4
40+
Vieras
Eli minulla on kotona verenpainemittari sekä tikut joilla mitata proteiineja pissasta. Nyt prot on mielestäni 2+, mutta verenpaineet ihan normaalit.
Voiko kyseessä kuitenkin olla myrkytys?
Äitiyspolilla olen jo muutaman kerran käynyt "väärän hälytyksen" vuoksi, (neuvolassa paineet korkealla ja proteiineja 1+) mutta tuolloin kaikki arvot muuttuivat normaaleiksi heidän mittauksissaan. Siksi en haluaisi turhaan mennä polille päivystykseen.
Kellään kokemusta tuosta proteiinin noususta, voiko jokin muu aiheuttaa heittelyä? (ruoka, juoma tms?)
Voiko kyseessä kuitenkin olla myrkytys?
Äitiyspolilla olen jo muutaman kerran käynyt "väärän hälytyksen" vuoksi, (neuvolassa paineet korkealla ja proteiineja 1+) mutta tuolloin kaikki arvot muuttuivat normaaleiksi heidän mittauksissaan. Siksi en haluaisi turhaan mennä polille päivystykseen.
Kellään kokemusta tuosta proteiinin noususta, voiko jokin muu aiheuttaa heittelyä? (ruoka, juoma tms?)