Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaanako

Vieras
Tilanne on nyt niin että:
Synnytyksestä on nyt reilut 5kk ja aloitin pillerit (cerazette) jälkitarkastuksen jälkeen. Söin niitä säännöllisesti 3kk, jonka aikana yhden kerran unohdin ottaa pillerin ajallaan. Otin unohtuneen pillerin yli 12tuntia unohduksen jälkeen.

Vaihdoin sitten 3kk jälkeen pillerit cypretyl -merkkisiin ja olen nyt syönyt yhden liuskan. Niiden aikana unohdin taas ottaa yhden pillerin ajallaan ja otin sen vasta seuraavana päivänä (yli 12 tuntia unohduksesta).

Nyt oli just taukoviikko ja vuoto tuli TODELLA runsaana.

Raskausoireita olen alkanut havaitsemaan viimeaikoina. Siis en todellakaan ole niitä kyttäillyt, vaan ihmetellyt vain tätä ns. kuvotusta, alamaha "pömpöttää", väsymys, päänsärky ym..

Mietinkin nyt että onko edes mitenkään mahdollista että olisin kuitenkin raskaana vaikka tuo vuoto tuli ja tulikin runsaana??

En haluaisi turhaan alkaa testailemaan mutta mietin että olisko mahdollista..

Ennen kuin alotin ekat pillerit oltiin miehen kanssa harrastettu muutaman kerran seksiä ilman ehkäisyä. Nyt jos olinkin raskaana niin mahdollisuushan on että olisinki sitten jo aika pitkällä :0

Mutta voiko vuoto tulla vaikka olisin raskaana? Testaisinko nyt turhaan?

Auttakaa nyt tietämätöntä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ei kai runsas vuoto ole mikään raskausoire, päinvastoin. Muut oireet johtuu varmaan uusista pillereistä.

Nimenomaan sitä mä mietinkin että kun tuo vuoto oli todella runsasta niin voinko edes olla raskaana kun eihän silloin edes kuulu vuotaa ainakaan näin jumalattomasti.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
voipi olla että kaikki oireet johtuu pillereistä itsestään..

sen takia mie en pillereitä huolinutkaan..

kiitos! mietin vaan kun on kuullut noista ns. pillerivauvoista että mistäs sitä osaa alkaa testailemaankaan jos pillereitä syö ja olisikin raskaana...

Jos olisit pillereiden läpi raskaana, ja tulisi vuotoa, se vuoto olis niukkaa, ei ainakaan TODELLA runsasta... Joten uskon noiden oireiden johtuvan ihan pillereistä, ne kun voivat aiheuttaa yhtä sun toista hormooniensa vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Jos olisit pillereiden läpi raskaana, ja tulisi vuotoa, se vuoto olis niukkaa, ei ainakaan TODELLA runsasta... Joten uskon noiden oireiden johtuvan ihan pillereistä, ne kun voivat aiheuttaa yhtä sun toista hormooniensa vuoksi.

Ok. Kiitos paljon! Tavallaan huokaisen helpotuksesta mutta olen tässä antanut itselleni jo senkin vaihtoehdon että mitäs jos...
Mutta tosiaan kaksi lasta jo ennenstään ja nuorimmainen on nyt 5kk, joten odotellaan sen kolmannen tuloa vielä jonkun aikaa... :)

Yhteistyössä