Raskaana vai ei? *kuvat on* testit nähty livenä **TULOKSET SAATU**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
*MUOKS: Eli tuo ensimmäinen oli livenäkin selvä plussa, mutta toinen näytti ihan samanlaiselta kuin ne kaksi tetsiä jotka toinen kaveri teki muutama päivä sitten ja veritesti näytti negaa, eli ilmeisesti ei vauvaa tulossa. Hassua miten kuvassa näyttää että ois punaista väriä, mutta livenä ei väriä ollut havaittavissa niin että olisin sen varmaksi voinut sanoa*

Eli kyseessä on KAHDEN eri ihmisen testit. Testit ovat predictoreja kumpainenkin. Kiertopäivistä ei tietoa.

1. ihmisen testi:

2. ihmisen testi:

Klikkaamalla kuvat isommiksi!

Ollakko vaiko eikö olla raskaana? Apteekista oltiin jotain löpisty siitä että jos testin tekee liian aikaisin voi näyttää väärää plussaa, onko tosiaan näin?

Predictoriin en itse täysillä luota kun sillä o eräs tuttu saanut useampia viivanpaikkoja, mutta näissä on mielestäni kyllä ihan hyvin väriä. Toisaalta aikamoinen tuuri jos kaverukset olisivat samaan aikaan plussanneet, toisella kun on ehkäisy käytössä.

***LOPPUTULOS: KUMPIKAAN EI OLE RASKAANA, CLEAR BLUE ANTOI SELVÄN NEGAN. Predictor on siis ääreist luotetava testi :headwall: ***

Molemmat selkeaä plussat. Itse tein tuolla kyseisellä testillä ja näytti negaa vaikka APTEEKIN raskaustesti näytti selvää plussaa. Predictori ei ole mikään kamalan herkkä testi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Molemmat selkeaä plussat. Itse tein tuolla kyseisellä testillä ja näytti negaa vaikka APTEEKIN raskaustesti näytti selvää plussaa. Predictori ei ole mikään kamalan herkkä testi.

Tässä mun oma, joka on tehty vajaa 3 viikkoa sitten.

Kyseesä apteekin oma ja helkutin huonosti ainakin mulla näytti plussaa. Seuraavana päivänä clear bluella selvä plussa ja ultra vielä varmisti raskauden.

Ohjasin siis likat nyt varmuudeksi tekemään huomnenna tuolla Clear bluella ja jos sillä plussat saavat niin ei kun onnittelemaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
minipillereillä voi tulla rakaaksi helpostikkin. vaikka imettäs samalla.. :whistle:

Jollain vissiin kokemusta :D

Mä tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä...jota mies sitten ei yhtenä kertana ehtinyt/halunnut/pystynyt keskeyttämään :laugh:

Maine Coon-nikki puolestaan on saamassa kierukkavauvan.

Mikään ehkäisy ei tosiaan ole 100%

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
minipillereillä voi tulla rakaaksi helpostikkin. vaikka imettäs samalla.. :whistle:

Mä tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä...jota mies sitten ei yhtenä kertana ehtinyt/halunnut/pystynyt keskeyttämään :laugh:

No eihän se sitten mikään keskeytetty yhdyntä ollut jos kerran on laskenut kunnolla sisälle ;) Sä oot tullut raskaaksi ihan ehkäisyttömästä seksistä :D

Voih! Meillä LA 2.4.2010 =) Plussasin selvät plussat kahdella apteekin testillä keskiviikkona. Milloin sinulla ultrattiin? Ja mitä siellä näkyi? Mulla olisi eka neuvola vasta syyskuun eka päivä, ja eka ultra on niskapoimu-ultra.... :/ Meinasin kyllä käydä yksityisellä ennen sitä ei sitä hermot kestä sinne asti jännittää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

No eihän se sitten mikään keskeytetty yhdyntä ollut jos kerran on laskenut kunnolla sisälle ;) Sä oot tullut raskaaksi ihan ehkäisyttömästä seksistä :D

Oli se siihen saakka kunnes mies jätti keskeyttämättä :D Saa isäntä kuulla lopun elämäänsä, miten tämä raskaus on hänen SYYNSÄ :laugh:

Ei siinä mitään, tiedettiin kyllä riskit siitä keskeytetystäkin (esikko sai siten alkunsa) eli uusi vauva oli ihan positiivinen yllätys, jos sitä nyt yllätykseksi voi sanoa kun ei käytä ehkäisyä :whistle:

Kolmas oli tosiaan suunnitteilla mutta koska kakkonen ei meinannut millään saada alkuaan niin luultiin ettei näin helpolla tärppää. mutta kiva että tärppäsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Voih! Meillä LA 2.4.2010 =) Plussasin selvät plussat kahdella apteekin testillä keskiviikkona. Milloin sinulla ultrattiin? Ja mitä siellä näkyi? Mulla olisi eka neuvola vasta syyskuun eka päivä, ja eka ultra on niskapoimu-ultra.... :/ Meinasin kyllä käydä yksityisellä ennen sitä ei sitä hermot kestä sinne asti jännittää!!!

Ultra oli viikolla 4+5 ja näkyi 4mm läpimittainen sikiöpussi. Kaikki näytti siltä miltä piti mutta sikiötä eoi tietenkään noilla viikoilla vielä näe. Pitää odottaa vielä 6 vk seuraavaan ultraan, sydänäänet pääsee onneksi kuuntelemaan runsaan 3 viikon kuluttua.

Plussiahan nuo, ei tarvitse edes arpoa. Testaisin silti itse myöhemmin uudestaan että näkee, että on varmasti alkava eikä päättyvä raskaus.

Ehdottomasti typerin keskeytetyllä yhdynnällä alkunsa saanut raskaus oli se, kun joku kertoi, että parin työnnön jälkeen miehen ilmi meni mielenkiintoiseksi kun tulikin heti alkuunsa. :D