisinko olla raskaana,uskaltaako uutena vuotena juhlia? Milloin uskaltaa testailla?

Miksei uutena vuotena uskaltais juhlia? Ei se nyt vielä tässä vaiheessa siihen sikiöön mitään vaikuttais vaikka vetäisit minkälaiset örvelökännit tahansa.

Ite en ainakaan juhlis alkoholin kera ennenkuin olisin varma etten oo raskaana.. voihan se mennä keskenkin sen takia jos vedät kauheet kännit. Eli kannattaa pysyä selvänä. :)

Menkat alkaa yleensä 2 vkoa oviksesta, joten silloin voi testailla. Kaikilla ei näy niin aikaisin, joillakin näkyy aiemminkin. Munasolu säilyy hedelmöittymiskykyisenä vuorokauden verran, mutta siittiöt säilyvät naisen sisällä hengissä muutaman päivän, joten jos olet ollut yhdynnässä ennen ovista niin se saattaa riittää.

tää on kuitenkin provo. kun pitää vielä mainostaa olevansa 17 v. oikein anoo vastauksia joissa sanotaan että OOT LIIAN NUORI oota nyt vielä 10 vuotta ennen kuin saat lapsia...

toki voit uutta vuotta juhlia ihan normaalisti. sen varmaan tiesitkin, että ikäsi puolesta et raketteihin tai alkoholiin saa koskea. ja sen seksinkin kanssa on vähän niin ja näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Tietäähän sun mies sun touhuista? Siis että vauvaa pukkaa? Jos ei niin puhuppa sen kanssa.

lieneekä edes mies jos on saman ikäinen.. ja jos on vanhempi niin haluaako lasta kanssasi???? Kannattaisko oottaa että oot vanhempi ja pitkäaikaisessa suhteessa?

miksi et halua nauttia elämästäsi ilman vanhemman velvollisuuksia?? kyllä sinä lapsia ehdit pukata maailmaan myöhemminkin. itse olen kyllä tosi tyytyväinen että tuli nuoruus vietettyä ensin, ja oikein pitkän kaavan mukaan! :)

ei ole provo. Ku olisikin! Täyttä totta.. Pian täytän 18v. Ja valitettavasti emme seurustele miehen kanssa,joten tiedän tämän kuulostavan hyvin epätodelliselta. Ajattelin jos täältä löytyisi apuja, sattuneesta syystä en sitä muualta saa.. Enkä ole ajatellu örveltää,mutta jos vähän ottaa,niin sen vaikutuksia ajattelin., niin mies on minua vanhempi, 7vuotta.

Sitten, jos lapsen saat, loppuu örveltäminen uutena vuotena. Lapsiperheellä noi juhlat on yleensä vähän erilaisia. Ellet sitten ole niitä äitejä, jotka lapsesta huolimatta jatkavat kesken jäänyttä nuoruuttaan ja kuskaavat lapsen joka viikonloppu mummolaan, koska pitäähän äidin päästä rentoutumaan. Siellähän ne kaikki muutkin 18-v on, baarissa hillumassa ja viettämässä vapaata nuoruutta.

Silloin kun itse yritin raskautta olin juuri ja juuri täysi-ikäinen enkä kyllä juonut alkoholia yhtä annosta enempää kerralla. Alkoholi kuitenkin heikentää hedelmällisyyttä ja vaikuttaa herkästi mahdolliseen sikiöön. Ei jostain kumman syystä ollut tarvetta juoda kun yritys oli päällä. Mulla plussa näkyi vasta aika myöhäsillä viikoilla, joten ihan hyvä etten juopotellut muuten vaan plussaan asti.

Alkuperäinen kirjoittaja 17v ja malttamaton:
ei ole provo. Ku olisikin! Täyttä totta.. Pian täytän 18v. Ja valitettavasti emme seurustele miehen kanssa,joten tiedän tämän kuulostavan hyvin epätodelliselta. Ajattelin jos täältä löytyisi apuja, sattuneesta syystä en sitä muualta saa.. Enkä ole ajatellu örveltää,mutta jos vähän ottaa,niin sen vaikutuksia ajattelin., niin mies on minua vanhempi, 7vuotta.

Ku olisikin? :D
Jos et halua raskaaksi, käytä ehkäisyä.
Jos haluat raskaaksi, en näe syytä haluta olla provo.

Kantsii käydä sukupuolitautitesteissä, voipi johtua vuoto tartunnasta :D

niin ja tietenkin olisi järkevämpää,etten lasta nyt hankkisi enkä suoraan sanoen tiedä, pitäisinko todella lapsen. Mutta en ajattele,että lapsen saaminen olisi kivaa kotileikkiä. Ja moralisoijia kyllä riittää.,

niin ja tietenkin olisi järkevämpää,etten lasta nyt hankkisi enkä suoraan sanoen tiedä, pitäisinko todella lapsen. Mutta en ajattele,että lapsen saaminen olisi kivaa kotileikkiä. Ja moralisoijia kyllä riittää.,

:laugh:

Älä jatka, jäit jo kii...

Kummallista yleistämistä täällä iän perusteella.. ehkä aloittaja tosiaan vaan halusi kysyä neuvoa, että kannattaako ottaa uutena vuotena. Kuka ei 17 vuotiaana olisi uutena vuotena ottanut? Minä ainakin olen. :D Parempi se on kysyä, kuin olla kysymättä ja katua mahdollisia haittavaikutuksia lapseen..

niin itse lapsen haluaisin,mutta pelkään miten lähipiiri suhtautuisi? Niin kuin te?

"enkä suoraan sanoen tiedä, pitäisinko todella lapsen."

Jos lähipiiri huolettaa, kantsii varmaa venttaa hetki ja tunkee kumi kikkelin päähä. Tk:ssa pääset sitten testauttamaan vaginasi ja mahd. lähetteen kohdun tyhjennykseen + pilsut päälle. Sit voi ryyppää taas.

Yhteistyössä