raskaana vai ei,hmm....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neea

Uusi jäsen
10.03.2008
10
0
1
Paljon olen lukenut täällä muiden kokemuksia ja seuraillut niitä taustalta,nyt ajattelin aloittaa oman ketjun,johon kerron oman tilanteeni.

Minulla on 2 lasta,4v tyttö ja 1v poika,ennen molempia raskauksia olen syönyt clomifenia. Nyt on haaveissa kolmas lapsi ja jälleen clomifenit menossa. Olen nyt syönyt niitä 2 kiertoa. Alotettiin 1 tabl,keltarauhashormooni arvo alhainen joten nostettiin annosta 2 tabl,keltarauhashormooni arvo laski melkein nollaan :O Mistä moinen voi johtua?

Edelliset kuukautiset minulla on ollut 16.5.2010. ,ne oli ihan normaalit. Nyt ei ole menkkoja näkynyt,2 testiä oon tehnyt ja ne on ollu neg. Tänään kävin äitiysneuvolassa siinä toivossa että tutkittaisiin mitä tuolla massussa tapahtuu,mutta tekivät vain raskaustestin joka oli neg. Ei siis tutkittu vaikka niin toivoin. Raskausoireita löytyy,iltaisin pahoinvointi,hiki tulee yhtäkkiä vaikkei tekis mitn,alamahaa nipistelee,jatkuva vessahätä,nälkä ja tissit niin arat että niihin ei voi edes koskea...

Minua neuvottiin vain alottamaan terolut kuuri,jotta saataisiin kuukautiset,ja voisin taas jatkaa clomifeneja,mutta uskaltaako kun mitä JOS olenkin raskaana mutta se ei vain näy vielä testissä?!

Kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja ihana jos jaksat vielä vastailla omia kokemuksia! :)

Yhteistyössä