Raskaana vai ei??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoinen toiveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikoinen toiveissa

Vieras
Täti myöhässä nyt 6 päivää. Ekalla kertaa testasin predictor testin jolla voi jo testata 4 päivää ennen tädin tuloa, siihen tuli näkyviin viiva jonka just ja just erotti. Sit tein sillä toisella predictorilla ja viiva oli vähän selkeämpi. Nyt tein apteekin raskaustesti eikä siihen tullut minkäänlaista viivaa.
Onko predictor herkkä näyttämään viivan paikan pelkästään? Tämä oli ensimmäinen kerta kun predictorilla testasin. Alkuun vähän innostuin kun ohjeissa luki että jos 30min sisään tulee vaikka hyvin haalea viiva niin se on positiivinen.
Vauvaa toivottu jo pitkän aikaa.

Predictorissa on kuulemma niitä viivan paikkoja. En ole koskaan ostanut niitä itse. Clearbluen tavalliseen versioon ei ainakaan tule viivanpaikkoja. Jos tulee vähänkin viivaa pystysuunnassa, niin raskaushormonia on virtsassa. Myös ne apteekin omat olen hyväksi havainnut. Nyt sain suuri torstaina kaksi päivää ennen menkkojen alkua sellaiseen haalean plussan.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
joillakin testi näyttää positiivista vasta jopa vasta sit kun menkat on kaks viikkoo myöhässä. Odota vielä maltilla :)

Juu, joskus se ovulaatio on sattunut vähän myöhemmin ja raskaus ei olekaan kovin pitkällä vielä kierron lopussa. Tai sitten muuten vaan ei näy hyvin. Itse sain eka raskaudessa hyvin hennon viivan vaikka olin jo rv 8+ jotain. Ei ollut aamupissasta kylläkään.

Ja ne on kuukautiset tai menkat tai moonikset tai mitä näitä nyt on, sukulaisten vierailut ei taida asiaan vaikuttaa. Puhuttaisko asioista niitten oikeilla nimillä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ne on kuukautiset tai menkat tai moonikset tai mitä näitä nyt on, sukulaisten vierailut ei taida asiaan vaikuttaa. Puhuttaisko asioista niitten oikeilla nimillä?

Pienestä se sinäkin viitsit kirjoittaa...

Yhteistyössä